Moje zaliba - B210

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod kolos » čtv úno 07, 2013 22:10:23

Dík za info. Zrovna jsem chtěl smazat svůj zbytečný dotaz. Vše jsem si už o karbecu typu 16N1 našel na netu.
Babetta 210, Simson S51, Jawa 50/20, Yamaha XJR 1300, Citroen Xantia 2.0 HDi
kolos
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: úte lis 08, 2011 22:42:46
Bydliště: Orlová

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » pát úno 08, 2013 7:31:11

Jo no ten omezenej pohyb v plovakovce to asi bude, zkusim znovu opatrne naohybat plovaky, aby to nedrhlo. Mam teda ten typ 16N1. Vim ze uzavreni nastavuju jen tim pliskem, jen sem doufal ze uz to pujde, protoze v jednu chvili sem mel karbec v ruce a zavrelo to, pak na motorce furt protikal. Dneska si s tim zkusim zase pohrat, ale nejdriv natahnu elektriku nez se naseru u toho karbecu :-D
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » pát úno 08, 2013 20:56:15

Tak sem si zase hral pres hodinu s karbecem, uz to vypadalo zase ze to bude dobry, ale kdyz sem to nechal dyl tak to vypada jako kdyz to nezavre ten ventil uplne, protoze porad trochu a pomalu kape, dalsi hrani bude az pristi tyden po nastartovani, ted uz na to nemam nervy to porad sundavat a rozdelavat.

Jinak dneska konecne dodelana komplet elektrika, natazeny novy kabely, zapojeny vsechny veci (svetla, brzda, klakson, tachec), pripraveny na pripojeni zdroje az povrci motor.
Taky dodelana spinacka, uz jen cekam na vyfuk, ten by snad mel behem vikendu, pripadne pondeli byt hotovej.

Spinacka+tachec, prava strana prepinac na dalkovy, hotova leva strana babetty s krytem a vsim co tam bude, tlacitko na klakson (jsou videt i kabely co jdou k brzdovymu spinaci, kterej je pouze na zadni brzdove pacce)
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » ned úno 10, 2013 22:55:17

Pres vikend dokonce vyfuk, teda jeste chybi nastrikat barvou, to ale az po nastartovani a otestovani :)
Takze zitra dopoledne uz budu zkouset prvni start, jsem zvedav. Hlavne budu asi dlouho ladit karbec nez to bude ono, uvidime.

Par fotek:
Obrázek Obrázek Obrázek

Jeste mam na vas jeden dotaz:
Myslite si ze by mohl hermetik slepit kousek tvrde gumy na tele vyfuku? Chtel bych to tam dat, abych nemel domlacenej vyfuk od stojanu a aby to pri jizde nedrncelo.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Jarko » ned úno 10, 2013 23:02:42

...podľa mňa, to isté urobí aj kúsok gumovej hadice navlečený na nožičku stojanu. 8)
Jarko
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 34
Registrován: stř pro 07, 2011 17:42:14

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » ned úno 10, 2013 23:07:43

No vidis, to me nenaoadlo :-D Dik za tip, jen se bojim aby se gumova hadice neroztekla pri teplotach vyfuku, ta tvrda guma co mam to vydrzi, to uz mam vyzkouseny.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » pon úno 11, 2013 12:48:51

Tak babetta po chvili laborovani naskocila, pak jen nastelovat bohatost smesi a uz se jelo :) 60 tam bylo hned, ale podle toho novyho tachecu, jeste musim overit pres GPS v mobilu. Tah to ma peknej od mirne strednich az do vysokych otacek. Akorat rozdil mezi plnym plynem a 3/4 jsem nejak nepozoroval. Otazka jestli za to muze treba mala tryska, ze tam nedoda vic benalu nebo neco, netusim. Nekdy v budoucnu vymenim trysku za nejakou 70-75 a vyzkousim. Ted nevim co tam je, bo to nejde uz precist.
Jehlu mam na 3 zarezu ze 4 od vrchu a sroub bohatosti skoro dotazenej, protoze jak sem ho povolil tak se v nizkych otackach po pridani dusil. Sytic vypnutej, pro nastartovani ani nebylo potreba zapinat, takze mozna tu packu na sytic oddelam uplne.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod PetrT30 » pon úno 11, 2013 14:08:51

Akorat rozdil mezi plnym plynem a 3/4 jsem nejak nepozoroval.

To je u mírně upraveného válce a jiným karbecu úplně normální. Já to mám taky tak :D
Tím, ale nechci říct, že to nejde doladit.
- B@BeTT@ 210 moje
- B@BeTT@ 207/500 moje =prodaná=
- B@BeTT@ 210 renovace
- B@BeTT@ 207/300 renovace
Uživatelský avatar
PetrT30
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1186
Registrován: stř říj 29, 2008 20:21:41

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » pon úno 11, 2013 16:45:31

Mas nejaky navrhy jak to doladit?
Zkousel sem ruzne stelovat bohatost, menil jsem jen jednou pozici jehly. Maximalka se nijak nezmenila. Rekl bych ze to bude fakt dany pouze tryskou, protoze pri maximalni otevreni uz sroub bohatosti a jehla nema zadnej vliv.
Pak jsem zpozoroval jednu vec, z volnobehu po pridani ma chvilkovou tendenci chcipnout, ale hned se chytne. Potom kdyz brzdim do zastaveni, tak mu chvilku trva nez se srovna volnobeh. Kdyz sem bohatost snizil (povoloval sem sroubek) tak trochu zmizel ten propad po pridani plynu, ale musel sem zvednout volnobeh (tudiz mu asi pridat benzin, kdyz se soupatko pohnulo nahoru). Premyslim ze dam jehlu na posledni zarez dole a uvidime jestli to pomuze v plynulosti.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Fajn-Tom » pon úno 11, 2013 17:48:24

průřez difůzoru při plném plynu je 201mm2 a průřez sacího kanálu je 288mm2, ale pouze při plném otevření v HÚ, takže sací plocha větší než průřez difůzoru při plném otevření je pouze 1/2 ze sacího zdvihu a navíc je to až ta druhá polovina, kdy podtlak v klikovém prostoru už néni takový jako při začátku sání. To je jeden z důvodů proč rozdíl na 3/4 a na plný plyn je tak malý
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » pon úno 11, 2013 17:58:26

No to je hezky, ale porad ste mi neodpovedeli na to jeslti ma smysl davat vetsi trysku nebo ne :) rekl bych ze ten rozdil je mozna uz tak od poloviny plynu, pak uz to nic nedela, jen kdyz jedu na plno a jeste pridam tak se to zmeni na takovej hlubsi zvuk, ale rozdil jinak zadnej
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Fajn-Tom » pon úno 11, 2013 18:12:35

pokud je směs chudá tak dej větší trysku
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » čtv úno 14, 2013 1:06:00

Tak dalsi hratky s karbecem uz neprobehli, bo napadl snih a uz se jezdit neda, takze sem rozebral zadni kolo a komplet generalka: novy loziska, ty vymezovaci vlozky, prachovky, precentrovani + vymena jedne spice (ostatni zatim drzi), retez par hodin v technickym benzinu, ted znovu nastrikanej sprejem na retezy, vymeneno 13z za 14z a jeste sem se pustil do lehounke upravy predniho blatniku (chci ho posunout trosku bliz ke kolu) a zaroven tam menim to uchyceni toho drzaku (vrchni dva byli komplet prorezly)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Ozzy » pon úno 18, 2013 20:02:29

Zdravím, koukal jsem na to tlumení mezi žebrama a chtěl bych se zeptat jestli to veskutečnosti tlumí protože vím že Bebettaje je pěkně řvoucí ďábel na dvou kolech až z toho bolí hlava. A tak bych se chtěl zeptat jaký je váš názor a z jakého je to materiálu vypadá to jako guma ale u tý se bojím že když pojedu trochu delší trasu v létě a začne se mi zahřívat motor že se mi to zčásti rozleptá a budu mít akorád zaprasený žebrování gumou :D
Místo oslovení Ozzy radši KAPR
moje Babetta : http://speaker.cz/motoboard_305/viewtop ... =18&t=2757
moje stránka na FB ohledně stroje Babetta : https://www.facebook.com/babetta.gang?ref=hl
Uživatelský avatar
Ozzy
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 157
Registrován: ned kvě 01, 2011 13:28:59
Bydliště: Hradec Králové

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod PetrT30 » pon úno 18, 2013 20:08:55

Ta guma se nerozleptá a podle mě je úplně k ničemu.
- B@BeTT@ 210 moje
- B@BeTT@ 207/500 moje =prodaná=
- B@BeTT@ 210 renovace
- B@BeTT@ 207/300 renovace
Uživatelský avatar
PetrT30
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1186
Registrován: stř říj 29, 2008 20:21:41

PředchozíDalší

Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků