Moje zaliba - B210

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » stř srp 14, 2013 7:45:17

Jo tak presne tuhle tam dam taky jak sjedu tu co mam ted. Bude to trochu lepsi, protoze je mirne sirsi. Jinak teda uz na tech gumach mam 3tis a jsou porad jako novy, takze zatim maximalni spokojenost :)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » čtv srp 15, 2013 7:32:56

Takze vcera a dnes odpoledne provedena mensi generalka motoru po necelych 3tis km. Vymeneny gufera na klice a jedno ve spojce. Prostriknul jsem loziska na klice (ale uz to jde zase drobet hur, proste uz jsou asi v haji trosku, musi vydrzet do zimy). Vymeneny pistni krouzky a vycistenej pist, hlava a vyfukovej kanal ve valci. Novy tesneni na vyfuk a koleno sani a misto podelanych steftu sem narval imbusy a drzi to jak bejk :) Novy tesneni pod valec. Hlavu s valcem sem srovnal pomoci brusne pasty pro jistotu (nepodfukuje a pekna komprese, valec cistej, takze netece nikde nic). Karbec znovu nastaven, pouzil sem plovak z druhovyroby, ale upravil sem ho, vypada ze zatim drzi hladinu pekne (konecne?). Trochu jsem snizil zpet predstih (byl moc vysokej), coz se hned projevilo mirne kultivovanejsim chodem a lepsim prubehem od spodu (i lepsi starty). Volnobeh se mi konecne po poslednich problemech podarilo nastavit aby drzel a nechcipalo to pri nizkych otackach. Dale koupen novej vnejsi unasec do tezkych celisti (uz to radi zase pekne) a vsechno odmasteny. Nasponovanej a promazanej retez a pritahnuty brzdy. Konecne to jezdi pekne, tak snad se nic neposere za chvili...
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod tuningrob » čtv srp 15, 2013 9:05:29

Takže teď při sundávání výfuku povoluješ imbus, který je zašroubovaný ve válci. Nezničíš ten zavit časem jak to budeš furt povolovat a rvat ?
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » čtv srp 15, 2013 10:01:11

Vzhledem k tomu, ze ten vyfuk sundam tak 2-3x do roka, tak me to zrovna netrapi. Navic tim ze ten imbus tam drzi celou delkou, tak ten zavit to vydrzi. Navic dotahuju s citem a mam tam perovy podlozky, Oproti steftum, ktery sem po 2 sundani strhal zavity, protoze matka drzi jen na 3 zavitech, tak tohle je uplne jina liga :)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod jaryk77 » čtv srp 15, 2013 11:54:03

Vzpomínám jak jsem u Babetty 207 strhl jeden šroub ve válci na výfuk,musel jsem ho předělat na 6 šteft a ve výfuku udělal větší díru a pak to drželo než mi ji čorly před barákem.Na to že to byla jedniička jela dost dobře 38-45km
jaryk77
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 184
Registrován: sob zář 08, 2012 15:10:13

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod RottenFox » pát srp 30, 2013 23:50:47

A co že je to ve válci za závit, že hrozí jeho stržení? Ptám se, protože já mám matky na šteftech totálně přirezlý, takže když sundavam koleno, tak způsobem, že vytáčim štefty z válce, ne matku ze šteftu... :roll:
Uživatelský avatar
RottenFox
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 570
Registrován: pát srp 23, 2013 3:57:54
Bydliště: Pohraničí Západních Čech

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » sob srp 31, 2013 0:00:38

Tak tam je klasicka M5 zavit, ale je to slaby, chtelo by to tak 6ku, ta uz drzi lip :)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod RottenFox » sob srp 31, 2013 0:07:38

Takže - buď dát novej šteft + matku, nebo přezávitovat na šestku... Podle toho se už nějak zařídim, hlavně to neurvat. Obrázek
Jinak máš fakt pěknej stroj a asi jsi mě zlákal na tu přední masku. Obrázek
Uživatelský avatar
RottenFox
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 570
Registrován: pát srp 23, 2013 3:57:54
Bydliště: Pohraničí Západních Čech

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » sob srp 31, 2013 0:17:12

JJ novej nebo 6ku a dat 6kovy stefty. Ja kdyz sem daval novej steft tak sem tam kapnul hermetik nebo muzes lepidlo na zavity. Kdyz to pak prisroubujes tak dat treba dve matky, aby ti nezarezly ty stefty a mohl jsi to pak rozdelat :)
Jo s tou maskou to vypada podle me o dost lip, proto sem ji koupil, zas takova investice to neni (300). Jinak ted mam uz doma predni vidlici z korada, jak dodelam uchyty blatniku a prestrikam to novou barvou tak nahodim fotky.

Pres zimu mam v planu dalsi upravy, ale cekam na finance tak uvidime jak to vsechno dopadne :)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod RottenFox » sob srp 31, 2013 0:44:42

Pat píše: Kdyz to pak prisroubujes tak dat treba dve matky, aby ti nezarezly ty stefty a mohl jsi to pak rozdelat :)
Jo s tou maskou to vypada podle me o dost lip, proto sem ji koupil, zas takova investice to neni (300). Jinak ted mam uz doma predni vidlici z korada, jak dodelam uchyty blatniku a prestrikam to novou barvou tak nahodim fotky.

Pres zimu mam v planu dalsi upravy, ale cekam na finance tak uvidime jak to vsechno dopadne :)


A nebo místo dvou matek na sobě jednu takovouhle:
Obrázek.

Že máš tu přední vidlici z korada jsem už na foru zaznamenal, jsem na to docela zvědavej.
Ohledně financí tě plně chápu, aspoň že ta maska je levná, po vejplatě bych do ní asi šel, ať si jí letos ještě užiju. Zbytek taky až v zimě.
Uživatelský avatar
RottenFox
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 570
Registrován: pát srp 23, 2013 3:57:54
Bydliště: Pohraničí Západních Čech

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » čtv zář 05, 2013 7:54:54

Tak uz sem myslel ze se totalne naseru po problemech s karbecem posledni dny a hned objednam novej, ale svete div se... vcera mi to nedalo, tak sem znovu rozebral karbec a vycistil (nasel jsem jakousi sponu v hlavni trysce, mohlo to byt tim), pak jsem se podival do prirucky a zkusil znovu nastavit hladinu (zjistil se ji mam moc nizko, mozna proto se pri rozjezdu dusila) a dnesni cesta do prace naprosto bez problemu na origo serizeni. Ani jednou nechcipla a nedusila se pri rozjezdu. Tak jeste odpoledne vyzkousim na nejake delsi trase a snad se na chvili zase zklidnim :-D
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod colcino » sob zář 07, 2013 22:30:19

No nechci ti kazit iluze ale mě nastavení u JIKOVU dýl jak měsíc nevydrží. čím to je jsem dodnes nezjistil.
colcino
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 453
Registrován: pon srp 15, 2011 20:31:31

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » ned zář 08, 2013 9:36:46

No ja nemam jikov, ale bvf ze simala. Jenze ta konstrukce je podobna, takze to stejne dlouho nevydrzi. Uz jsem rozhodnutej koupit tento karbec:
http://motousti.ibyznys.cz/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=3794
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod RottenFox » pon zář 09, 2013 8:08:45

A jak je to Pate s tim sportovnim filtrem? Koukal jsem do příslušnýho vlákna, kde se psalo že se musí zvětšit tryska, když dáš tenhle přímej filtr. To se týká teda jen Jikovu, nebo všech, nebo jak je to teda?
Uživatelský avatar
RottenFox
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 570
Registrován: pát srp 23, 2013 3:57:54
Bydliště: Pohraničí Západních Čech

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » pon zář 09, 2013 9:28:38

Tak je to u vsech karbecu, ze kdyz pouzijes otevrenej filtr tak tam jde vic vzduchu a melo by se to trochu poladit :) To poznas podle barvy svicky a podle toho jak to jede.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků