Moje zaliba - B210

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pavel » stř dub 30, 2014 13:09:03

koukám, že těch úprav si dělal víc, než si popisoval na FB. Pokud to nakonec není tím, že se ti přidírá při zátěži někde zadní kolo, tak bych to viděl na to, že si hrabal do elektroinstalace. Už jsem zažil několikrát, že když to neházelo ideální jiskru, tak to jelo, ale bylo to líné (některý zápal to vynechalo). Když to hází ještě horší jiskru, tak pak už to začíná vynechávat hlavně při jízdě z kopce na lehčí plyn nebo to střílí do výfuku.
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý :D
Uživatelský avatar
Pavel
Lokální moderátor
Lokální moderátor
 
Příspěvky: 1356
Registrován: stř srp 04, 2010 10:20:09
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » stř dub 30, 2014 20:51:50

tak nakonec to bylo zadni kolo, drhnulo o blatnik, musel jsem ho hodne zdeformovat, ale o vzhled mi nejde, potrebuju aby to bylo funkcni
elektrika je nakonec naprosto v poradku, predstih sem musel zase zvetsit a uz to jede, sice je linejsi, ale cestovni rychlost v pohode 50 :)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » čtv srp 07, 2014 15:08:33

Takze postoupil sem trochu v upravach babetty.... Postupne budu pridavat dalsi fotky.
Zadni blatnik vymenen za blatnik ze simsona, pribude zasterka Jawa. Na svetlo namontovany blinkry a kabely tahnuty vrchem. Cele svetlo posunuto nahoru, aby i svitilo smerem nahoru (lepsi viditelnost). Samozrejme natahnuty komplet novy draty odzadu dopredu. Nahozeno zpet 13z kolecko (tentokrat nove i s unasecem, zachoval sem puvodni konstrukci, takze lze odpojit nahon motoru).
Rozebran cely predek a na levou stranu sem nahodil prepinac ze skutru (je to vcetne packy, uz sem do toho narval i zrcatko).
Obrázek Obrázek Obrázek

Momentalne jsem ve fazi tahani nove elektriky na predek, kvuli tomu kompletnimu prepinaci nalevo. Uz to navic bude tazeny aspon trochu s rozumem a pospojovany pres svorky a ne jak to bylo doted na prasaka napajeny. Snazim se i dodrzet barvy kabelu pro blinkry, brzdy apod, abych se v tom nekdy pozdeji vyznal.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Kruan » pát srp 08, 2014 7:14:44

To vypada dobre :) Blinkry by se mi taky moc libily.
Babetta 210 zelená žába
EX - Jawa 21, Jawa 350/634, Jawa 350/638, Suzuki RF600R, ČZ 150C
Uživatelský avatar
Kruan
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 313
Registrován: čtv čer 19, 2014 1:10:06

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod tuningrob » pát srp 08, 2014 8:01:39

Nemůžu si pomoci, ale už od začátku mě strašně bije do očí ten držák co máš v místě nohou před nádrží. Když se něco podobného používá na výlety, expedice apod. tak to chápu, ale na denní ježdění za mě ne-e.
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Roman Kinčl » pát srp 08, 2014 18:32:25

Mě se Patova babetta líbí - je vidět že je promyšlená na cestování. A navíc pěkný zachovalý kousek.
Uživatelský avatar
Roman Kinčl
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 261
Registrován: pon dub 16, 2012 16:41:48
Bydliště: Hradec Králové

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » pon srp 11, 2014 6:26:27

rob: no taky premyslim nad tim ze ho demontuju a budu to tam davat jen na cesty...

jinak sem prozatim zrusil cyklobrasny (jako odmontoval, protoze letos uz nikam daleko nepojedu), namontoval zaseterku dozadu, uz sem zapojil komplet elektriku, novy draty, vse funguje... jen chybi vyresit uchyceni prednich blinkru
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » úte srp 12, 2014 7:35:28

Vcera sem byl nejakej extra produktivni a dokonce se mi povedlo vymyslet a vyrobit celkem elegantni drzak prdenich blinkru. Takze prozatim upravy elektro jsou komplet (jeste prijdou na radu znovu civky, protoze na volnobeh to se zatezi moc nesviti, ale to az v zime). V dalsich tydnech konecne vytahnu ze sklepa tu predni vidlu z korada a pustim se do toho, uz to tam lezi moc dlouho :-D

Nasleduje par fotek vyslednych uprav:
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Kruan » úte srp 12, 2014 7:39:56

Dobrá práce !! :wink:
Babetta 210 zelená žába
EX - Jawa 21, Jawa 350/634, Jawa 350/638, Suzuki RF600R, ČZ 150C
Uživatelský avatar
Kruan
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 313
Registrován: čtv čer 19, 2014 1:10:06

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » čtv srp 14, 2014 17:43:58

Po vzoru kolegy z Vapenek sem obslehnul pouziti bocniho stojanu ze simala, tak sem ho koupil a namontoval. Je to super vec!

Obrázek
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod pankac1985 » pon črc 06, 2015 21:31:28

z jakeho typu skutr ci sr?
210,121 najeto 12tis, loukote-slovenske, viz album

http://pankac1985.rajce.idnes.cz/Babetta_210_lux_Adrianka
pankac1985
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 143
Registrován: stř kvě 22, 2013 14:03:37
Bydliště: Příbram-dobříš

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod DRN » ned črc 12, 2015 16:40:06

Sr je to same co skutr a podl dylky a toho ze to ma i sroub na stelovani retezu je to enduro/elektronik
DRN
Mladší globální moderátor
Mladší globální moderátor
 
Příspěvky: 203
Registrován: ned bře 01, 2009 13:12:07

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod RomanR » pon bře 08, 2021 2:00:22

Pat píše:Snazim se vyresit takovej mensi problem, ale zatim marne.
Normalne za studena mi chytne na lehky brnknuti. Ale kdyz uz je motor poradne zahratej (po delsi jizde) tak mi pak nejde nakopnout, vetsinou musim rozslapat, pak zase jede normalne. Vyjimecne se mi podari nakopnout, ale musim drzet plnej plyn. Nevite cim to je, popripade jestli je to normalni.
S tim souvisejici dalsi problem, ze kdyz je po dlouhe jizde poradne zahrata a chci ji nakopnout, tak zhruba 2-3x to jde, pak se zacne protacet. Tzn nezabiraji startovaci celisti, koupil sem novy, vsechno vycistil a dela to porad. Pruzinky jsou tak akorat volny, vsechno krasne chodi tak nevim co s tim. Kdyby se neprotacela pri tom nakopavani tak bych to mozna za tepla byl schopnej i nastartovat.

Pravděpodobně je na vině vysoká teplota spojkového bubnu. Za studena jde nakopnout, po jízdě při rozpáleném bubnu zřejmě nevhodný druh obložení prokluzuje.
RomanR
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 125
Registrován: pon lis 23, 2020 1:47:45

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod RomanR » pon bře 08, 2021 2:14:47

Letos se chystám na GO celého brzdového systému. Výměnu bovdenů, brzdového obložení a při té příležitosti zamýšlím vyrobit delší brzdový klíč alespoň u předního kola a trochu odbrousit materiál u brzdové páčky na řidítkách, aby se zvýšil přítlak čelistí na brzdový buben a současně prodloužil chod brzd. páčky na řidítkách. Nechce se mi shánět kolo z Pionýra (má větší brzdový buben) a celé to předělávat. Půjdu cestou nejmenšího odporu a až to zbastlím, dám vědět, jaký je výsledek.
Nějaký čas jsem i uvažoval o výrobě kladkového převodu u brzdového lanka na přední vidlici, ale nakonec jsem od toho upustil a zvolil jednodušší cestu. Má s tím někdo už nějakou zkušenost? :?:
RomanR
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 125
Registrován: pon lis 23, 2020 1:47:45

Předchozí

Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků

cron