Stránka 18 z 21

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: pát bře 14, 2014 14:22:35
od ridchey
presne to znam,nastesti u mne to bylo opravdu lozisko na klice,a vybrus se neposkodil, rozeber a uvidis,ze nebude tak zle

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: pát bře 14, 2014 20:32:21
od Pat
No tak to vypada jen na loziska na klice, sundal sem hlavu, tam byly nejaky zbytky maly kovovy, tak sem se zhrozil a sundal valec.
Valec je krasne cistej bez poruseni, na pistu jsou vpredu trochu ryhy a na krajich, ale krouzky jsou naprosto v poradku.
Pist na ojnici nema vuli dopredu/dozadu, takze horni lozisko je v pohode, ale stejne ho vymenim asi pak. Dolni lozisko kliky vypada taky v poradku, protoze dopredu/dozadu ma vuli tak jak predtim.
Kazdopadne kdyz sem otacel s klikou, tak to v nekolika mistech trochu drhnulo. Zkusim jeste sundat komplet spojky a magneto a vyloupnout gufera a uvidim. Pri otaceni to nejak lehce cinka se mi zdalo.
Puleni me asi nemine, ale vypada to jen na loziska, takze vymenim a bude klid :)

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: sob bře 15, 2014 14:46:18
od Pat
Tak sem dneska odstrojil komplet motor z babetty, vyndal sem gufera a z loziska na strane spojek se na me vysypal kus kovu, takze je to jasny... druhy lozisko vypada ok, kazdopadne dneska vecer budu pulit a vymenim komplet vsechny loziska kdyz uz sem u toho, zkontroluju prevodovku a zase to slozim.
Valec a klikovka sou v pohode, takze tohle ani nemusim resit nastesti. Jen vycistim a srovnam pist a hlavu a muzu vesele jezdit dal :)
Navic sem porad chtel vsechno vycistit, tak mam prilezistost, kdyz je to rozebrany :)
Zaroven znovu premotam civky, upravim regulator, natahnu novou elektriku a pridam blinkry (material uz mam koupenej, jen to nainstalovat)

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: sob bře 15, 2014 15:20:18
od RottenFox
Obrázek

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: sob bře 15, 2014 22:16:07
od Pat
Motor rozpulen, jde se delat seznam na nakup :-D Vsechny loziska a nejspis i volnobezku, vypada trochu jete a nejde uplne volne rukou...
Ma nekdo zkusenosti s tim jak presne by se mela volnobezka hejbat (pripadne ty valecky uvnitr, protoze na te moji jsou v jedne pozici porad)
Jinak klika a ojnice sou v pohode.

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2014 0:20:19
od kolos
Válečky se nehýbou při protáčení volnoběžky téměř vůbec, takže to máš v pořádku. A volnoběžka se taky neprotáčí úplně zlehka jak třeba ložisko. Určitý odpor tam je z toho jak pružinky tlačí válečky do klínové mezery. Ale pro jistotu bych ji rozebral a kouknul na válečky, zda nemají vydřené plošky a jestli jsou pružinky ok.

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2014 10:30:57
od Pat
Ok zkusim rozebrat a kouknu na to. Jestli bude v pohode, tak to dam zpet a koupim jen loziska :)

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: pon bře 17, 2014 21:25:06
od Pat
Takze motor uz je slozenej. Dal sem novy loziska (vcetne INA lozisek a ojnicniho loziska pistu). Take samozrejme vsechny nove gufera. Motor vycistenej, takze se zase chvili bude blejskat.
Do prevodovky sem dal loziska bez vule C3, tam by to nemelo vadit a pouzil sem zakrytovany loziska. Puvodni lozisko vystupni hridele bylo taky KO.
Musel sem koupit i novej pist, zjistil sem ze uz tam je udelanej 1. vybrus (myslel sem ze zatim zadnej nebyl). Bohuzel uz nebyl cas na nic vic.
Takze pokracovani ve stredu, nahodim spojky, zapalovani, retez a muzu zkusit nastartovat. Asi budu muset zajizdet nejakou chvili nez si to cely sedne...

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: stř bře 19, 2014 21:59:04
od Pat
Toz dneska dodelanej motor, vyfuk, vycisteny spojky. Novej kryt na spojky. Namazanej retez, spravne napnuty retezy. Celou babettu sem aspon trochu prejel hadrem, pac posledne sem jel v desti...
Motor naskocil az na treti naslapnuti po slozeni, protoze sem ho prechlastal predtim (slapal sem naprazdno) tak sem musel vypnout sytic a plyn naplno. Vymyslel jsem novy vzduchovy filtr, sice je to velky, ale funkci plni paradne a hlavne se o dost snizila hlucnost a uz je pouze slyset celkem peknej zvuk vyfuku hikone :) Navic sem si vsiml ze jde nastavit volnobeh celkem pekne nizko, coz se mi predtim nikdy nepovedlo.
Zatim sem to netestoval, pac uz byla tma a pozde a navic tim ze je tam novej pist a krouzky atd tak to nechci vubec honit nez si to sedne. Zitra bude klidna testovaci jizda do prace :)

Tedka par fotek pri skladani a novyho filtru:
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: stř bře 19, 2014 22:34:44
od ridchey
koukam,ze tvůj stroj zacina mit zajimave vzezreni , kdepak jsi natrefil na tu myslenku tam písknout takovy monstr filtr? :-)
ale jinak dobry a hlavne,ze to ma az takovy priznivy vliv na funkci,pozoruhodne ....palec nahoru

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: čtv bře 20, 2014 7:00:28
od Pat
Tak ja uz sem dlouho bojoval s myslenkou nejakyho filtrboxu kvuli utlumeni hlucnosti, porad sem premyslel ze vyrobim nejakou plastovou krabicku a dovnitr dam filtr jen sem nevedel cim to napojit na karbec. Pak sem brouzdal po netu a najednou vidim ze mustang mel sani pridelany touhle hadici, rikam si bomba to uz nejak pujde :) Pak jak sem montoval tu 250ku ted, tak tam je tenhle kyvackovej filtr (paradox ze novejsi panelka nema ovalnej panelkovej filtr, ale kulatej kyvackovej :-D). Jsem si rikal ze by to mohlo jit lehce spojit. Tak sem to vcera v obchode zkouknul a koupil. Doma namontoval. Spoj mezi hadici a filtrem je zadelanej tavnou pistoli. Jedinej problem byl s tim kam to umistit, protoze je to fakt trochu vetsi, tak sem to musel hodit takhle pod nadrz. Vim ze to neni moc esteticky, ale co uz, jde o funkcnost :) Ty zluty casti mam v planu jeste pretrit cernou barvou, at to tolik nebije do oci.

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: čtv bře 20, 2014 9:00:04
od Pat
Dnesni jizda do prace bez problemu. Rano muj peklo stroj krasne chytnul. Musel sem hned vypnout sytic, asi mam ted trochu bohatsi smes, to bude chtit jeste doladit (ale na zajizdeni dobry). Po zahrati sem to jel projet kousek od baraku, pri vyssich otackach se mi zda ze obcas vynechava zapalovani, takze asi budu muset jeste hejbnout s predstihem (nejspis o kousicek zvetsit, vcera pri skladani sem to jen tak strelil :-D) a hlavne koupit kvalitni svicku, ted jsem tam z nouze musel dat Brisk, jsem zvyklej na NGK, pali lip. Kazdopadne musim konstatovat ze se VYRAZNE snizili vibrace motoru. Pred GO jsem snad pri vsech rychlostech citil vibrovani na prdeli, ted to dela az pri vyssich otackach a rychlosti nad 50km/h, takze to me velmi mile prekvapilo. Navic pro rychlost 40km/h staci jen tak lehce polechtat plyn. Z motoru vypada ze nic nikde netece (hermetik je dobra vec :-D) a to sem mezi kartery pouzil stary tesneni, protoze sem blbec zapomnel koupit novy, kdyz sem to skladal.

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: čtv bře 20, 2014 9:11:58
od PetrT30
Dobrá práce.
Jaké označení má ta NGK?
A bacha na to aby jsi neměl po změně filtru směs chudší.

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: čtv bře 20, 2014 10:06:57
od Pat
Smes budu jeste ladit to se neboj, spis mi pripada bohatsi. Predtim jsem tam mel takovej malej filtrik, kterej byl hodne propustnej, ale blbe se s tim ladil volnobeh, po pridani a naslednem ubrani filtru to dost casto chciplo, pokud nebyl volnobeh vysokej. Ted to nedela a muzu mit volnobeh vyrazne nizsi nez predtim, navic po pridani to ma takovej peknej hlubokej zvuk ten vzduchovej filtr. Pri ladeni karbecu ho jeste jednou rozeberu, mrknu na spravny nastaveni hladiny a pridam i palivovej filtrik (doted sem jezdil bez nej, ale kdyz uz sem tak pekne opravil motor, tak ho tam dam pro klid duse). Pri poslednim cisteni nadrze (cca pred mesicem, pac mi tekl kohout a musel sem dat novy tesneni) sem se nestacil divit co je tam vsechno za bordel kolem toho sitka.

EDIT: svicka NGK by mela mit oznaceni tohle:
BR6HS - NR17C
BR7HS - NR15C
BR8HS - NR14C
Pokud chces neodrusenou tak jen BxHS, ale tu asi nesezenes. Pozor na svicku BR6HSA a BPR7HS, obe maji vysunuty jiskriste, coz by se ti potkalo s pistem...

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: pon dub 07, 2014 21:20:57
od Pat
Toz dneska sem vyhrabal ze sklepa stary cyklo brasny tak sem je nahodil na muj stroj. Od posledni upravy sem jeste natrel na cerno tu zlutou cast toho vzduchovyho filtru.
Priprava blinkru jiz pomalu zacina, na vidlici zatim neni cas, ale snad se k tomu treba pristi tyden dostanu, uvidime.