tak se Vam taky pochlubim se svym strojem. Koupil jsem ho letos na konci prazdnin (8/2012) v original stavu, najeto cca 2100. Borec od kteryho jsem to kupoval tvrdil ze predtim 10 let stala v garazi (aji bych tomu veril). Pred koupi samozrejme startovala na prvni naslapnuti a v pohode radila i dvojku.
Bohuzel preprava autem (babeta v kufru nahnuta na boku) ukazala skryte vady. Po preprave nesla nakopnout a neradila dvojku. Po procteni pulky fora jsem se dal tedy do oprav. Prvni na vymenu sli ihned vsechny gufera na strane spojek a O krouzek. Nasledne procisteni a odmasteni spojek. Trosku jsem samozrejme i prejel celisti smirkem. Samozrejme kdyz uz jsem v tom byl tak vypusteni staryho oleje z prevodovky a naliti novyho (PP80). Vysledek byl vybornej.
Ted uz nasledovalo jen procisteni karburatoru a vyfuku a najezdil jsem par ser km

Pote jsem zacal spekulovat jakej prevod a jak upravit sani. Takze zkratit koleno vyfuku a koupit 14Z kolecko. Dalsi byla koupe sportovniho filtru sani, protoze jsem zjistil ze pri odebrani sani z ramu mi jede babetta max 50 a ne 40. Ted mam, ale bohuzel trochu chudsi smes, takze cekam na finance a budu davat o kus vetsi trysku. Take jsem vymenil pruzinky v rozbehovych celistech za S6 Stage Tourge Control (bila), takze na volnobeh (i vyssi) se netoci vubec zadni kolo, avsak zacne zabirat az skoro pri plnym plynu, ale to me nejak nevadi.