Rozhodl jsem se že tu udělam za kamoše téma, snad to nebude vadit. On do babett moc nefušuje tak se tu ani nebude vyjádřovat, ale něco mi říka, že těch věcí bude podstatně více udělat tak to aspoň hodím sem protože to budu dělat já Po týdnu to vypadá že bude fungovat jak má, řešil sem tu to dušení a nikdo ktomu moc neměl co dodat tak sem dělal co šlo
Babettu má asi 2 měsíce, do nedávna jakš takš jela ale byla zaprasena a jak ke mě naposled přijel tak se to při plynu dusilo. Já babtu mam měsic tak sem objevoval nové kouzla a problémy Ohledně dušení zde(každy už určitě nade mnou kroutil hlavou jak to četl ) viewtopic.php?f=4&t=2943
Aktuálně to jezdí, bohužel 65tkou tryskou, je to zatím jediné řešení než budu muset vyměnit tělo karbece. zajel sem 15km cca a svíčka je oranžová Tu jsem ještě neměnil, je to 17C a možna dám novou. Jestli má svíčka vydržet 2 tisice tak je zbytečně ji měnit nějak brzo když páli. Za studena to kouří a sytič po par desítkach sekund vypínam ať to není zbytečně dlouho bohaté. volnoběh to drží, mam jej seřízeny těsně před roztočení kola, protože když ho dám níže tak při rozjedu to škubne jak sepnout čelisti což není nic dobrého. ZAse při ostrém startu to je dobré na efekt Dvojka mi řadila jak kdyby byla manuál, ale ted už to trochu klouže. Zase tam mam prach z řemene a čelisti kloužou. Někdo předním vyřezal asi do krytus pojek otvor, jako kdyby tím chtěl sledovat stav řemene. Samozřejmě tam pujde jiný kryt.
A už to zase dělá problémy. jednička se vytáčí až moc než tam spadne dvojka. Sundal sem spojky a prach z řemenu se tam malinko hromadil. TAk opět čistit,odmašťovat. TO jako nejde tak dělat. To budu dýl čistit než jezdit.
aj ja som mal takyto problém na bnabete jdnu sezonu som len spojku čistil ale ja som to vyriešil tk že som jej odpustil polovicu oleja s prevodovky zas nie moc aby aj mala ale tak že ked naklonim, babetu na stranu spojok neviteče a mne to už radi 100%
No len tu je riziko že keď bude malo oleja odnesie si to voľnobežka v prevodovke
Už len bolo Pionier21,Mustang,CZ 175-487,Jawa350-354,JAWA350-634, MZ150,Babetta 210, Stella,Jaweta,CZ 175-505 rikša,Yamaha FZR1000 exup, BMW 1100GS Teraz je Babetta 210, Stella Spotřeba BABETTA 210 210
neodnesie neboj mam dve babety a na jednej je ryska nižišie ročník 96 a na tej to radí aj kled su stare gufera olaj netče do spojky a potom mam babetu ročnik 87 a tam to tieklo furt sa nedalo jazdiť odlial som a skušala a sledoval či teče ak tieklo tak zas som odlial a už netieklo v prevodovke je dosť oleja neboj
Kamoš si dnes pro ni přijel, ale nakonec že až zitra se pro ni stavi. Ja ji dnes trochu čistil, nějake dodělávky ať trochu vypadá ale nejezdil sem na ni. Říkám mu, chceš se aspoň projet ? On ne, to je dobré. Pak odjel, a mě to nedalo tak že to projedu abych se ujistil. No a sem zase na začátku. Na sytič to chcipalo, pak se zas dusila, musel sem opět zakrýt sání aby to drželo volnoběh. Nevydrželo to 20 sekund nastartované. Po par minutach se to zlepšilo, vyjel sem a pořád dušení, malý výkon, jednička se zas vytáčela, tak jsem opět shodil bubny, opět odmašťoval dvojkové, rovnou u rozběhový. Mezitím volnoběh sem musel přidat o jednu otáčku celou, nechápu to a i tak to nebylo optimální. Vyjel sem to zas projet za barákem ,už to bylo lepší, jelo to ale při zastavení to chcípalo. A pak se opět ozvalo cinkání a to je moje smrt. Tak sem vám to natočil....takže co všechno je K.O ?
no,tak to vypada,ze jsou uz nekde vylagrovane loziska,zajimalo by mne jak vypada hlava zevnitr,jestli nahodou pist uz nemlati do hlavy, muzou to byt ojnicni,ale i klikove.....
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout... Bez boje mne nedostanou...