Moje zaliba - B210

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » úte led 22, 2013 15:28:52

Ja zadny dily nemenim, vsechno je original jak bylo :) Na valci jsou upraveny saci a vyfukovy kanaly, hlava jen mirne snizena. Pist necham. Krouzky sem kupoval novy v rijnu, ale mozna koupim znovu, tech par kc me nezabije :) Karbec ze simsna bude urcite lepsi nez origo jikov a vyfuk hikone uz sem tam mel. Pred upravama me to jezdilo v pohode 50, tak uvidime jaky to bude po :)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » stř led 23, 2013 7:40:18

Premyslim ze bych si u jedne firmy nechal vyrobit rozbehovy pruzinky. Velikost a rozmery stejny jako original, jen z trochu silnejsiho dratu, aby meli vetsi tuhost.
Vyhoda techto pruzinek bude v zaberu spojky pri vyssich otackach (lepsi rozjezd) a nebude se vam protacet zadni kolo na volnobeh.
Mam totiz koupeny bily pruzinky Stage6 a ty jsou uz moc tuhy, zabiraji fakt az skoro pri maximalnich otackach na seriovym motoru a navic jejich cena je 140Kc.
Pisu to hlavne z toho duvodu ze nechat vyrobit 3 nebo 6 kusu se nevyplati. Pokud bych nasel dost zajemcu tak uz to necham udelat. Cena jedne by se pohybovala kolem 30Kc (zalezi na poctu) a postou se to da poslat levne kdyz sou to jen 3 pruzinky.

A proto mel by nekdo zajem o tyto pruzinky. Piste do soukromych zprav. Dik
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Fajn-Tom » sob led 26, 2013 13:24:56

Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » sob led 26, 2013 20:49:00

Podivam se na ty normovany, ale zase platit 100 postovny uz je skoro na stejno pomalu jak si to nechat vyrobit, uvidime.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » pon led 28, 2013 17:53:42

Tak z toho alcomexu odpovida jedna, ale jeji cena je 75, coz je moc, navic dostupnost na dotaz a jeste maji v eshopu podminku min objednavky za 500, takze to nejspis necham vyrobit, ale zatim se mi ozvali jen 2 lidi, tak jeste pockam.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » pon led 28, 2013 18:06:52

Jeste mensi aktualizace praci:

zadni svetlo s ledkama, mala dole je pro normalni svetlo, to pole nahore je brzdovy svetlo, spinac na pacce uz mam, jen neni vyfocenej, treba casem bude :-D
Obrázek

foto stabilizacniho zdroje napeti:
Obrázek Obrázek

posledni fotky karbecu uz na valci :) zbyva jen pak nastrikat koleno aby nerezivelo a dodelat lanko sytice a privodni hadicku na benzin
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod ridchey » pon led 28, 2013 19:50:28

koukam na to a zda se mi,ze ten karbec je celkem dost vysoko,tedy nebude potreba prizdvihnout nadrz? (z duvodu vyuziti kapacity nadrze)
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod PetrT30 » pon led 28, 2013 20:19:46

Elektrice nerozumím, ale jestli je to funkční tak grauluji a smekám. Pokud by to šlo mohl by jsi sem naládovat i seznam součástek + schéma zapojení + vše okolo co je potřeba udělat. Teda pokud to nebude krmit nějaká baterie ale napájení z babetty.

.. k tomu karbecu..... není to koleno zbytečně dlouhý? Přece jen je lepší, když je směs co nejblíže k sacímu kanálu.
Koukám ... hikone koncovka se ti válí na zemi... nějaké úpravy na motoru jsou?
- B@BeTT@ 210 moje
- B@BeTT@ 207/500 moje =prodaná=
- B@BeTT@ 210 renovace
- B@BeTT@ 207/300 renovace
Uživatelský avatar
PetrT30
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1186
Registrován: stř říj 29, 2008 20:21:41

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » úte led 29, 2013 15:50:20

No uvidime jak to pojede, ale uz se mi to zkracovat a predelavat moc nechce, zase znovu varit atd... nadrz prizdvihavat nebudu, holt nepojedu do dna...
Mozna totiz casem (opravdu casem, za rok treba) bych ten karbec vymenil za dellorto, kterej ale objednam primo od vyrobce, typovej stejnej jako ty co se davaji na babetty ted, ale s vetsim prumerem, tam uz pak bude i lepsi vyuziti nadrze a koleno dopasuju tak aby to bylo super. Ted to proste chci jen vyzkouset.
Jo motor ma lehce zvetsenej vyfukovej a sani kanal. Upravy provadel Fajn-Tom (uz sem to psal v predchozich upravach).
Vyfuk hikone uz tam byl, ale na origo kolenu, ted cekam na prirubu na valec a bude cely novy koleno s prumerem 24mm a kratsi nez predtim.
Schema na elektriku a soucastky dam az to bude vsechno hotovy a otestovany, ted jeste cekam na jeden stabilizator, pak budu testovat provoz a zkouset chladice (jen pripojeny na zdroji), potom teprve to pujde na babcu, samozrejme nejdriv musim nastartovat, takze prvne dodelat motor :-D
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod ridchey » úte led 29, 2013 17:39:05

schema elektra by mne taky zajimalo-podle fotky predpokladam tam diodovy mustek, stabilizator 7812,elektrolyty kolem 500-1000uF z toho jeden by mel byt minimalne na 63V,ochrannou diodu a par blokacnich keramickych kondiku a maly zatezovy rezistor,ale pockam :-)
jinak k te delce sani-nekde jsem zaslechl (nebo cetl) nazor ze by to delsi sani nemuselo byt na zavadu,
naopak by mohlo i prospet - bo se smes z karbecu lepe promicha a zplynuje, proto i ja jsem zvedav jak zkouska dopadne
:wink:
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Ozzy » úte led 29, 2013 20:15:59

jojo Babetta je dobrá záliba taky chystám z jara menší úpravy na Bebettě jako je brzdový světlo atd. atd.
Rozhodně ta tvoje Babetta vypadá zajímavě.
Místo oslovení Ozzy radši KAPR
moje Babetta : http://speaker.cz/motoboard_305/viewtop ... =18&t=2757
moje stránka na FB ohledně stroje Babetta : https://www.facebook.com/babetta.gang?ref=hl
Uživatelský avatar
Ozzy
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 157
Registrován: ned kvě 01, 2011 13:28:59
Bydliště: Hradec Králové

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Dr.House » úte led 29, 2013 20:37:05

Vypadá to dobře karburátor ze simsona je určitě vhodný k lehké úpravě válce, za dellorto SHA bych ale neměnil, SHA nemá šroubek na ladění směsi, volnoběžná tryska taky chybí a nemá jehlu, z tohodle pohledu mi příjde lepší ten ze simsona který se dá lépe vyladit, já mám na babetě zatím dellorto SHA1214(ten co je běžně v nabídce na babetty), cítím že od spodu bych to potřeboval trochu ochudit ale na tomhle karbu s tím nic neudělám na normálním bych si hnul se směsí, toť můj názor. Když bych měl dávat dellorto tak nějaké lepší než SHA, ale nejmenší z těch lepších řad jsem u nás viděl 17,5mm, ale myslím že se dělá i 16mm.
Uživatelský avatar
Dr.House
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 224
Registrován: ned kvě 01, 2011 8:58:43
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » úte led 29, 2013 21:04:55

No ve schematu mam dva stabilizatory. Jeden 78S12 na 2A pro napajeni ledek a klaksonu, druhej nastavitelnej LM350T, na kterej prave cekam. Ten nastavim na 13,5V pro predni zarovku a ma odber 3A, coz je na hrane akorat.
Jinak nutnosti jsou samozrejme premotany civky, bez toho nebudete mit dostatecnej vykon.
Pro stabilizaci mam 15A mustek, aby se nezahrival, ma dokonce kovovy pouzdro :) Kondiky jsou na 2x4700u na 50V pro pekny vyhlazeni. Samozrejme nejaka dioda, odpor, trimmr a tantalovy kondiky. Nesmim zapomenout na pojistky :-D Ten zdroj je fakt jednoduchej.

No u tech karbecu SHA se mi libi jednoduchost konstrukce. Volnobeznou trysku urcite maji, jen nemaji ladeni smesi, ale to zase naladis jehlou a hlavni tryskou, takze mi to neprijde jako nejaka podstatna nevyhoda. Simsonackej sem ted zvolil kvuli cene a moznosti ladeni :) Koleno je uriznuty vyfukovy, pekne tam padlo na ten karbec i ta priruba, jen sem trochu vypiloval diry na sroubky. Prirubu na valec mam od FajnToma, akorat to privaril kamos, protoze klasickou svareckou doma sem to akorat propalil :(
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Dr.House » úte led 29, 2013 21:26:00

nevím jestli jsi ho měl v ruce ale opravdu volnoběžnou trysku nemá(myslím měnitelnou, nějaký kanálek na volnoběh tam samozřejmě je) a jehlu taky nemá pouze emulzní trubici v které jsou 2 dírky at ty jsou postupně odkrýváný plochým šoupátkem, emulzní trubice http://3.bp.blogspot.com/-ycF-vtE2mXY/T ... C00730.JPG ,šoupátko bez jehly jak je vidět http://www.mopedarmy.com/mediawiki/imag ... G_3800.JPG
Uživatelský avatar
Dr.House
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 224
Registrován: ned kvě 01, 2011 8:58:43
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » úte led 29, 2013 21:56:07

aha tak to sem myslel ze jsou na tom ty karbecy lip.... no tak uvidime jak to pojede s tim simsonackym a kdyztak pak budu resit nejak tu nadrz, ale spis nebudu :)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků