Moje 210

Zdravim, tak jsem se konečně dokopal, že po těch letech co jsem tu představím tu svoji. Tak je to 210 1986 koupená někdy v roce 2009 za 2500kč na pojížďky po městě když jsem nechtěl tahat velkou moto. Rok jsem na ní jezdil krom běžnýho servisu bez větších investic. Od 2010 do 2012 postupně nakoupeno/provedeno :
karbec dellorto s tim lepším sánim
gumy, duše
brzdové pakny
šlapací řetěz
komplet všechny lanka
zadní tlumiče mustang
rozeberaná, vyčištěná a namazaná přední vidle + nové prachovky
nové zadní světlo (chtěl jsem to origo, ale nesehnal jsem)
zrcátko, hefty a levé závažíčko
šlapky, kliky (ty jsem musel, neb je nějaký expert svařil)
nové koleno (ale u toho jsem zjistil, že je naohýbané trochu jinak než originál a nedá se bez úprav použít, tak leží v garáži než se k tomu donutím)
kohout do nádrže
kryt altíku
V 2012 toho přišlo víc:
komplet GO motoru (výbrus, gufera, ložiska, řemen, spojky, dvojkový buben, klika)
zadní světlo z LEDek
blinkry
stablík
nově natahaná elektrika
řetězovka
cyklotacho
ložiska v kolech
filc aby nebyla poslintaná nádrž
Blobsti jako, benzínová hadice, těsnění, šrouby, fajku s kabelem a podobně nepočítám.
Z úprav oproti serii je akorát zkrácené koleno, blinkry, cyklotacho, zadní tlumiče a lehce sáhnuto do kanálů.
Jezdím na ní do práce, 20 km jedna cesta. Maximálku jsem nezkoušel, na půl plynu je to nějakých +-45km/h, průměr máme 41km/h při spotřebě cca 1,85 L/100km.
V plánu mám jiné páčky, nějakou baterku dopředu (beru nějaký reference na konkrétní typ), lepší vidle a brzdové světlo.
Pár fotek : http://drn.rajce.idnes.cz/babetta
Video jak to bliká (ve skutečnosti to svítí o dost víc, foťák to nějak nepobral, je to vidět i na těch světlech) : http://www.youtube.com/watch?v=dv9hzYXgfwk
karbec dellorto s tim lepším sánim
gumy, duše
brzdové pakny
šlapací řetěz
komplet všechny lanka
zadní tlumiče mustang
rozeberaná, vyčištěná a namazaná přední vidle + nové prachovky
nové zadní světlo (chtěl jsem to origo, ale nesehnal jsem)
zrcátko, hefty a levé závažíčko
šlapky, kliky (ty jsem musel, neb je nějaký expert svařil)
nové koleno (ale u toho jsem zjistil, že je naohýbané trochu jinak než originál a nedá se bez úprav použít, tak leží v garáži než se k tomu donutím)
kohout do nádrže
kryt altíku
V 2012 toho přišlo víc:
komplet GO motoru (výbrus, gufera, ložiska, řemen, spojky, dvojkový buben, klika)
zadní světlo z LEDek
blinkry
stablík
nově natahaná elektrika
řetězovka
cyklotacho
ložiska v kolech
filc aby nebyla poslintaná nádrž
Blobsti jako, benzínová hadice, těsnění, šrouby, fajku s kabelem a podobně nepočítám.
Z úprav oproti serii je akorát zkrácené koleno, blinkry, cyklotacho, zadní tlumiče a lehce sáhnuto do kanálů.
Jezdím na ní do práce, 20 km jedna cesta. Maximálku jsem nezkoušel, na půl plynu je to nějakých +-45km/h, průměr máme 41km/h při spotřebě cca 1,85 L/100km.
V plánu mám jiné páčky, nějakou baterku dopředu (beru nějaký reference na konkrétní typ), lepší vidle a brzdové světlo.
Pár fotek : http://drn.rajce.idnes.cz/babetta
Video jak to bliká (ve skutečnosti to svítí o dost víc, foťák to nějak nepobral, je to vidět i na těch světlech) : http://www.youtube.com/watch?v=dv9hzYXgfwk