Babetta 210/123 r.v 1994 Loukotová/litá kola.

Tak dnes konečně jsem projel tu mojí černou krasavici
Do nádrže jsem opatrně nalil půl litru benzínu a jsem více než spokojen.na to že vážím 110kg
semnou vyjede i kopec stoupavost 40* ve 20km/hod bez šlapadel tak je to dost dobrý.Ujel jsem 7km bez ničeho jenom shelmou a brílemi ani doklady jsem neměl,doufal jsem že nikde nebude stát PČR a nestalo se.Už se nemůžu dočkat až mi příjde Tech na moje jméno malý/velký,sice puvodní kartičku kní mám ale je dost ošuntělá.Chtěl bych jsem dát fotky ale nějak to neumím.Píše mi to soubor je přiliš velký.Tak jak to mám udělat?
Po rovince ve městě jela 55km/hod,ale po vyladění vyštelování správná zapalovací svíčka by udělala více.Motor má neskutečně dost tichý zvuk klape švícar.Už jsem jel na několika 210 a tohle je nebe dudy.Sice to má ještě nějaké drobotinky.Startování prokluzuje mám tam nové pakny a vše jsem vyčistil ale po našlápu jde stuha.Musím prudce šlápnout a dole s pedálem mi teprve zabere.Možná že je to normální.U jiných 210 jsem to rozšlapával na stojanu.Potom mi snad pozde z jedničky zařadí dvojku rovinka spíše z kopce po ubrání plynu rychlost 28-35km/hod.Potom z dvojky při rychlosti do menšího stoupáku mi brzy spadne pi rychlosti 35-38 první rychlost,možná je to normální zase takový odborník nejsem.Ale má dobrý tah i se mnou se do mírnýho kopce rozjede bez nějakých šlapadel/ty mám jako stůpačky
a pro nastartování.Ale s povozeníčkem jemným houpavým dávám za jedna.
K tomu převodovému oleji po prvé jsem jel TRANSOIL SAE 10W/30 od MOTULU docela dobrý motor/převody jsem mi zdáli svižnější.
Jak jsem přijel zpět tak jsem ho vypustil a nalil jsem tam ten obyčejný MOGUL PP80 jel jsem se projet a už se mi to zdálo drobet línější,tuhší převody atd (je to jenom moje doměnka).Příště po výměně tam dám převodový olej YAMALUBE semi synthetic 10W-40 je určen na čtyřkolky,skůtry i velké mašiny.Snad nic nezkazím.Zapalovací svíčku tam mám obyčejnou Brisk N17C vyměním za NGK.


Po rovince ve městě jela 55km/hod,ale po vyladění vyštelování správná zapalovací svíčka by udělala více.Motor má neskutečně dost tichý zvuk klape švícar.Už jsem jel na několika 210 a tohle je nebe dudy.Sice to má ještě nějaké drobotinky.Startování prokluzuje mám tam nové pakny a vše jsem vyčistil ale po našlápu jde stuha.Musím prudce šlápnout a dole s pedálem mi teprve zabere.Možná že je to normální.U jiných 210 jsem to rozšlapával na stojanu.Potom mi snad pozde z jedničky zařadí dvojku rovinka spíše z kopce po ubrání plynu rychlost 28-35km/hod.Potom z dvojky při rychlosti do menšího stoupáku mi brzy spadne pi rychlosti 35-38 první rychlost,možná je to normální zase takový odborník nejsem.Ale má dobrý tah i se mnou se do mírnýho kopce rozjede bez nějakých šlapadel/ty mám jako stůpačky

K tomu převodovému oleji po prvé jsem jel TRANSOIL SAE 10W/30 od MOTULU docela dobrý motor/převody jsem mi zdáli svižnější.
Jak jsem přijel zpět tak jsem ho vypustil a nalil jsem tam ten obyčejný MOGUL PP80 jel jsem se projet a už se mi to zdálo drobet línější,tuhší převody atd (je to jenom moje doměnka).Příště po výměně tam dám převodový olej YAMALUBE semi synthetic 10W-40 je určen na čtyřkolky,skůtry i velké mašiny.Snad nic nezkazím.Zapalovací svíčku tam mám obyčejnou Brisk N17C vyměním za NGK.