Moje zaliba - B210

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » pon zář 09, 2013 10:02:14

Hmm tak jsem byl nemile prekvapen. Volal jsem na motousti a rekli mi, ze tenhle karbec zkouseli na babettu napasovat a ze to vubec ani nejelo, uchyceni lanka je jiny i oproti dellortu. No takze jsem zase u vyberu karburatoru... Sakra
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod RottenFox » pon zář 09, 2013 10:05:44

Pat píše:Tak je to u vsech karbecu, ze kdyz pouzijes otevrenej filtr tak tam jde vic vzduchu a melo by se to trochu poladit :) To poznas podle barvy svicky a podle toho jak to jede.


Poladit ano, ale já právě myslel, že stačí pokrůtit skrůtku, ne hned vrtat větší díru. To mě právě trochu zarazilo a odradilo. Zas bych si nerad zničil karbec kvůli filtru. :wink:
Uživatelský avatar
RottenFox
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 570
Registrován: pát srp 23, 2013 3:57:54
Bydliště: Pohraničí Západních Čech

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » pon zář 09, 2013 11:20:19

No nemusis vrtat vetsi diru, staci koupit jiny trysky, vymenit a zkouset. Nekdy treba je potreba trysku zmensit a ne vzdy zvetsit :)
Holt kdyz das nekam neco co tam nepatri, tak si s tim musi clovek pohrat.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » stř zář 11, 2013 20:23:49

Tak zajimavej poznatek se startovacima celistma, aneb komu blbne startovani pozorne ctete !!

Startovaci celisti, jak jiste vite, jsou zajisteni pouze pruzinkou, aby se nevysunuli z osky. Pri mnohem mem badani a rozebirani spojek jsem narazil na to, ze mi neco furt jakoby drhlo ve spojkach, kdyz jsem stal. Po sundanu rozbehovyho bubnu jsem zjistil, ze jsou ojety startovaci celisti, protoze se vysunuli z osky o 2mm! To bylo zpusobeny tim, ze pruzinka nedokaze poradne zaaretovat celisti, tak aby se neposouvali, takze to proste pri jizde, startovani atd ruzne litalo.
Problem jsem vyresil tak, ze sem nejdriv nasadil celist, narval tam segrovku (stejnou jako je na jisteni rozbehovych celisti) a pak teprve vedle ni sem dal pruzinku. Nic nikde nedrhne, protoze mezera v celistech je dost velka a kdyz pruzinka nebude v drazce na steftiku, tak to nevadi. Tim padem celisti uz krasne drzi na miste a nelitaji. Dusledek teto upravy jsou take mnohem lepsi starty, muzu v klidu startovat i rukou!
Pri rozebirani pouze musite nejdriv oddelat pruzinky a pak nozem nebo hodne malym sroubovakem vyndat tu segrovku, nemusite se bat, ze tam zustane sla v pohode ven (vyzkouseno).

Dale je potreba take spravne vymezit vuli toho bubnu co je za rozbehovym (na loziskach INA). To zjistite tak, ze nasadite rozbehovej, dotahnete a pak strcite ruce za nej a zkusite hejbnout s tim vnitrnim bubnem do stran. Pokud lita o 1mm je to OK, pokud vic tak uz je to spatne, jedna kvuli tomu, ze rychle odejde gufero na klice a taky to pak vytaha remen a muze to vydavat ruzne zvuky, navic to muze zpusobovat problemy se startovanim a rozjizdenim, protoze pokazde bude jina poloha toho bubnu. Ja sem misto jedne podlozky co tam ma byt pouzil dve, da se pouzit i klasicka podlozka M12, ale ta uz je vetsi (me to pak delalo pazvuky, kdyz to drelo o buben) nebo vzit M10 a prevrtat na 11mm.

Tak snad jsem vam trochu v necem zase poradil :)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » pon zář 23, 2013 12:46:29

Vcera sem namontoval konecne schranku z mustanga, co se mi uz od jarni mototechny vali doma. Zatim je schranka ve spatnym stavu, ale oprava prijde na radu az budu renovovat vic veci.
Narval sem tam baterku, lekarnicku a par hader. Misto hader tam ale prijde nejaky naradi a nahradni zarovka, abych tam mel povinnou vybavu komplet a mohl sem konecne oddelat kufrik, kdyz ho nebudu potrebovat.

Jeste teda nejakou fotku, aby se nereklo:
Obrázek
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod RottenFox » pon zář 23, 2013 14:22:03

Zrovna nedávno jsem koukal na totok: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sedlo_kastlik_pogumovane222.html
Nemít brašny tak do toho taky jdu ;)
Uživatelský avatar
RottenFox
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 570
Registrován: pát srp 23, 2013 3:57:54
Bydliště: Pohraničí Západních Čech

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » pon zář 23, 2013 15:17:52

nj ale ten kastlik pod tim sedlem je hrozne malej a navic to sedlo urcite nebude tak pohodlny jak original, takze to v zadnym pripade nehrozilo :)
ten z mustanga je pekne pevnej plechovej a celkem i velkej, baterku v nem mam 7,2Ah (coz neni zrovna maly, zabira asi 3/4 mista) a pak jiz zminenej obsah.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod RottenFox » pon zář 23, 2013 20:19:43

Tak mě se i mustangovy reseni libi víc, ale o ty pohodlnosti origo sedla by se dalo polemizovat, me z nej po delsi jizde boli řiť jeste dva dny. ;)
Uživatelský avatar
RottenFox
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 570
Registrován: pát srp 23, 2013 3:57:54
Bydliště: Pohraničí Západních Čech

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » úte zář 24, 2013 8:01:01

ja sem zvyklej jezdit na silnicnim kole, takze pro me je babettacky sedlo naprosto pohodlny :)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod RottenFox » úte zář 24, 2013 10:03:09

Tak jasný, každýmu sedí něco jinýho :wink: Já jsem hlavně i vyklepanej z práce z vysokozdvižky, kde sedim na prkně s kusem molitanu :D
Uživatelský avatar
RottenFox
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 570
Registrován: pát srp 23, 2013 3:57:54
Bydliště: Pohraničí Západních Čech

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » stř říj 02, 2013 19:21:40

Tak mam par blbych zprav. Koupil sem karburator Bing 18 se zaminkou ze bude daleko kvalitnejsi nez dosavadni bvf...
Konstrukci vypada nadherne, krasne uzavira ventil, ale bohuzel se mi ho dneska nepovedlo naladit a to dost brutalne teda...
Nemate s tim nekdo zkusenosti?
Nejhorsi je ze volnobeh je tak strasne vysoko, ze se to se mnou normalne rozjizdi a to sem uz zvednul jehlu, soupatkou je uplne dole. Napada me leda ze to saje nekde jeste vzduch v kolenu sani, ktery nemam jeste uplne 100% doreseny. Kdyz sem pricpal privod vzduchu tak otacky klesly, ale dost to coudilo, svicka samozrejme cerna (bohata smes jak prase). Polohovani jehly, ani lazeni sroubem bohatosti nepomohlo.
Napada me ze budto je spatnej sytic (ale zda se mi ze funguje, protoze bez nej nenastartuju, pak hned vypinam). Nebo jsou tam strasne velky trysky jak volnobeh tak hlavni. Na tu hlavni mam podezreni, protoze je tam cislo, ktery vypada na 78, takze zkusim sehnat tak o 10 mensi.
Jak moc velkej vliv muze mit prumer saciho kolena na funkci motoru, mam tim na mysli, ze mam koleno udelany 20mm vnitrni prumer, ale karbec ma difuzor 15mm, muze tam dochazet ke zpomaleni smesi a spatne funkci? (dle me by nemelo, ale radsi se ptam).
Kdyz sani vzduchu pricpu tak sice klesne volnobeh, ale po pridani plynu nejede, protoze je to moc bohaty.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » pát říj 04, 2013 9:42:22

Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod ridchey » pát říj 04, 2013 12:41:23

ty z aukra vypadaji festovnejsi.....a lip viditelne
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » pát říj 04, 2013 14:59:55

sice vypadaji, ale zase na fichtlkramku maji i prerusovac 2x10W+2W pro blinkry za 225, takze kdyz uz bych platil postovny, tak vemu ty kulaty a nejaky dalsi drobnosti k tomu...
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Naxos » pát říj 04, 2013 16:11:52

Ten karbec Bing 18 mám na Korádu a nemám s tím problém. Když jsem to koupil, tak jsem to měl sakum prdum vše rozložené, ale zdá se mi, že trysku jsem tam měl něco kolem 60. Ale to ted tápám v paměti.Vím že to bylo totálně zas*ané a čistil jsem ho asi hodinu v benzínu a štetečkem a kompresorem.
Bohatost směsi má být udájně 1 a půl otačky povolená, od přitáhuti na doraz. Ovšem tady je to řešené s tou gumičkou tak podivně, že když jsem jí povolil dle manuálu a pak jí kontroloval po pár kilometrech, tak byla vyšroubovaná asi 3 otáčky :twisted:
Pak jsem zkoušel jak se to chová, a funguje to i při uplném zatažení, takže jsem to potom povolil jen o 1 otáčku a pro jistotu jsem ten šroubek zakapnul hustou barvou aby se to nepovolovalo. Na Babetě je pružinka, ale tady nic, takže jsem to pořešil po svojem a jezdí to dobře.

Ale tvůj problém bude asi v netěsnosti nebo trysce, případně by to mohl i malinko ovlivnit třeba filtr, že to saje moc lehce, kdo ví jak to máš řešené. Na Korádu jsem zkoušel jen tak pusou profouknout ten filtr, a měl jsem co dělat.
Jinak nastavení jehly mám uplně na nejchudší směs, takže vrchní ryska. Vím že píšu o Korádu, ale tak je to vcelku podobné. Stejně ti nezbude nic jiného, než laborovat :mrgreen:

Ten karbec máš nový nebo použitý ? Jestli třeba nebyl na něčem trošku výkonnějším a proto je tam velká tryska :P
Naxos
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 56
Registrován: pon srp 12, 2013 20:59:01

PředchozíDalší

Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků