Stránka 5 z 21

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: úte led 22, 2013 15:28:52
od Pat
Ja zadny dily nemenim, vsechno je original jak bylo :) Na valci jsou upraveny saci a vyfukovy kanaly, hlava jen mirne snizena. Pist necham. Krouzky sem kupoval novy v rijnu, ale mozna koupim znovu, tech par kc me nezabije :) Karbec ze simsna bude urcite lepsi nez origo jikov a vyfuk hikone uz sem tam mel. Pred upravama me to jezdilo v pohode 50, tak uvidime jaky to bude po :)

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: stř led 23, 2013 7:40:18
od Pat
Premyslim ze bych si u jedne firmy nechal vyrobit rozbehovy pruzinky. Velikost a rozmery stejny jako original, jen z trochu silnejsiho dratu, aby meli vetsi tuhost.
Vyhoda techto pruzinek bude v zaberu spojky pri vyssich otackach (lepsi rozjezd) a nebude se vam protacet zadni kolo na volnobeh.
Mam totiz koupeny bily pruzinky Stage6 a ty jsou uz moc tuhy, zabiraji fakt az skoro pri maximalnich otackach na seriovym motoru a navic jejich cena je 140Kc.
Pisu to hlavne z toho duvodu ze nechat vyrobit 3 nebo 6 kusu se nevyplati. Pokud bych nasel dost zajemcu tak uz to necham udelat. Cena jedne by se pohybovala kolem 30Kc (zalezi na poctu) a postou se to da poslat levne kdyz sou to jen 3 pruzinky.

A proto mel by nekdo zajem o tyto pruzinky. Piste do soukromych zprav. Dik

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: sob led 26, 2013 13:24:56
od Fajn-Tom

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: sob led 26, 2013 20:49:00
od Pat
Podivam se na ty normovany, ale zase platit 100 postovny uz je skoro na stejno pomalu jak si to nechat vyrobit, uvidime.

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: pon led 28, 2013 17:53:42
od Pat
Tak z toho alcomexu odpovida jedna, ale jeji cena je 75, coz je moc, navic dostupnost na dotaz a jeste maji v eshopu podminku min objednavky za 500, takze to nejspis necham vyrobit, ale zatim se mi ozvali jen 2 lidi, tak jeste pockam.

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: pon led 28, 2013 18:06:52
od Pat
Jeste mensi aktualizace praci:

zadni svetlo s ledkama, mala dole je pro normalni svetlo, to pole nahore je brzdovy svetlo, spinac na pacce uz mam, jen neni vyfocenej, treba casem bude :-D
Obrázek

foto stabilizacniho zdroje napeti:
Obrázek Obrázek

posledni fotky karbecu uz na valci :) zbyva jen pak nastrikat koleno aby nerezivelo a dodelat lanko sytice a privodni hadicku na benzin
Obrázek Obrázek

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: pon led 28, 2013 19:50:28
od ridchey
koukam na to a zda se mi,ze ten karbec je celkem dost vysoko,tedy nebude potreba prizdvihnout nadrz? (z duvodu vyuziti kapacity nadrze)

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: pon led 28, 2013 20:19:46
od PetrT30
Elektrice nerozumím, ale jestli je to funkční tak grauluji a smekám. Pokud by to šlo mohl by jsi sem naládovat i seznam součástek + schéma zapojení + vše okolo co je potřeba udělat. Teda pokud to nebude krmit nějaká baterie ale napájení z babetty.

.. k tomu karbecu..... není to koleno zbytečně dlouhý? Přece jen je lepší, když je směs co nejblíže k sacímu kanálu.
Koukám ... hikone koncovka se ti válí na zemi... nějaké úpravy na motoru jsou?

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: úte led 29, 2013 15:50:20
od Pat
No uvidime jak to pojede, ale uz se mi to zkracovat a predelavat moc nechce, zase znovu varit atd... nadrz prizdvihavat nebudu, holt nepojedu do dna...
Mozna totiz casem (opravdu casem, za rok treba) bych ten karbec vymenil za dellorto, kterej ale objednam primo od vyrobce, typovej stejnej jako ty co se davaji na babetty ted, ale s vetsim prumerem, tam uz pak bude i lepsi vyuziti nadrze a koleno dopasuju tak aby to bylo super. Ted to proste chci jen vyzkouset.
Jo motor ma lehce zvetsenej vyfukovej a sani kanal. Upravy provadel Fajn-Tom (uz sem to psal v predchozich upravach).
Vyfuk hikone uz tam byl, ale na origo kolenu, ted cekam na prirubu na valec a bude cely novy koleno s prumerem 24mm a kratsi nez predtim.
Schema na elektriku a soucastky dam az to bude vsechno hotovy a otestovany, ted jeste cekam na jeden stabilizator, pak budu testovat provoz a zkouset chladice (jen pripojeny na zdroji), potom teprve to pujde na babcu, samozrejme nejdriv musim nastartovat, takze prvne dodelat motor :-D

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: úte led 29, 2013 17:39:05
od ridchey
schema elektra by mne taky zajimalo-podle fotky predpokladam tam diodovy mustek, stabilizator 7812,elektrolyty kolem 500-1000uF z toho jeden by mel byt minimalne na 63V,ochrannou diodu a par blokacnich keramickych kondiku a maly zatezovy rezistor,ale pockam :-)
jinak k te delce sani-nekde jsem zaslechl (nebo cetl) nazor ze by to delsi sani nemuselo byt na zavadu,
naopak by mohlo i prospet - bo se smes z karbecu lepe promicha a zplynuje, proto i ja jsem zvedav jak zkouska dopadne
:wink:

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: úte led 29, 2013 20:15:59
od Ozzy
jojo Babetta je dobrá záliba taky chystám z jara menší úpravy na Bebettě jako je brzdový světlo atd. atd.
Rozhodně ta tvoje Babetta vypadá zajímavě.

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: úte led 29, 2013 20:37:05
od Dr.House
Vypadá to dobře karburátor ze simsona je určitě vhodný k lehké úpravě válce, za dellorto SHA bych ale neměnil, SHA nemá šroubek na ladění směsi, volnoběžná tryska taky chybí a nemá jehlu, z tohodle pohledu mi příjde lepší ten ze simsona který se dá lépe vyladit, já mám na babetě zatím dellorto SHA1214(ten co je běžně v nabídce na babetty), cítím že od spodu bych to potřeboval trochu ochudit ale na tomhle karbu s tím nic neudělám na normálním bych si hnul se směsí, toť můj názor. Když bych měl dávat dellorto tak nějaké lepší než SHA, ale nejmenší z těch lepších řad jsem u nás viděl 17,5mm, ale myslím že se dělá i 16mm.

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: úte led 29, 2013 21:04:55
od Pat
No ve schematu mam dva stabilizatory. Jeden 78S12 na 2A pro napajeni ledek a klaksonu, druhej nastavitelnej LM350T, na kterej prave cekam. Ten nastavim na 13,5V pro predni zarovku a ma odber 3A, coz je na hrane akorat.
Jinak nutnosti jsou samozrejme premotany civky, bez toho nebudete mit dostatecnej vykon.
Pro stabilizaci mam 15A mustek, aby se nezahrival, ma dokonce kovovy pouzdro :) Kondiky jsou na 2x4700u na 50V pro pekny vyhlazeni. Samozrejme nejaka dioda, odpor, trimmr a tantalovy kondiky. Nesmim zapomenout na pojistky :-D Ten zdroj je fakt jednoduchej.

No u tech karbecu SHA se mi libi jednoduchost konstrukce. Volnobeznou trysku urcite maji, jen nemaji ladeni smesi, ale to zase naladis jehlou a hlavni tryskou, takze mi to neprijde jako nejaka podstatna nevyhoda. Simsonackej sem ted zvolil kvuli cene a moznosti ladeni :) Koleno je uriznuty vyfukovy, pekne tam padlo na ten karbec i ta priruba, jen sem trochu vypiloval diry na sroubky. Prirubu na valec mam od FajnToma, akorat to privaril kamos, protoze klasickou svareckou doma sem to akorat propalil :(

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: úte led 29, 2013 21:26:00
od Dr.House
nevím jestli jsi ho měl v ruce ale opravdu volnoběžnou trysku nemá(myslím měnitelnou, nějaký kanálek na volnoběh tam samozřejmě je) a jehlu taky nemá pouze emulzní trubici v které jsou 2 dírky at ty jsou postupně odkrýváný plochým šoupátkem, emulzní trubice http://3.bp.blogspot.com/-ycF-vtE2mXY/T ... C00730.JPG ,šoupátko bez jehly jak je vidět http://www.mopedarmy.com/mediawiki/imag ... G_3800.JPG

Re: Moje zaliba - B210

PříspěvekNapsal: úte led 29, 2013 21:56:07
od Pat
aha tak to sem myslel ze jsou na tom ty karbecy lip.... no tak uvidime jak to pojede s tim simsonackym a kdyztak pak budu resit nejak tu nadrz, ale spis nebudu :)