Moje zaliba - B210

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod alexandr-t » stř dub 09, 2014 23:00:46

Tak mě napadá že mám B5HS...takže neodrušená jo? Takže to asi při jízdě ruším televize a rádia :twisted: Jinak k sehnání uplně bez problému, loni v létě sem objednával rovnou 2, tuším v APM.
'85 Babetta 210 Chrome edtiton aka pankostroj :twisted:
'99 Fileta 1,3 mpi Cold weather rider :twisted: HP sporitng podvozek, 3 stabilizátory, prostě pecka!
Uživatelský avatar
alexandr-t
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 235
Registrován: sob kvě 18, 2013 2:55:27
Bydliště: Bošovice

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » čtv dub 10, 2014 5:53:10

NEodrusena rusi akorat pripadny zarizeni co mas na stroji ukostreny. Z netu jde sehnat v pohode, ale v beznym obchode se skutrama ji urcite nemaji :)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod ridchey » čtv dub 10, 2014 6:06:07

no,to by jsi se divil,co dokaze neodrusene zapalovani,kdysi me taky jeden soused z ulice nadal.... :D
ma rohovej barak,a jak jsem jel okolo,tak TV byla bez sance.
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » čtv dub 10, 2014 7:25:16

Zajimavy to bych teda nerekl :)

Jinak sem vcera poprve zkusil vyvarit vazelinu a namocit do toho retez... no vazelina pekne smrdi kdyz se spali, priste radsi rozpustim jen trochu a stetcem to vetru do retezu. Kazdopadne musim rict ze nejdriv sem to asi 20 min poradne otiral a cistil, aby tam te vazeliny nebylo moc a vysledek? Retez krasne chodi, nepisti, uvidime jak dlouho mu to vydrzi. Do tohoto sem se pustil z duvodu toho ze silikonovy spreje apod vzdycky po par dnech jezdeni byli v prdeli, proste se to odstredivou silou vycakalo. Doufam ze ta vazelina vydrzi vic :)
Jeste jsem zmenil i primarni kolecko z 14z na 13z, takze mam ted origo prevod 13/51. Musim rict ze babca ma prijemnejsi chod, peknej tah a maximalka je skoro stejna jak predtim, coz me teda jeste vic prekvapilo. Ted atakuju 60ku, predtim jsem ji prekrocil. Pri prevodu 14/47 sem sice atakoval 70ku, ale kopce byli bez sance, i po Brne to bylo liny. Radsi pojedu pomaleji, ale nebudu trapit motor a do kopcu to bude lepsi. Zitra razim smer Letovice na vikend tak sem zvedav :)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod mirra99 » čtv dub 10, 2014 8:00:20

Taky jsem to zjistil že když udeláš úpravy tak jedeš pořád relativně stejně rychle bez ohledu na rozety. Teď mám 14/51 a jedu skoro stejnou maximalku
Dva kvalty stačí, když dvoutakt tlačí!! viewtopic.php?f=18&t=2422
B210/121
B210/100
Uživatelský avatar
mirra99
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 230
Registrován: ned čer 24, 2012 17:12:00
Bydliště: Břeclav

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Droopi » čtv dub 10, 2014 8:02:45

Jak moc je to poznat do kopce? Moje 215ka nemá úpravy motoru, jen nepatrně výfuk, jezdí mi po rovinkách cca 52-53km, ale kopce jsem v (píp). Zvažuji dopředu o zub menší kolo, ale jestli to do kopce nebude výrazněji poznat...asi to nemá smysl. Přece jen mám skoro metrák a hubnutí se nedaří, řeším co s tím..nechci přijít o rychlost (ne moc ).
Droopi
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 294
Registrován: sob úno 15, 2014 2:03:14
Bydliště: u Plzně

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Azor » čtv dub 10, 2014 8:42:51

Vazelína se přirozeně ohřívá ve vodní lázni, potření štětcem je na prd. Staří praktici doporučovali vyvařit řetěz v loji, musí to ukrutně smrdět, ale dělali to i soutěžáci a údajně super. Akorát nevím, jestli to vydrželo jen přes ten závod nebo to bylo trvanlivější. Pokud s tím má někdo zkušenost, docela by mě to zajímalo. :)
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.
Uživatelský avatar
Azor
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1017
Registrován: stř led 24, 2007 9:15:09
Bydliště: Domažlicko

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » čtv dub 10, 2014 8:57:02

Droopi: pokud mas moznost tak urcite dej o zub mensi (predpokladam ze mas origo 13z), koupit lze napr zde http://www.motokramek.cz/retezove-kolec ... betta-210/
nekde sem dokonce videl i vetsi rozetu dozadu, tady: http://www.motomaxsro.cz/cz-detail-390-rozeta-57z.html
takze se rozhodni co je lepsi varianta, pripadne muzes zkombinovat obe, viz tabulka:
origo 13/51 - prevod 0,2549
12/51 - prevod 0,2353 (-6,7% rychlost)
13/57 - prevod 0,2281 (-10.5%), nutno prodlouzit retez
12/57 - prevod 0,2105 (-17,4%) - tohle uz je asi moc
to zmenseni rychlosti bych bral s rezervou, protoze motor zase bude ochotnejsi se lip vytocit
jestli fakt jezdis casto kopce tak bych urcite zmenu prevodu byt tebou udelal, zvlast kdyz mas metrak, sice na maximlce lehce ztratis, ale i rozjezdy budou lepsi atd

Azor: urcite poreferuju jak dlouho vydrzel retez namazanej, jestli je to oproti tem sprejum lepsi nebo ne, pokud to vydrzi aspon nejakych 700-800km, tak to ma smysl, protoze je s tim pekna prace... pokud ne tak radsi kazdych 150km nastrikam znovu sprejem
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Droopi » čtv dub 10, 2014 9:14:18

Ty jo, moc děkuji za ty převody, vždycky mne to zajímalo, konečně to vidím někde napsané...

Tak obě Babetty (210 i 215) mají převod 13/51. Takže u 215 zkusím 12/51, protože tam je rychlost super, ale chybí síla do kopce. U 210 to nechám, ta má za jedna super odpich, jen za dva nechce moc jet - no má po výbrusu najeto 150km, takže si to bude ještě sedat, ale zatím tahne tak do 35km a víc nechce (divné, ale točit to zatím nebudu), a pořád blbě řadí za dva - moc táhle, klouzavě, obrousil jsem trochu obložení, z počátku to bylo super, pak zase stejné, asi dám nové. Mám 4tý výbrus - nevíte kdy je na čase měnit trysky? Je-li to vůbec nutné. (sry že píšu sem, ale vždycky se rozjedu - a taky nechci na nějakou otázku zakládat nové téma)
Droopi
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 294
Registrován: sob úno 15, 2014 2:03:14
Bydliště: u Plzně

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » čtv dub 10, 2014 10:05:37

Razeni za dva klouzave muze zpusobovat vic veci. Budto tam mas nekde kapku oleje a tak to prokluzuje, nebo uz jsou celisti sjety nebo sou uz nasakly olejem predtim a lepsi uz to nebude. Taky je dulezity mit v dobrym stavu vsechny unasece a dalsi prvky, ktery maji vliv na razeni dvojky, takze zkontrolovat a pripadne nechat zrepasovat, rozhodne nekupovat novy made in TW...
No co se tyce zvetsovani trysky tak na to nelze jednoznacne odpovedet, musis ladit podle sluchu a barvy svicky, co karbec a motor to original, takze proste zkouset. Myslim si ze to ale nijak zvlast nepocitis, stejne si myslim ze trysky treba o 2-3 vetsi ani nesezenes a pak uz by to bylo asi moc bohaty. Leda zkusit oddelat sani z ramu, dat tam nejakej open filtr a pak ladit trysky, trochu se ti zvedne vykon, ale bude to hlucnejsi.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Droopi » čtv dub 10, 2014 10:13:40

Spojky jsou prakticky nové, bubny nové jsou oba, jediné původní jsou čelisti - rozběhové a ty v pravém bubnu (pořád si myslím, že jsou dvojkové, ale jistotu stále nemám:D) Gugera jsou vyměněné, vše umyté a vyčištěné čističem na brzdy, olej tu není. Bubny nejsou ani ojeté, ale na těch čelistích kde je unašeč už není tolik obložení. Mimochodem, používá se všude brzdové obložení - jak se prodává v metráži? Že bych si koupil metr pásku, odstříhl a něčím nalepil - mám právě strach, že to dřív u předchozího majitele nacucalo olej, byl to strašný vrak. Na jehly se tedy vybodnu, odjedu tak 500km po výbrusu a pak budu řešit, proč to netahne, pokud se nic nezmění
Droopi
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 294
Registrován: sob úno 15, 2014 2:03:14
Bydliště: u Plzně

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » čtv dub 10, 2014 10:40:13

Jo pouziva se nejaky brzdovy, ale musel bys mit lepidlo na brzdovy celisti, ktery se pak vytvrzuje pri nejakych 200st v troube a slusne to smrdi, takze na to bych se vykaslal. Pokud mas nekde v okoli nejakyho prodejce, tak ti udela vymenou kus/kus (das mu stary, on ti da stary s novym oblozenim) nebo to nechat poslat nekam, v republice to dela vice firem. Kdyz to udelas sam doma tak si troufnu tvrdit ze se ti to behem chvilky utrhne... Jinak teda pokud mas i novej buben, tak muze chvilku trvat nez si to cely sedne, takze zatim vydrz a az budes mit zajeto tak bych to resil.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Droopi » čtv dub 10, 2014 10:42:43

Aha, to s vypalováním jsem nevěděl - cesta s horkovzduškou asi nebude až tak správná :D
Droopi
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 294
Registrován: sob úno 15, 2014 2:03:14
Bydliště: u Plzně

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod ridchey » čtv dub 10, 2014 11:16:45

tusim,ze se da sehnat i 11-zubove kolco
k mazani- mam doma od Veidecu jeste zbytek prunikoveho mazadla ve spreji,je po odvetrani nosneho media mirne lepkavy a ma zalezt i do nepristupnych mist.
zkousel jsem i bile suche mazadlo na retezy bicyklu,ale to uz se mi nezda tak extra.
lepeni oblozeni je asi lepsi fakt nechat na profikach,ale kdyz je nouze nejvyssi,pak se to da nalepit klasickym Hermetikem a vypect v troube. vterinaky moc nefunguji
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Droopi » čtv dub 10, 2014 12:17:05

Asi sehnat jde, pak vyjedu i na skálu a po rovině max 30 :D 12tka musí stačit. To obložení jste mi rozmluvili, zkusím mrknout, jestli to u Plzně nedělají...
Droopi
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 294
Registrován: sob úno 15, 2014 2:03:14
Bydliště: u Plzně

PředchozíDalší

Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník