Moje zaliba - B210

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Ozzy » stř led 30, 2013 22:57:25

Zdarec, koukal jsem na ten vzduchovej filt a chtěl jsem se zeptat kde jsi ho koupil a za jakou cenu uvažuju totiš taky o takovýhle úpravě. Dík
Místo oslovení Ozzy radši KAPR
moje Babetta : http://speaker.cz/motoboard_305/viewtop ... =18&t=2757
moje stránka na FB ohledně stroje Babetta : https://www.facebook.com/babetta.gang?ref=hl
Uživatelský avatar
Ozzy
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 157
Registrován: ned kvě 01, 2011 13:28:59
Bydliště: Hradec Králové

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » čtv led 31, 2013 0:03:07

Myslim ze ve scootlandu v brne za 150-200, ale da se urcite nekde sehnat i levnejsi si myslim
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Ozzy » čtv led 31, 2013 16:01:24

tomu věřím že se dá koupit i levněji :D musel bych totiž do toho Brna zajet až z Hradce Králové :D
Místo oslovení Ozzy radši KAPR
moje Babetta : http://speaker.cz/motoboard_305/viewtop ... =18&t=2757
moje stránka na FB ohledně stroje Babetta : https://www.facebook.com/babetta.gang?ref=hl
Uživatelský avatar
Ozzy
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 157
Registrován: ned kvě 01, 2011 13:28:59
Bydliště: Hradec Králové

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » úte úno 05, 2013 22:57:24

Tak aby ste si nemysleli ze nic nedelam :)

Dodelanej a laboratorne otestovanej zdroj, bohuzel sem udelal chybu ve schematu, takze probehli nastesti jen male upravy a neodhadl sem rozmery a velikosti chladicu, takze to ted vypada divne a je to takovy na prd. Jak budu mit slozenej motor tak to jen vyzkousim na babette a kdyz to pojede, tak se bude delat nova deska na rozmery podle potreby s jednim chladicem.
Obrázek

No pak samozrejme dodelany ovladani sytice na karbec.
Obrázek

A posledni prevrtany stefty na vyfukovou prirubu. Behem tydne zkusim dodelat ten vyfuk komplet, tzn koleno, privarit atd. Jak bude vyfuk tak pristi tyden uz by mohl probehnout prvni start.
Obrázek
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod WHITE-CZ » úte úno 05, 2013 23:40:00

Prosím udělejte pak video rád bych to viděl v akci :)
Babetta 215 - Originální stav
WHITE-CZ
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 21
Registrován: úte led 15, 2013 0:50:59
Bydliště: Jižní morava

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » úte úno 05, 2013 23:53:23

Jasne bude video az to bude vsechno po kupe slozeny a funkcni, ale to jeste tak mesic bude trvat...
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » stř úno 06, 2013 17:30:32

Tak dneska nakoupeny potrebny tesneni, hadicka benzinu, novy zrcatko, novej tachec
Obrázek
mel sem moznost vyzkouset i tachec z korada, kterej je hezci a vetsi, ale bohuzel ma asi jinej prevod, protoze ukazoval min a navic bych musel dopasovat nahon. Takhle mam tachec pekne s nahonem novej. Vyhoda predevsim v podsvetleni cisel, takze bude lepe videt ve tme :)
Zatim pomalu skladam veci do kupy, ted jen resim jak ohnout trubku (nebo spis kdo mi to udela), ktera pujde od vyfuku k prirube.
Jinak sem zjistil ze pistni krouzky co sem kupoval v listopadu byly spatny, valec uz mel prvni vybrus, takze uz mam i spravny krouzky :)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Ozzy » stř úno 06, 2013 21:20:31

Pat píše:Tak aby ste si nemysleli ze nic nedelam :)

Dodelanej a laboratorne otestovanej zdroj, bohuzel sem udelal chybu ve schematu, takze probehli nastesti jen male upravy a neodhadl sem rozmery a velikosti chladicu, takze to ted vypada divne a je to takovy na prd. Jak budu mit slozenej motor tak to jen vyzkousim na babette a kdyz to pojede, tak se bude delat nova deska na rozmery podle potreby s jednim chladicem.
Obrázek

No pak samozrejme dodelany ovladani sytice na karbec.
Obrázek

A posledni prevrtany stefty na vyfukovou prirubu. Behem tydne zkusim dodelat ten vyfuk komplet, tzn koleno, privarit atd. Jak bude vyfuk tak pristi tyden uz by mohl probehnout prvni start.
Obrázek


K čemu je ta věc na tý první fotce vypadá to zajímavě
Místo oslovení Ozzy radši KAPR
moje Babetta : http://speaker.cz/motoboard_305/viewtop ... =18&t=2757
moje stránka na FB ohledně stroje Babetta : https://www.facebook.com/babetta.gang?ref=hl
Uživatelský avatar
Ozzy
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 157
Registrován: ned kvě 01, 2011 13:28:59
Bydliště: Hradec Králové

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » stř úno 06, 2013 22:16:25

To je stabilizovanej zdroj pro babettu. Z altiku usmernim napeti, vyfiltruju kondikama, pak sou tam 2 stabilizatory.
Jeden nastavitelnej (mam nastaveno 13.3V) na 3A a druhej 12V na 2A pro zbytek veci (zadni svetlo, brzda, tachec, klakson).
Jenom to vypada divne, protoze sem neodhadl desku a velikost chladicu, takze bude verze 2.0 :)

Jinak dneska vymenenej tachec, zrcatko. Nasazenej valec s karbecem. Zkusil sem proslapnout a vse se v pohode toci. Ted uz jen resim vyfukovy koleno (to bude na dyl). Zitra nataham kably na elektriku a melo by to byt pripraveny na prvni start v pristim tydnu. Jeste jak sem dneska napustil do karbecu benal, tak sem zjistil ze netesni jehlovej ventil, takze budu muset koupit novej, co uz...
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod ridchey » stř úno 06, 2013 23:02:47

na jeden spolecny chladic bych to asi nedelal,anebo kdyz uz,pak bude nejspis treba jeden z nich odizolovat elektricky od chladice (slidova podlozka a izolovana pruchodka a sroub)

ale ten tachas je bozi, odkud je?
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » stř úno 06, 2013 23:39:40

neboj odizolovany budou oba ;) uz ted jsou pro jistotu, kdybych se dotkl kostry pri testovani apod, to si pohlidam. Na spolecnej to chci dat, abych tam zbytecne nemel dva. Tenhle s vetrakem uchladil ten silnejsi pri plnym odberu na 40 stupnu, takze pohoda
tachometr sem koupil s mual v brne za nejakych 650, coz kdyz vyjde stejne jako kdybych to objednal z netu, kde sem to videl za 490, k tachometru je rovnou i nahon, ted uz mi to krasne ukazuje a vubec nelita rucicka, jak u toho staryho. Jeste sem zvedavej jak to bude videt az tam dam tu ledku, origo tam neni ani zarovka, takze si to clovek musi dodelat. ja sem to zkousel jen nasviti baterkou a je to videt stokrat lip nez klasickej babettackej, uz jen kvuli tomu ze ma podsviceny cisla :)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » čtv úno 07, 2013 14:19:54

Tak sem myslel ze dneska krom vyfuku uz bude vse a prd... pres 3 hodiny sem se sral s karburatorem, protoze porad tekl. Koupil sem i novej plovak a jehlovej ventil. Plovak k nicemu, protoze je vetsi nez origo a seka se v plovakovce. Jehlovej ventil je teda urcite lepsi a v poradku, ale porad se mi nedari. Kdyz to nastavim ve sklenicce bez plovakovky tak funguje dobre, ale jakmile sem to dal na motorku, vse slozil tak zase protikal dal, uz me to sere :(
Pristi tyden si s tim zkusim jeste pohrat, ale fakt me to nebavi... :evil:
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Dr.House » čtv úno 07, 2013 15:29:36

tak s tímhle jsem taky bojoval když sem měl simsona scooter + tak ještě špatný přístup,jestliže ve skleničce je to v pořádku a na moto protýká, tak to je zřejmě tím že plováky mají omezený pohyb v komoře a nezavře se ventil, pak je asi potřeba plováky srovnat a místo plováků ohýbat ten plíšek co zavírá ventil
Uživatelský avatar
Dr.House
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 224
Registrován: ned kvě 01, 2011 8:58:43
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod kolos » čtv úno 07, 2013 20:20:41

Jaký je to typ karburátoru z toho simsona? Takový jsem ještě neviděl. Ten šikmý šroub s pružinou nastavuje volnoběh zvedáním šoupátka, nebo škrtí vzduch pro volnoběh ve zvláštním kanále, tak jak je to u "normálního" karbecu ze simáka? Kde se nastavuje bohatost volnoběžné směsi, když na přírubě ke kolínku ten šroub nevidím?
Babetta 210, Simson S51, Jawa 50/20, Yamaha XJR 1300, Citroen Xantia 2.0 HDi
kolos
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: úte lis 08, 2011 22:42:46
Bydliště: Orlová

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Dr.House » čtv úno 07, 2013 22:06:36

jo na simsona jsou v podstatě 2 základní typy už si to přesně nepamatuju, jeden má větší průměr šoupátka to je ten typ co má Pat, volnoběh se nastavuje tím šroubkem s pružinou a směs je hned pod schovaný v tom nálitku(tunýlku) nebo jak to říct, pak je druhý typ s hubenějším šoupátkem ten má štělování směsi na přírubě.
Ten s větším šoupátkem se mi bez problémů povedlo převrtat na 18mm.
Uživatelský avatar
Dr.House
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 224
Registrován: ned kvě 01, 2011 8:58:43
Bydliště: Ústecký kraj

PředchozíDalší

Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 75 návštevníků

cron