Stránka 21 z 21

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: stř dub 30, 2014 13:09:03
od Pavel
koukám, že těch úprav si dělal víc, než si popisoval na FB. Pokud to nakonec není tím, že se ti přidírá při zátěži někde zadní kolo, tak bych to viděl na to, že si hrabal do elektroinstalace. Už jsem zažil několikrát, že když to neházelo ideální jiskru, tak to jelo, ale bylo to líné (některý zápal to vynechalo). Když to hází ještě horší jiskru, tak pak už to začíná vynechávat hlavně při jízdě z kopce na lehčí plyn nebo to střílí do výfuku.

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: stř dub 30, 2014 20:51:50
od Pat
tak nakonec to bylo zadni kolo, drhnulo o blatnik, musel jsem ho hodne zdeformovat, ale o vzhled mi nejde, potrebuju aby to bylo funkcni
elektrika je nakonec naprosto v poradku, predstih sem musel zase zvetsit a uz to jede, sice je linejsi, ale cestovni rychlost v pohode 50 :)

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: čtv srp 07, 2014 15:08:33
od Pat
Takze postoupil sem trochu v upravach babetty.... Postupne budu pridavat dalsi fotky.
Zadni blatnik vymenen za blatnik ze simsona, pribude zasterka Jawa. Na svetlo namontovany blinkry a kabely tahnuty vrchem. Cele svetlo posunuto nahoru, aby i svitilo smerem nahoru (lepsi viditelnost). Samozrejme natahnuty komplet novy draty odzadu dopredu. Nahozeno zpet 13z kolecko (tentokrat nove i s unasecem, zachoval sem puvodni konstrukci, takze lze odpojit nahon motoru).
Rozebran cely predek a na levou stranu sem nahodil prepinac ze skutru (je to vcetne packy, uz sem do toho narval i zrcatko).
Obrázek Obrázek Obrázek

Momentalne jsem ve fazi tahani nove elektriky na predek, kvuli tomu kompletnimu prepinaci nalevo. Uz to navic bude tazeny aspon trochu s rozumem a pospojovany pres svorky a ne jak to bylo doted na prasaka napajeny. Snazim se i dodrzet barvy kabelu pro blinkry, brzdy apod, abych se v tom nekdy pozdeji vyznal.

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: pát srp 08, 2014 7:14:44
od Kruan
To vypada dobre :) Blinkry by se mi taky moc libily.

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: pát srp 08, 2014 8:01:39
od tuningrob
Nemůžu si pomoci, ale už od začátku mě strašně bije do očí ten držák co máš v místě nohou před nádrží. Když se něco podobného používá na výlety, expedice apod. tak to chápu, ale na denní ježdění za mě ne-e.

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: pát srp 08, 2014 18:32:25
od Roman Kinčl
Mě se Patova babetta líbí - je vidět že je promyšlená na cestování. A navíc pěkný zachovalý kousek.

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: pon srp 11, 2014 6:26:27
od Pat
rob: no taky premyslim nad tim ze ho demontuju a budu to tam davat jen na cesty...

jinak sem prozatim zrusil cyklobrasny (jako odmontoval, protoze letos uz nikam daleko nepojedu), namontoval zaseterku dozadu, uz sem zapojil komplet elektriku, novy draty, vse funguje... jen chybi vyresit uchyceni prednich blinkru

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: úte srp 12, 2014 7:35:28
od Pat
Vcera sem byl nejakej extra produktivni a dokonce se mi povedlo vymyslet a vyrobit celkem elegantni drzak prdenich blinkru. Takze prozatim upravy elektro jsou komplet (jeste prijdou na radu znovu civky, protoze na volnobeh to se zatezi moc nesviti, ale to az v zime). V dalsich tydnech konecne vytahnu ze sklepa tu predni vidlu z korada a pustim se do toho, uz to tam lezi moc dlouho :-D

Nasleduje par fotek vyslednych uprav:
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: úte srp 12, 2014 7:39:56
od Kruan
Dobrá práce !! :wink:

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: čtv srp 14, 2014 17:43:58
od Pat
Po vzoru kolegy z Vapenek sem obslehnul pouziti bocniho stojanu ze simala, tak sem ho koupil a namontoval. Je to super vec!

Obrázek

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: pon črc 06, 2015 21:31:28
od pankac1985
z jakeho typu skutr ci sr?

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: ned črc 12, 2015 16:40:06
od DRN
Sr je to same co skutr a podl dylky a toho ze to ma i sroub na stelovani retezu je to enduro/elektronik

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: pon bře 08, 2021 2:00:22
od RomanR
Pat píše:Snazim se vyresit takovej mensi problem, ale zatim marne.
Normalne za studena mi chytne na lehky brnknuti. Ale kdyz uz je motor poradne zahratej (po delsi jizde) tak mi pak nejde nakopnout, vetsinou musim rozslapat, pak zase jede normalne. Vyjimecne se mi podari nakopnout, ale musim drzet plnej plyn. Nevite cim to je, popripade jestli je to normalni.
S tim souvisejici dalsi problem, ze kdyz je po dlouhe jizde poradne zahrata a chci ji nakopnout, tak zhruba 2-3x to jde, pak se zacne protacet. Tzn nezabiraji startovaci celisti, koupil sem novy, vsechno vycistil a dela to porad. Pruzinky jsou tak akorat volny, vsechno krasne chodi tak nevim co s tim. Kdyby se neprotacela pri tom nakopavani tak bych to mozna za tepla byl schopnej i nastartovat.

Pravděpodobně je na vině vysoká teplota spojkového bubnu. Za studena jde nakopnout, po jízdě při rozpáleném bubnu zřejmě nevhodný druh obložení prokluzuje.

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: pon bře 08, 2021 2:14:47
od RomanR
Letos se chystám na GO celého brzdového systému. Výměnu bovdenů, brzdového obložení a při té příležitosti zamýšlím vyrobit delší brzdový klíč alespoň u předního kola a trochu odbrousit materiál u brzdové páčky na řidítkách, aby se zvýšil přítlak čelistí na brzdový buben a současně prodloužil chod brzd. páčky na řidítkách. Nechce se mi shánět kolo z Pionýra (má větší brzdový buben) a celé to předělávat. Půjdu cestou nejmenšího odporu a až to zbastlím, dám vědět, jaký je výsledek.
Nějaký čas jsem i uvažoval o výrobě kladkového převodu u brzdového lanka na přední vidlici, ale nakonec jsem od toho upustil a zvolil jednodušší cestu. Má s tím někdo už nějakou zkušenost? :?: