Moje zaliba - B210

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » stř lis 21, 2012 14:00:32

Takze dneska sem koupil pruzinky za 16 Kc jednu do zadnich tlumicu, jak sem se inspiroval tady na foru. Takze sem oddelal ten gumovej doraz a dal tam pruzinky. Tuhost byla hned vetsi, ale uz jsem to pri jizde nezkousel, takze priste. Kdyby to bylo moc tvrdy tak koupim nejaky mekcci, za tu cenu :)
Jinak maji pomerne velmi slusny vyber, premyslim ze tam koupim pruzinky do rozbehove spojky, snad budou mit potrebny rozmer a tuhost, protoze ty bile Stage6 jsou fakt takovy tvrdsi, tak uvidime, ale rozhodne lepsi nez standartni.

Obrázek
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » sob lis 24, 2012 11:32:32

Tak problem s prokluzem startovacich celisti asi nejspis vyresen, nebo spis aspon sem tomu trochu pomohl. Koupil sem novy pruzinky, protoze stary uz byly vytahany a tim se zvetsila rychlost otaceni a pritlacna sila. Takze to uz neprokluzuje, ale porad musim pridat plyn pri startovani teplyho motoru, ale to je asi normalni :)
Jinak pridavny pruzinky v zadnich tlumicich jsou na me moc tvrdy (mam 70kg), takze v pondeli jedu koupit trosku mekcci, kdyby chtel nekdo ty stavajici, tak mu je dam kdyz si je vyzvedne (pro 90kg a vejs budou akorat)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » ned lis 25, 2012 18:54:18

Vyskytl se znovu problem, ktery sem myslel ze uz mam za sebou. Ted jen jak to lehce popsat.
Jak je retezovy kolecko na hrideli, tak ze dvou stran je zajisteny segrovkama. Stalo se mi a ne jednou ze segrovka blize k motoru proste vyskocila, natlacilo to kolecko na motor, kde to samozrejme drhne o blok. To ale neni vse, tim jak kolecko popojede smerem k motoru, zacne vyskakovat z unasece a ten se protoci, vysledek je cukani pri jizde. Unasec a kolecko to samozrejme odserou (vymackany a ostrouhany kraje apod). Zjistil sem ze 14z kolecko co sem koupil na podzim je nejspis nejakej shit, protoze uz jsou ojety i zuby od retezu jak to skace a stred kolecko se vymackal tak ze na hrideli lita. Dal jsem tam teda dneska zpet original 13z s unasecem a budu doufat ze to vydrzi cestu do prace (20km) a zase nevyleti ta segrovka.
Premyslim porad jak to nejak opravit, jestli sem treba nemel moc napnutej retez. Sem z toho celkem zoufalej, protoze jezdim nekolikrat tydne a tohle me sere. Nechci si zkurvit blok motoru a dalsi jiny veci.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod PetrT30 » ned lis 25, 2012 21:19:27

Když jsi měnil to nové kolečko před tím. Měnil jsi i řetěz a rozetu?
- B@BeTT@ 210 moje
- B@BeTT@ 207/500 moje =prodaná=
- B@BeTT@ 210 renovace
- B@BeTT@ 207/300 renovace
Uživatelský avatar
PetrT30
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1186
Registrován: stř říj 29, 2008 20:21:41

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » pon lis 26, 2012 7:49:16

Rozetu ne, retez ano. Jinak dnesni cesta do prace a z prace (20km tam, 20km zpet) probehla bez problemu s puvodnim originalnim koleckem. Necham to tam, aspon to lip tahne do kopcu, seru na nejaky smejdy z druhovyroby. Myslim si ze to cely zpusobil asi moc napnutej retez a nekvalitni 14z kolecko. Pokud nekdy casem koupim novy, necham ho nekde poradne zakalit, aby to nebylo takovy blato...
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod mirra99 » pon lis 26, 2012 18:21:01

Čau mám dotaz, vyčetl jsem že máš v zadním světle 1W ledku to máš bílou nebo červenou? Jaký má vyzařovací úhel a je to světlo vůbec vidět když jedou za tebou tak za šera? Díky
Dva kvalty stačí, když dvoutakt tlačí!! viewtopic.php?f=18&t=2422
B210/121
B210/100
Uživatelský avatar
mirra99
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 230
Registrován: ned čer 24, 2012 17:12:00
Bydliště: Břeclav

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » pon lis 26, 2012 18:35:37

Je to zhruba silny jako 20W zarovka, videt to je jak prase. Jedna se vykonovou ledku:
http://www.gme.cz/vykonove-led-nad-1w/led-star1-white-60lm-120-batwing-p511-882/
bezne maji ledky odber cca 20 mA, tahle ma 350mA. Vyzarovaci uhel je 120 stupnu. Je k tomu potreba samozrejme usmernovaci mustek a stabilizator napeti na 3.3V.
Jezdim bezne v noci nejen za sera, takze kdyz uz delam svetlo tak poradny, mam se rad a nechci aby do me nejakej debil naboural kvuli tomu ze me nevidel :)
vyhoda te ledky je ze sviti i pri uplne minimalnich otackach i pri maximalnich porad stejne, diky tomu stabilizatoru :) mam tam samozrejme i pojistku kdyby praskla predni zarovka, aby mi to neodpalilo celej zadek.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod rondob » úte lis 27, 2012 8:36:58

Ahoj mohol by si sem dať foto ako to svieti? Aj mne by sa niečo také zišlo... :D
rondob
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 111
Registrován: čtv zář 29, 2011 12:05:48
Bydliště: Košice - Prešov

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » úte lis 27, 2012 22:43:12

Tak tady nahodim 4 fotky, prvni 2 jsou s bleskem, druhy dve bez (ne ze by to melo nejakej extra efekt). Kvalita jaka je, je to foceny mobilem 5Mpix ted vecer. Ty vzdalenejsi fotky jsou minimalne 60m.

Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » pon pro 03, 2012 15:48:31

Mam dalsi problem :-D
Vcera pri jizde do prace a z prace mi zacal piskat motor, jak pri volnobehu tak pri jizde. Par dni predtim jsem menil gufero pod magnetem. Zjistil jsem ze zvuk vychazi pri otaceni klikovky, ale nejsem si jist jestli ze strany spojek nebo magneta. Myslite ze je mozne ze to dela jen suche gufero nebo se neco rozpadlo??
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod kolos » pon pro 03, 2012 18:09:48

Gufero by asi nepískalo ani suché si myslím, jen by se velmi rychle odporoučelo a taky proč by mělo být suché. Nedrbnul sis do ložiska při výměně toho gufera? Pískání při otáčení klikovky nevěstí nic dobrého. Ještě snad jestli některá cívka není v kontaknu s rotorem.
Babetta 210, Simson S51, Jawa 50/20, Yamaha XJR 1300, Citroen Xantia 2.0 HDi
kolos
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: úte lis 08, 2011 22:42:46
Bydliště: Orlová

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » pon pro 03, 2012 19:02:33

Na ty civky se mrknu, ale kdyz sem se na to v rychlosti dival tak sem si nevsiml, dela to i pro pomalym otaceni.
No prave se taky bojim jestli se nerozsypalo nejaky lozisko v klikovce nebo esi sem nezadrel valec (sice nevim jak, ale stat se muze).
Taky me zacala babca delat to ze bez plynu pri jizde zacne hrozne brzdit (vic nez predtim a znatelne) a taky kdyz pridam tak nejdriv jakoby chcipa a pak se teprve rozjede. Tohle mi predtim taky nedelalo...
Zkusim sundat spojky a mrknout na stranu spojek jestli se neco neposralo, pak pod magneto a pak kdyztak sundam hlavu a mrknu na valec, ale vybrus se mi teda delat nechce...
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » pon pro 03, 2012 19:58:17

Tak mi to nedalo, i kdyz bych se mel ucit na zitrejsi zapocet, ze jsem sel do garaze...
Zjistil sem ze to piskani bylo opravdu gufero pod magnetem, kterym sem tam dal na sucho, takze sem to striknul WDckem, utrel a uz to nepiska :)
To s tim karbecem asi bylo zpusobeny jednou upravou co sem zkusil, aby se neprechlastal, ale stejne to nepomohlo a jeste to zacalo blbnout, takze seru na jikov a hned po novym roce jak budou prachy si objednam DELLORTO z italie, protoze kdyz uz to budu kupovat tak chci jinej model nez ten kterej se prodava na fichtlkramku apod. Maji tvarove a typove stejnej, ale s vetsim difuzorem a pocital jsem cenu na 1250 bez dane vcetne postovnyho, zalezi jak je to s danema ze zahranici, to nevim.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » úte led 22, 2013 8:26:39

Tak aktivne pracuji na upravach. Karbec ze simsona uz ma nachystany priruby a koleno sani, ted jen to nechat zavarit u kamose poradne.
Valec a hlave dosli krasne upraveny od Fajn-Toma (diky).
Mezitim sem se vrhnul do prekopani cele elektriky (krom zapalovani, na to ani nesahnu). Uz mam schema stabilizovanyho zdroje pro predni zarovku nastavitelny, dam tam asi tak 13.5V. Zbytek 12V soustava. V zadu jiz pouzita 1W ledka pro svetlo a vymontovany kolecko s smd ledkama z nejake usporne zarovky jako brzda. S tim souvisi uprava leve packy pro pouziti mikrospinace. Bohuzel se mi nepovedlo spinac narvat dovnitr, tak jsem musel na packu privarit kus plechu a spinac bude umisten zespodu na pacce. Bude pouzit jenom jeden pro zadni brzdu (stejne vetsinou brzdim obema).
Jak bude tohle hotovy tak se vrhnu do "palubni desky", ktera bude obsahovat nejakej tachometr (ne original), podsviceny ledkama. Spinaci skrinku na klicek (zapalovani, svetla). Palubka bude schovana pod maskou, kterou uz mam taky koupenou.
Fotky nahodim pozdeji, predpokladane dokonceni uprav zhruba v pulce unora. Chodim ted do prace, tak neni moc casu.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pavel » úte led 22, 2013 13:15:49

Koukám, že těch úprav tam máš požehnaně. Jsem zvědav, jestli ti to ve finále pojede líp než moje sériová Babetta s původním motorem. Ono totiž, jakmile se jednou šáhne na motor a vymění originál díl za nový, tak už to nikdy není ono. Takové motory se víc přehřívají a dřív unaví zvlášť při jízdách do kopců.
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý :D
Uživatelský avatar
Pavel
Lokální moderátor
Lokální moderátor
 
Příspěvky: 1357
Registrován: stř srp 04, 2010 10:20:09
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků