Mikeš a jeho babetta kura

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Mikeš a jeho babetta kura

Příspěvekod tuningrob » sob dub 19, 2014 14:45:58

Obrázek

Hezké, tolik sem necekal :-)
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Mikeš a jeho babetta kura

Příspěvekod ridchey » sob dub 19, 2014 19:02:59

toz krasne to meri,ja cekal i vetsi hodnotu
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Mikeš a jeho babetta kura

Příspěvekod tuningrob » sob dub 19, 2014 21:46:44

Jo, asi 3 sekundy šlapání a hodnota se ustáli, i při druhém pokusu. Teda mě 8 atm překvapilo.
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Mikeš a jeho babetta kura

Příspěvekod tuningrob » ned dub 20, 2014 14:21:16

Tak Durkovič píše kompresi 9.2...nooo to je jiná hmmm
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Mikeš a jeho babetta kura

Příspěvekod alexandr-t » stř dub 23, 2014 20:51:33

Ale komprese (kompresní poměr) a kompresní tlak je něco uplně jinýho :!:
'85 Babetta 210 Chrome edtiton aka pankostroj :twisted:
'99 Fileta 1,3 mpi Cold weather rider :twisted: HP sporitng podvozek, 3 stabilizátory, prostě pecka!
Uživatelský avatar
alexandr-t
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 235
Registrován: sob kvě 18, 2013 2:55:27
Bydliště: Bošovice

Re: Mikeš a jeho babetta kura

Příspěvekod tuningrob » stř dub 23, 2014 21:02:14

No je tam psáno stupeň komprese. Teď nevím na co přesně narážiš, mám na mysli stále tlak ve válci, ne poměr.
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Mikeš a jeho babetta kura

Příspěvekod alexandr-t » pát kvě 02, 2014 22:36:04

Jasně, asi sem to pochopil trochu jinak... Ale nedá mě to a atky zkusím změřit kolik mě dává :)
'85 Babetta 210 Chrome edtiton aka pankostroj :twisted:
'99 Fileta 1,3 mpi Cold weather rider :twisted: HP sporitng podvozek, 3 stabilizátory, prostě pecka!
Uživatelský avatar
alexandr-t
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 235
Registrován: sob kvě 18, 2013 2:55:27
Bydliště: Bošovice

Re: Mikeš a jeho babetta kura

Příspěvekod tuningrob » pon čer 23, 2014 8:47:56

Najeto přes 600km, převod 14/51, jezdím max 40tacho, podle radaru 35-36.

Cinkání nezmizelo, projevuje se stále stejně a to že nad rychlostí 32 přestane a motor je tichý, cinkání začíná když motor není v zátahu, např. jedu po rovince která je podélně zvlněná že to nejde sotva poznat(chvili jedu do kopce, chvíli z kopce) a když jedu z kopce tak motor není ve stálem zátahu a začíná cinkat. Až když zase se dostanu na rovinu nebo zase začnu stoupat, cinkání přestane. Spotřeba vysoká, ale to bude karburatorem a jiný jsem ještě nesehnal.

Míchám 1:35, teď budu zkoušet olej Valvoline 2T DuraBlend po shell VSX.
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Předchozí

Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron