Stránka 4 z 4

Re: Alexandrův peklostroj, aneb chromovaná 210

PříspěvekNapsal: pon čer 22, 2015 22:59:06
od alexandr-t
Přikládám lepší foto pístu...
DSCF5572oř.jpg
DSCF5572oř.jpg (132.24 KiB) Zobrazeno 9402 krát

DSCF5573oř.jpg
DSCF5573oř.jpg (92.83 KiB) Zobrazeno 9402 krát

Tohle je jediný místo kde je roztavené, u výfukovýho kanálu.

Re: Alexandrův peklostroj, aneb chromovaná 210

PříspěvekNapsal: pon čer 22, 2015 23:08:33
od Fajn-Tom
mě to na chudou jezdilo taky vždycky nejlíp :lol: pak jsem ale radši trochu toho výkonu ve vyšších otáčkách obětoval na úkor životnosti.
A co počasí? To se nezměnilo? U sériovek to sice moc velký vliv nemá, ale je dobré stím počítat. V teplých dnech je směs bohatší a v chladných chudší.

Re: Alexandrův peklostroj, aneb chromovaná 210

PříspěvekNapsal: pon čer 22, 2015 23:13:52
od alexandr-t
Když to umřelo, tak bylo celkem teplo, takže těžko říct. Ale nechám si poradit a dám o fous větší trysku, třeba pak nebude ani problém to uchladit. Každopádně ti děkuju za rady :twisted:

Re: Alexandrův peklostroj, aneb chromovaná 210

PříspěvekNapsal: pon čer 22, 2015 23:20:06
od Fajn-Tom
jediný místo? a co to mezi sáním a přefukem? Podle fotky to vypadá jako natavenej píst. Takový písty se z upravených motorů občas vytahují, akorát ti mají většinou ještě ve prostřed jedno překvapení navíc, protože mají svíčku blíže k pístu. A vždycky za to mohla chudá směs a je zajímaví, že většinou to s tím nastavení karburátoru odjelo už nekolik závodů, nebo dokonce loňskou sezónu a nikdy ani náznak. Až jednou se změní teplota, tlak a vlhkost vzduchu, nebo začnou být horší gufera a pak to je hned :lol:

Re: Alexandrův peklostroj, aneb chromovaná 210

PříspěvekNapsal: pon čer 22, 2015 23:24:11
od alexandr-t
Tak jestli to teda pak neni tím, že mě ráno když se vyjel stihla celkem průtrž mračen :lol: A mezi sání a přefukem to je očouzený od vyběhanýho kroužku, ale bez poškození.
Tak teda nakonec to bude asi zima a vlhko co mě sežralo píst, to mě poser :D

Re: Alexandrův peklostroj, aneb chromovaná 210

PříspěvekNapsal: stř čer 24, 2015 15:15:55
od Dr.House
ještě tam ale vidím že ten píst je nějak divně natavený u jednoho přefuku, píšeš že se ti to stalo když si předělával motor na 225,mohlo to dělat i poškozené (protrhlé mezi šteftem a přefukem) těsnění, nebo špatná dosedací plocha motoru/válce

Re: Alexandrův peklostroj, aneb chromovaná 210

PříspěvekNapsal: stř čer 24, 2015 16:26:28
od ronin10
a nebo zakarbónovaný kolínko ale spíše zakarbonovaný kanálek výfukových plynů z válce,už prostě ta teplota kouřová nestačila se odvádět tak jako když to bylo čisté. a třeba se zrovna mýlím a mělsi to v cajku.

Re: Alexandrův peklostroj, aneb chromovaná 210

PříspěvekNapsal: stř čer 24, 2015 22:36:42
od alexandr-t
Všchno udržuju čistý a těsnění sem zrovna pod válec dal taky nový. To co vypadá jako natavený mezi sání přefukem je karbon. Trochu sem to škrabal nehtem a zrovna tohle tam zůstalo, takže jediný poškození je opravdu u výfukovýho kanálu.

Co mě na tom sere nejvíc, je to, že na píst budu čekat 2 týdny:( To budu asi zajíždět cestou na Vápenky :lol:

Re: Alexandrův peklostroj, aneb chromovaná 210

PříspěvekNapsal: čtv čer 25, 2015 14:50:44
od Fajn-Tom
nech si to vybrousit s vůlí 0,05mm a po 50km máš zajeto. Já už si všechno nechávám dělat na 0,06 a záběh je hotovej po ohřátí motoru :wink:

Re: Alexandrův peklostroj, aneb chromovaná 210

PříspěvekNapsal: čtv čer 25, 2015 15:23:43
od Pavel
Normálně dle tabulky (např. Ďurkovič) se dělá výbrus tak, aby byla vůle 0,065mm mezi pístem a válcem, takže by si tam měl spíš dát větší vůli ne?

Re: Alexandrův peklostroj, aneb chromovaná 210

PříspěvekNapsal: čtv čer 25, 2015 20:20:34
od alexandr-t
No já sem si nechal dělat při výbrusu větší vůli, ale těžko říct jaká byla, tak přesný měřidlo nemám.

Re: Alexandrův peklostroj, aneb chromovaná 210

PříspěvekNapsal: ned čer 28, 2015 22:10:43
od Fajn-Tom
To už jsem taky zjištoval proč to brousí na 0,04mm když je předepsána vůle větší, ale nějak se mi nedostalo odpovědí. Možná proto, že to v brusírně dělají podle nějaký univerzální tabulky z průměru válce. Přeci jen tam brousí válce od sekaček až po auta. Dneska je i ta technologie obrobení pístu lepší, oleje jsou kvalitnější a tak může být vůle menší. S menší vůlí jede motor líp, je míň hlučný a má menší spotřebu.
Jestli někdy bůdeš dávat válec na výbrus tak se jich na to zkus zeptat :wink:

Re: Alexandrův peklostroj, aneb chromovaná 210

PříspěvekNapsal: pát črc 10, 2015 21:53:18
od alexandr-t
Tak bestie konečně ožila!

Zkoušel sem i bohatší směs a nikam sem se nedostal. To co sem měl při oné "nehodě" je nejbohatší nastavení s jakým to nečtyřtaktuje, takže po pár zkouškách sem se na něho dostal zpátky :mrgreen:

Re: Alexandrův peklostroj, aneb chromovaná 210

PříspěvekNapsal: pon kvě 02, 2016 18:30:38
od alexandr-t
1.6.2016 Babetta B1 Hulín. Krásný 2. místo v kategorii dvourychlostních babuší :mrgreen:

13130825_1684322111785265_6943047949667424332_o.jpg
13130825_1684322111785265_6943047949667424332_o.jpg (104.92 KiB) Zobrazeno 8836 krát