Zachraňuju dvě 210ky

Pěkný den,
přes tuto zimu jsem začal zachraňovat dvě Babetty typ 210, které jsem pořídil minulé léto. Jedna byla původně šedozelená, druhá tmavě zelená metalíza. Obě Babetty jsem rozebral do posledního šroubku a nejdrívě jsem rámy a karosařinu poslal na opískování a komaxit, protože lak už byl hlavně na té šedozelené v žalostném stavu a místy už byla i povrchová koroze. Jelikož mám Babetty dvě, výběr barev padl tak, ať jsou obě stejné: rám lesklá černá, zbytek plechů lesklá bílá. Motory šly na přeložiskování a přetěsnění, jeden dostal i novou ojnici. Babetty dostaly spousty nových dílů:
- stojánky
- zadní stavitelné tlumiče s bílýma pružinama
- ložiska řízení
- kompletní nové výfuky včetně kolen
- nové futra v předních závěsech, nové manžety předních teleskopů
- veškeré lanka nové (brzdy + plyny)
- kladka šlapacího řetězu
- polepy "Babetta" na nádrže
- kompletní palivové kohouty
- kompletní přetěsnění karburátorů/těsnění výfuku
atd.
Jelikož jedna Babetta před renovací skoro vůbec nebrzdila, rozdělal jsem všechny brzdy a řádně namazal veškeré pohyblivé části, zejména jsem odrezil čepy, které vedou z pák brzd na bubnu dovnitř k čelistím (samotné obložení je ještě dost silné). Teď už se brzdy krásně vracejí a chodí hladce.
Přikládám pár foto. První fotka je těsně předtím, než šly díly na opískování a komaxit, druhá je ze včerejšího skládání pojezdů. Postupně budu přidávat další fotky.


přes tuto zimu jsem začal zachraňovat dvě Babetty typ 210, které jsem pořídil minulé léto. Jedna byla původně šedozelená, druhá tmavě zelená metalíza. Obě Babetty jsem rozebral do posledního šroubku a nejdrívě jsem rámy a karosařinu poslal na opískování a komaxit, protože lak už byl hlavně na té šedozelené v žalostném stavu a místy už byla i povrchová koroze. Jelikož mám Babetty dvě, výběr barev padl tak, ať jsou obě stejné: rám lesklá černá, zbytek plechů lesklá bílá. Motory šly na přeložiskování a přetěsnění, jeden dostal i novou ojnici. Babetty dostaly spousty nových dílů:
- stojánky
- zadní stavitelné tlumiče s bílýma pružinama
- ložiska řízení
- kompletní nové výfuky včetně kolen
- nové futra v předních závěsech, nové manžety předních teleskopů
- veškeré lanka nové (brzdy + plyny)
- kladka šlapacího řetězu
- polepy "Babetta" na nádrže
- kompletní palivové kohouty
- kompletní přetěsnění karburátorů/těsnění výfuku
atd.
Jelikož jedna Babetta před renovací skoro vůbec nebrzdila, rozdělal jsem všechny brzdy a řádně namazal veškeré pohyblivé části, zejména jsem odrezil čepy, které vedou z pák brzd na bubnu dovnitř k čelistím (samotné obložení je ještě dost silné). Teď už se brzdy krásně vracejí a chodí hladce.
Přikládám pár foto. První fotka je těsně předtím, než šly díly na opískování a komaxit, druhá je ze včerejšího skládání pojezdů. Postupně budu přidávat další fotky.

