

Po rovince ve městě jela 55km/hod,ale po vyladění vyštelování správná zapalovací svíčka by udělala více.Motor má neskutečně dost tichý zvuk klape švícar.Už jsem jel na několika 210 a tohle je nebe dudy.Sice to má ještě nějaké drobotinky.Startování prokluzuje mám tam nové pakny a vše jsem vyčistil ale po našlápu jde stuha.Musím prudce šlápnout a dole s pedálem mi teprve zabere.Možná že je to normální.U jiných 210 jsem to rozšlapával na stojanu.Potom mi snad pozde z jedničky zařadí dvojku rovinka spíše z kopce po ubrání plynu rychlost 28-35km/hod.Potom z dvojky při rychlosti do menšího stoupáku mi brzy spadne pi rychlosti 35-38 první rychlost,možná je to normální zase takový odborník nejsem.Ale má dobrý tah i se mnou se do mírnýho kopce rozjede bez nějakých šlapadel/ty mám jako stůpačky

K tomu převodovému oleji po prvé jsem jel TRANSOIL SAE 10W/30 od MOTULU docela dobrý motor/převody jsem mi zdáli svižnější.
Jak jsem přijel zpět tak jsem ho vypustil a nalil jsem tam ten obyčejný MOGUL PP80 jel jsem se projet a už se mi to zdálo drobet línější,tuhší převody atd (je to jenom moje doměnka).Příště po výměně tam dám převodový olej YAMALUBE semi synthetic 10W-40 je určen na čtyřkolky,skůtry i velké mašiny.Snad nic nezkazím.Zapalovací svíčku tam mám obyčejnou Brisk N17C vyměním za NGK.