Moje zaliba - B210

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod DRN » stř črc 31, 2013 13:38:45

ten prvni uz nejaky patek jezdim v minibikach, steluje se trskama, neuvazoval si nad walbrem?
DRN
Mladší globální moderátor
Mladší globální moderátor
 
Příspěvky: 203
Registrován: ned bře 01, 2009 13:12:07

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » stř črc 31, 2013 13:55:08

Stelovani tryskama by mi nevadilo. Jinak je spolehlivej, udrzovani hladiny? Meni si i poloha jehly? Ma trysku i na volnobeh nebo jenom hlavni? Napis pls nejaky zkusenosti.
Walbro sem se koukal, ale tam je problem udelat dobrou prirubu, navic to stelovani by asi nebyla prdel a jiny lanko atd... Tady u toho mi staci jen prehodit lanko a priruba se da lehce vyrobit, navic kdyz na to sezenu kryt co se dela na dellorta, tak to vypadat skoro jako babettackej karbec :)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Dr.House » stř črc 31, 2013 17:45:38

Ještě dost dobrý je karburátor bing 17 (difuzor má 15mm) ,nebo potom jsem našel tohle http://motousti.ibyznys.cz/katalog/zboz ... ic_ma=3794 je to nějaká replika dellorta, sytič na lanko a co tak koukám podle obrázku tak má i štelování směsi, ale nemám s ním zkušenosti na živo jsem ho neviděl
Uživatelský avatar
Dr.House
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 224
Registrován: ned kvě 01, 2011 8:58:43
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod colcino » stř črc 31, 2013 22:27:59

No jestli ti nebude vadit můj příspěvek. Kamarád má ve vesnici 2 rakušáky- sachsa a KTM dotažené těsně po revoluci, výroba okolo našich babbet a ty mašiny se spolehlivostí nedají srovnávat, nedají!!! Karbece mají Bing- podobné konstrukce toho za 15 stovek a ani kapička ničeho. Filtry papíráky jak u auta. Na zimu ho vypustí a na jaře zmáčkně přeplavení a na druhej drnc nakopne. Karbec jsem mu čistil za 5 let jednou když to po letech vytáhl ze stodoly. Plováky to má aspoň ten co jsem viděl z nějaké pěny. Jednou vyčistíš, dáš předfiltr a dobrej filtr vzduchu a naprosto bezúdržbový stroj což se o babettě a jeho karbecu říci nedá. Jeho údržba je benzín olej občas řetěz a tady ty drobnosti. Je to stejně staré a gufera neměnil. Lítá to i 55 a neřve to protože to má převodovku s lamelou takže klasické řazení což do kopce podřadíte na 2 a vyjedete to jak nic , brzdy zadní přes pedál a i brzdí, dokonce tím i flokne když ho dlouho ukecávám :D. Má to převodku jak třeba nové stroje- vše plave v olejové lázni, žádná volnoběžka, prostě spojka a kvalty. Stroj dělaný na ježdění a ne na kutění po garáži.

sachs http://www.abload.de/img/sdc112872h1e.jpg

Nevím. Jestli moped tak už asi babettu 225 s blinkrama a dobrou údržbou nebo podobného "němce" do 207 či staré 210 bez pořádného balíku peněz na generálku bych už nešel. Druhovýroba tyto stroje mrví, snažím se repasovat už kde co ale občas to prostě nejde. Děsím se toho až ložiska a gufera začnou vyrábět čiňani. Holt prostě nejdou ta doba dojde kdy nám to na silnice zakážou a vše budou vyrábět poláci a P.R.C. No moc jsem ti asi neporadil ale udělal ti doufám aspoň trochu představu o německých bezúdržbových karburátorech.
colcino
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 453
Registrován: pon srp 15, 2011 20:31:31

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » čtv srp 01, 2013 7:49:41

House: dik za tip, taky nevypada spatne a za tu cenu parada, jen je blby ze sytic nema manualni, ale na lanko...
colcino: tak jako pokud bych chtel neco na jezdeni tak uz mam davno neco jinyho, mam to i pro zabavu, zvlast kdyz to nejak upravuju, ted mam karbec bvf ze simala, ale porad tam blbne hladina a plovaky z druhovyroby stoji za hovno, proto zvazuju koupi nejakyho jinyho novyho karbecu, ale uz nejake modernejsi konstrukce, kde maji uz dobre vyreseny plastovy plovaky apod... Pak uz si jen nastavim trysky a bude klid :)
Kdyby se mi ten simsonackej furt neprechlastaval, tak to neresim, ale uz mi to leze krkem, kdyz sem musel pred kazdou krizovatkou (zastavenim) vypinat privod benzinu, abych se potom mohl rozjet a babetta se nezadusila
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod DRN » čtv srp 01, 2013 22:13:03

ne, jenom hlavní tryska, jinak nic nevyšteluješ, spolehlivej je, za poslední rok a neco provozu jsem na nej nesahal, po prvotnim odladeni uz neni nic treba, jezdim na vervu (bez biosracek) tak ani cistit neni potreba, prvni typy byly s plastovou plovakovkou to obcas truchu netesnilo, novejsi maji kovovou s odkalovacim sroubem, lanko je stejny jako na dellortu, mozna i to sani by se tam dalo (nevim, muzu zmerit prumer pokud bys chtel)
DRN
Mladší globální moderátor
Mladší globální moderátor
 
Příspěvky: 203
Registrován: ned bře 01, 2009 13:12:07

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » pát srp 02, 2013 7:31:24

myslim ze ani merit nemusis, to vypada jako cinska kopie dellorta :)
jediny co teda budu sehnat je lanko plynovy pro dellorto koukam :)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod DRN » pát srp 02, 2013 14:32:23

jo to by bylo, nebo koukni po 19, ta je stelovací komplet, ale s tou zkusenosti nemam
DRN
Mladší globální moderátor
Mladší globální moderátor
 
Příspěvky: 203
Registrován: ned bře 01, 2009 13:12:07

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » pát srp 02, 2013 18:46:39

19ka uz je moc, zas tak upravenej valec nemam. Kdyz origo karbec je 12mm, tak 15mm bude akorat. Ted mam ten simsonackej 16mm a myslim si ze je uz dost velkej, protoze rozdil mezi 3/4 a plnym plynem neni zadnej krom hlubsiho zvuku motoru, kdy je podle chudsi smes.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Fajn-Tom » pát srp 02, 2013 19:52:45

na první verzy této úpravy, která nebyla tak dobrá jako je tato, jsem zkoušel 19mm karbec. Měl jsem tam hlavu s jiným spalovákem o objemu 5ml, výfukový koleno 22mm, jednoukroužkový píst a tvrdší pružinky ve spojce a na jednorychlostní babettě 207 jsem bez problému dával simsona jak na rovině tak i do kopce.
Sice je 19mm karbec už vetší, ale jezdit to sním jde, pokud to teda néni tak čínská kopie :lol: Ideální by byl dellorto 17,5mm http://www.scootland.cz/zbozi/dellorto-akce!-karburator-175-se-syticem-1/
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod alexandr-t » sob srp 10, 2013 9:00:17

No jako máš to fakt hezký, toje pravda, ale nedalo mě to a musím ti říct, že máš naopak obutou přední pneu :twisted:
'85 Babetta 210 Chrome edtiton aka pankostroj :twisted:
'99 Fileta 1,3 mpi Cold weather rider :twisted: HP sporitng podvozek, 3 stabilizátory, prostě pecka!
Uživatelský avatar
alexandr-t
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 235
Registrován: sob kvě 18, 2013 2:55:27
Bydliště: Bošovice

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » sob srp 10, 2013 9:02:38

O te pneu vim, ale predelavat se mi to zatim nechce. Ted mi ma dojit vidlice z korada, takze az to budu cely predelavat nekdy na podzim, tak sundam gumu, vymenim jednu prasklou spici, precentruju kolo a nasadim to spravne :)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod alexandr-t » sob srp 10, 2013 9:13:58

jj, jinak taky sme na to v práci čuměli jak blbí, že to má správně jakoby obrácené směr otáčení...
Jinak, v jakým rozměru ty gumy máš?
'85 Babetta 210 Chrome edtiton aka pankostroj :twisted:
'99 Fileta 1,3 mpi Cold weather rider :twisted: HP sporitng podvozek, 3 stabilizátory, prostě pecka!
Uživatelský avatar
alexandr-t
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 235
Registrován: sob kvě 18, 2013 2:55:27
Bydliště: Bošovice

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » sob srp 10, 2013 14:08:44

mam rozmer 60/100 R16, ale az sjedu zadni tak tam hodim 70/80 nebo tak neco co se prodava
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod alexandr-t » úte srp 13, 2013 20:51:10

70/90-16, tu mám vzadu a spokojenost.
'85 Babetta 210 Chrome edtiton aka pankostroj :twisted:
'99 Fileta 1,3 mpi Cold weather rider :twisted: HP sporitng podvozek, 3 stabilizátory, prostě pecka!
Uživatelský avatar
alexandr-t
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 235
Registrován: sob kvě 18, 2013 2:55:27
Bydliště: Bošovice

PředchozíDalší

Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků