přes tuto zimu jsem začal zachraňovat dvě Babetty typ 210, které jsem pořídil minulé léto. Jedna byla původně šedozelená, druhá tmavě zelená metalíza. Obě Babetty jsem rozebral do posledního šroubku a nejdrívě jsem rámy a karosařinu poslal na opískování a komaxit, protože lak už byl hlavně na té šedozelené v žalostném stavu a místy už byla i povrchová koroze. Jelikož mám Babetty dvě, výběr barev padl tak, ať jsou obě stejné: rám lesklá černá, zbytek plechů lesklá bílá. Motory šly na přeložiskování a přetěsnění, jeden dostal i novou ojnici. Babetty dostaly spousty nových dílů:
- stojánky
- zadní stavitelné tlumiče s bílýma pružinama
- ložiska řízení
- kompletní nové výfuky včetně kolen
- nové futra v předních závěsech, nové manžety předních teleskopů
- veškeré lanka nové (brzdy + plyny)
- kladka šlapacího řetězu
- polepy "Babetta" na nádrže
- kompletní palivové kohouty
- kompletní přetěsnění karburátorů/těsnění výfuku
atd.
Jelikož jedna Babetta před renovací skoro vůbec nebrzdila, rozdělal jsem všechny brzdy a řádně namazal veškeré pohyblivé části, zejména jsem odrezil čepy, které vedou z pák brzd na bubnu dovnitř k čelistím (samotné obložení je ještě dost silné). Teď už se brzdy krásně vracejí a chodí hladce.
Přikládám pár foto. První fotka je těsně předtím, než šly díly na opískování a komaxit, druhá je ze včerejšího skládání pojezdů. Postupně budu přidávat další fotky.

