Stránka 7 z 8

Re: Robertová M210

PříspěvekNapsal: čtv bře 27, 2014 21:17:22
od tuningrob
Stále problém : https://www.youtube.com/watch?v=gr9usGxAs-I

při rychlosti nad 25 to přestává.

Jinak dnes sem zajel asi 30km, při rozjezdech přišlapuju, jezdím tacho 20-30, střídám otáčky co 500m, při 100°C na hlavě to vypínam, nechám schladit a zase. Jde už poznat rozdíl ve výkonu, tahá to na jedničku hezky od spoda, tak budu pokračovat, ale co s tím CINKÁNÍM ??

Re: Robertová M210

PříspěvekNapsal: čtv bře 27, 2014 21:20:15
od ridchey
bud to jde od bubnu,anebo spis vyglechtane lozisko ojnice na klikovce

Re: Robertová M210

PříspěvekNapsal: čtv bře 27, 2014 21:31:34
od tuningrob
Vše je fungl :roll:

Re: Robertová M210

PříspěvekNapsal: čtv bře 27, 2014 21:54:03
od kolos
Mně se tak jednou lehce potkával píst s okrajem hlavy, tak jestli to třeba taky není ono. Jinak po výbrusu taky není špatné lehce srazit hrany kanálů. Kroužky pak přes ně hladčeji přechází.

Re: Robertová M210

PříspěvekNapsal: čtv bře 27, 2014 22:00:42
od tuningrob
Zitra sundám hlavu, jinak jiskřič sklepnutý není. Mě to mechanik dál už s těsněním a guferama at se mužu nato spoléhnout že je to dobře udělané, a sundávat valec jsem nechtěl když to bylo složené.

Stejně jestli to je pístem, tak mužu nahodit to plechové těsnění pod hlavu, to je vše na co zmůžu...

Ještě poznatek, když sem zatlačil silou na hlavu a válec ze strany od spojek tak se zvuky zmírnily. Pořád si myslím že to jen hlava drnčí o sebe.

Re: Robertová M210

PříspěvekNapsal: sob bře 29, 2014 14:03:39
od tuningrob
Mechanik povedal že to cinká, jak kdyby bylo něco vylágrované, ale když je vše měněné, tak si není jist. Mám dále zajíždět a uvidí se. Mam už 80km, problem komplikuje řazení, zas ta mrcha neřadí, stačí abych z úúúplně z mírneho kopečka jel a zařadí, ovšem když do stejneho kopečka pojedu tak nezařadím ani za nic. Dnes sem každou čelist namočil do ředidla ve víčku od kanystru, vysuším a nahodím. Už mě to ničí, snad sem nenajel za 3/4 roku 50km v kuse, abych něco nerozebíral :twisted:

Zde svíčka po 80km, rychlost stále 20-30, stále měním otáčky, vic jsem ještě nejel. Ale spotřeba je něco přes 2-2,5.

Obrázek Obrázek

Zajímavé, že to dymí skoro stejně při poměru 1:30 jako na mojí při 1:50 se stejným olejem.
Chytá to na drnc, stačí jít vedle a žduchnout na necelých dvou metrech a jede. Nemam tam sytič, chybí tyčinka, tak mam otvor jen zadělaný kvuli falešnému vzduchu.

Re: Robertová M210

PříspěvekNapsal: ned bře 30, 2014 23:13:38
od tuningrob
Po 110km pořád stejného stylu zajíždění sem opět sundal hlavu a omrkl. Píst určitě nenaráží do ničeho :roll: Po 200km opatrně rozšířím rozptyl rychlosti na 35km/h.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek

Re: Robertová M210

PříspěvekNapsal: pon bře 31, 2014 1:05:32
od ridchey
jestli nema snahu se kousat,tak muzes na 35 uz ted

Re: Robertová M210

PříspěvekNapsal: pon bře 31, 2014 7:24:38
od tuningrob
Vysvětli prosím pojem kousat
:oops:
Kdyz se mi parkrat povedlo kvuli prokluzu spojky to lehce vytocit o neco vice ani ne na sekundu, tak zvuk byl pekne hladky bez cinkani,klepani.

Re: Robertová M210

PříspěvekNapsal: pon bře 31, 2014 16:56:39
od ridchey
neboj,ten zvuk kdyz se chce hryznout poznas,pak to jde rychle-hryzne se (pridre) pak se musi nechat schladnout a modlit se at to neni natvrdo.
ale 35 je v pohode,kdyz se ti po zatezi vytoci bez pridreni.

Re: Robertová M210

PříspěvekNapsal: pon bře 31, 2014 19:38:43
od tuningrob
Tak hranice 33 a pul pokořena, slysim jen pastorek a jak si mouchy povidají za letu,jinak ani cink,to az pri spomaleni poe 30. Spojky furt klouzou - to bude tim vytacenim pomalu,kdybych to mel zajete tak tomu pridam a skoci urcite rychleji. Horsi vec je ta,ze ze 3 hlav nemam ani 1 dobrou,kazda ma mirne strzenou hranu o vlozku,jednoduse to přiskřípla,tak mam na hlavě( od babetty :-D ) elipsu v místě dotyku s vložkou..by me sakra zajimalo co stim

Re: Robertová M210

PříspěvekNapsal: pon bře 31, 2014 20:07:56
od ridchey
to,ze je strzena hrana na hlave není az takovy problém,dulezite je spis to,aby tam byla dobra stycna plocha a aby hlava nebyla kriva(prohnuta) a dala se dobře dotáhnout.

Re: Robertová M210

PříspěvekNapsal: pon bře 31, 2014 20:49:09
od Pat
to by me zajimalo jak se ti to povedlo, kazdopadne reseni urcite je...
vem si kus dreva (desku), sklo (nejlepe nejaky tvrzeny, tlusty) na to poloz smirek, vem valec a opatrne srovnej vlozku valce (teda pokud je kriva)
pak vem brusnou pastu, dej to mezi hlavu a valec a rukama toc s hlavou nad valcem a nejmin pul hodky, at se to pekne srovna a pak to JEMNE!! dotahuj do krize

Re: Robertová M210

PříspěvekNapsal: pon bře 31, 2014 21:37:34
od tuningrob
Dotahuju do kříže, s tím počítám. Hlavně aby toho nebylo málo, zlomil jsem vejpůl vibrační gumy v hlavě, byly tvrdé jak kámen. To sem čuměl, sem sněma klepal po poličce jak se suchým chlebem. Mam za to, že se šprajcly při dotahování, já si toho nevšiml a jedna strana hlavy byla výše než druhé a tím jsem to dotahl křivě.

Obrázek Obrázek Obrázek

Vložku snad neohnu ne, teda když nepočítám nějaké prasacké dotažení na krev ? :evil: Spíše se bojím sundání válce :oops: A ať nepodřu vložku při nasazování kruhu :?
Sem si vzpoměl, dyť já to mužu natrénovat na svojím K.O motoru( ten který patří správně do tohoto tématu - ten který zatím čistím než půjde k panu doktorovi), kruhy jsem sundal tak snad je nepolamu při nasazování.

Re: Robertová M210

PříspěvekNapsal: pon bře 31, 2014 23:26:59
od ridchey
no to by jsi tedy musel byt hrozny levak,aby jsi podrel vybrus krouzkama,hihihi
a to se mi nezda.
jinak ja pouzivam malou fintu(kdyz je motor v babete)-pac nemam origo stahovak krouzku na pist ,pro nasazeni do valce,tak pouzivam stahovaci pasek, ktery nakonec hrotem ulamovaciho noziku zase otevru....
a kdyz mam motor na stole,tak staci sikovne rucicky