Moje zaliba - B210

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod ridchey » stř kvě 29, 2013 18:21:48

nj, zkusim to jeste s vetsim chladicem, nekde vyhrabu z nejakeho cipsetu, ono jde taky o to,ze by ta ledka mela mit nizsi odber,vetsi zivotnost a hlavne by tak odpadl problem s mizernym pritlakem a naslednou oxidaci a nekontaktem na zarovce,
coz ma za nasledek vesinou odpaleni zbytku zarovek a omezovace.
dalo by se to snad resit i pripajenim kousku dratku s fastonem na kontakt zarovky, a pokud se nenajde ucinne chlazeni ledky ,pak to tak i dopadne... 8)
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » čtv čer 20, 2013 13:37:50

Tak drobnej poznatek a zkusenost pro ostatni ohledne tezkych spojek v B210:

po nejake dobe mi zacali brzo radit dvojku, v kopci nez to preradilo na 1ku trvalo dloho, spadla rychlost a razeni na dvojku bylo rychly s lehkym cuknutim
rikal jsem si teda ze to uz neni dobry, tak sem rozebral dvojku a co nevidim: vnejsi unasec byl na mistech valecku a na mistech styku s vnitrnim unasecem vymackanej do boku (sem kupoval novej, takze nejakej smejd...), tak jsem vzal pilnik shodil sem ty hrany, pak smirek a prejel vsechny hrany, nakonec plochy jsem vylestil brusnou pastou. podobne jsem to udelal i pro vnitrni unasec (shozeni hran a lesteni)
celisti a jejich drzak jsou v pohode, vse ostatni taky v poradku
aby to nebylo malo tak jsem jeste vymenil olej PP80W (zimni) za 75-80W, kterej je i na leto do prevodovek a uz to krasne radi podle plynu, v kopci super, pri rozjezdu apod

cili pokud vam blbne dvojka a celisti a buben jsou v pohode, zamerte se na ty unasece aby nebyli vymackany (staci i lehce) a prejet je brusnou pastou aby klouzaly (origo by meli byt pochromovany, ale ja uz to mel osoupany a mistama lehounce chytala rez)

hodne stastnych km
btw: pomalu se blizim k hranici 2000km od ledna
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod ridchey » čtv čer 20, 2013 16:04:45

jen doplneni Pata, spravne by vnejsi unasec (regulator) mel byt tvrzeny co to jen jde,a na plochach ktere tlaci na pakny jeste tvrdochrom,aby to bylo odolne razum pri provozu. To,ze ho nekdo v druhovyrobe vymlaskne na lisu a necha kadmiovat aby to vypadalo jako origo, ale jinak blato,tak to je zverstvo. mozna by stalo za to se nekde poohlidnout po firme co pali laserem,nebo plazmou plechy a nechat vyrobit serii z poradneho a kalitelneho materialu. A to je vec pro strojare.

a dalsi vec - tezke pakny maji v miste kde zabira ten plech rolnicku,alias kluzne lozisko, velice casto byva zaspinena,pridrena,nebo i uplne zatuhnuta,vyplati se ji venovat pri servisu taky nalezitou pozornost.
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » čtv čer 20, 2013 16:53:46

Tak vyroba tech unasecu laserem a zakaleni by nebyl takovej problem, spis pak by to chtelo jeste nejakou povrchovou upravu aby to klouzalo, to uz by mohl byt problem
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod ridchey » čtv čer 20, 2013 17:07:07

no prave, vyzkousejme rozhodit site, treba nekdo vi o nejake vyrobe s chromovanim,kde by to slo spachat.
kdyz nam obchodnici vozi a podsouvaji smejdy , tak si pomozme sami...verim tomu,ze by se naslo dost lidi,kteri by radi meli v zasobe kvalitni nahradni dily, zvlaste ty dulezite na material, jako unasece,plovaky,pisty, loziska, atd.

bo jak jinak donutit obchodniky dodavat kvalitu
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod abo » čtv čer 20, 2013 20:55:42

To je sidce pekne, ale v dnesnej dobe je to tak. Predavat, predavat, predavat. A hlavne nekvalitne aby sa to zas predalo.
Kazdopadne som ale za vyrobit niekolko kusov. Vyrezat laserom nemam problem nechat urobit. Kto je strojar? Skuste dat vykres, opytam sa kolegu strojara ktory s tym pracuje.
abo
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 152
Registrován: úte čer 05, 2012 12:57:46
Bydliště: Košice

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » čtv čer 20, 2013 23:07:07

no to je to presne to co sem rikal, vyrezat laserem dneska udelat skoro kazdej patej, ale tam to chce i to pochromovani a to uz muze byt problem.... (hlavne cenove)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod ridchey » čtv čer 20, 2013 23:39:15

zeptam se u nas v PV, galvanovnu tu mame,tak snad by se s nima dalo domluvit...a na vypal mam taky cloveka,tak uvidime
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod hucilu » ned čer 23, 2013 13:54:16

Ahoj Pate zamlouva se mi tvoje reseni elektriky a rad bych si ho udelal.Uz neco vymyslim asi tyden ale hodila by se inspirace kdyby jsi mi mohl nakreslit schema nebo aspon nejake blokove schema jak to mas zapojene.A jak dlouho ti vydrzi to predni svetlo na baterii?Ja jsem si to pocital pro 12Ah baterku a vyslo mi ze to bude odebirat tak 3,7A tzn podle datasheetu neco kolem 2hodin coz se mi zda docela malo na takovou baterku.Předem dik.
hucilu
Právě začínám...
 
Příspěvky: 2
Registrován: čtv srp 16, 2012 20:30:21

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » ned čer 23, 2013 21:05:47

No tak jasne ze jen na baterku to vydrzi cca 2 hodky, ale kdyz je baterka jen pro doplneni altiku, kterej je schopnej dodat neco pod 3A, tak uz to vydrzi celkem dlouho. Jako ja ji dobijim celkem pravidelne po mensi dobe, protoze mam jen nabijecku na auto nejakou starou od taty, tak abych to neprebil.
Jak budu mit zitra v praci chvili casu, udelam schema stabilizatoru a schema zapojeni elektriky a hodim to sem ;)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod hucilu » ned čer 23, 2013 23:29:17

dik ja se prave rozhoduju jestli sebou tahat tezkou baterku nebo tam dat jen 35W/35W zarovku
hucilu
Právě začínám...
 
Příspěvky: 2
Registrován: čtv srp 16, 2012 20:30:21

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Ozzy » úte črc 16, 2013 22:54:10

Zdravím před nedávnem mě napadla otázka týkajícího výfuku hikone, u normálního výfuku od babetty se dal výfuk krásně vypálit když byl zasviněnej od oleje což se u dvoutaktu stává dost často jak se dá vypálit takovej výfuk od hikone? A je to vůbec možný dík za odpověď.
Místo oslovení Ozzy radši KAPR
moje Babetta : http://speaker.cz/motoboard_305/viewtop ... =18&t=2757
moje stránka na FB ohledně stroje Babetta : https://www.facebook.com/babetta.gang?ref=hl
Uživatelský avatar
Ozzy
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 157
Registrován: ned kvě 01, 2011 13:28:59
Bydliště: Hradec Králové

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Dr.House » úte črc 16, 2013 23:22:04

úplně v pohodě z výfuku se dá sundat koncovka v té je vata která slouží jako tlumení, tu je třeba čas od času vyměnit já tam dávám obyčejnou na zateplení baráku a vydrží, navíc se jí všude válí dost. Samotná expanzní komora se dá vypálit stejně jako původní výfuk je úplně prázdná nejsou v ní žádné přepážky, jenom je potom potřeba nově natřít či nastříkat vypalovací barvou
Uživatelský avatar
Dr.House
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 224
Registrován: ned kvě 01, 2011 8:58:43
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » čtv črc 18, 2013 23:14:18

Jsem dneska jeste ladil karbec na Vapenky, slozim a nejde nastartovat. Rikam si co to ku***, pak vidim na ponku hlavni trysku. To se muze stat jen me. Jinak retezy promazany, spojky vycisteny, gumy nafoukany. Zitra to jen nabalim a ficim.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » stř črc 31, 2013 12:30:27

Tak uz zase bojuju s posranym karbecem, furt se prechlastava. Novej jehlovej ventil, plovaky nastavuju uz na tisic zpusobu. Ted to uz musim nejak vydrzet a behem 2 mesicu pujde novej karbec, bo to stelovani uz me nebavi.

Rozhoduju se mezi temahle:
http://www.minibike-shop.cz/42-tuningovy-karburator-15-mm-new.html
http://www.skutry-levne.cz/nahradni-dily/39488-karburator-arreche-15mm-puch-maxi-4250362490698.html

Prvni nema stelovani smesi, jen volnobeh a ploche soupatko.
Druhej je zase podstatne drazsi, ale uz je klasicke konstrukce a ma stelovani jak normalni karburatory.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků