Stránka 1 z 1

Babetta 210/123 r.v 1994 Loukotová/litá kola.

PříspěvekNapsal: sob srp 10, 2013 13:21:06
od jaryk77
Tak dnes konečně jsem projel tu mojí černou krasavici :P Do nádrže jsem opatrně nalil půl litru benzínu a jsem více než spokojen.na to že vážím 110kg :shock: semnou vyjede i kopec stoupavost 40* ve 20km/hod bez šlapadel tak je to dost dobrý.Ujel jsem 7km bez ničeho jenom shelmou a brílemi ani doklady jsem neměl,doufal jsem že nikde nebude stát PČR a nestalo se.Už se nemůžu dočkat až mi příjde Tech na moje jméno malý/velký,sice puvodní kartičku kní mám ale je dost ošuntělá.Chtěl bych jsem dát fotky ale nějak to neumím.Píše mi to soubor je přiliš velký.Tak jak to mám udělat?
Po rovince ve městě jela 55km/hod,ale po vyladění vyštelování správná zapalovací svíčka by udělala více.Motor má neskutečně dost tichý zvuk klape švícar.Už jsem jel na několika 210 a tohle je nebe dudy.Sice to má ještě nějaké drobotinky.Startování prokluzuje mám tam nové pakny a vše jsem vyčistil ale po našlápu jde stuha.Musím prudce šlápnout a dole s pedálem mi teprve zabere.Možná že je to normální.U jiných 210 jsem to rozšlapával na stojanu.Potom mi snad pozde z jedničky zařadí dvojku rovinka spíše z kopce po ubrání plynu rychlost 28-35km/hod.Potom z dvojky při rychlosti do menšího stoupáku mi brzy spadne pi rychlosti 35-38 první rychlost,možná je to normální zase takový odborník nejsem.Ale má dobrý tah i se mnou se do mírnýho kopce rozjede bez nějakých šlapadel/ty mám jako stůpačky :-) a pro nastartování.Ale s povozeníčkem jemným houpavým dávám za jedna.
K tomu převodovému oleji po prvé jsem jel TRANSOIL SAE 10W/30 od MOTULU docela dobrý motor/převody jsem mi zdáli svižnější.
Jak jsem přijel zpět tak jsem ho vypustil a nalil jsem tam ten obyčejný MOGUL PP80 jel jsem se projet a už se mi to zdálo drobet línější,tuhší převody atd (je to jenom moje doměnka).Příště po výměně tam dám převodový olej YAMALUBE semi synthetic 10W-40 je určen na čtyřkolky,skůtry i velké mašiny.Snad nic nezkazím.Zapalovací svíčku tam mám obyčejnou Brisk N17C vyměním za NGK.

Re: Babetta 210/123 r.v 1994 Loukotová/litá kola.

PříspěvekNapsal: pon srp 12, 2013 15:34:01
od jaryk77

Re: Babetta 210/123 r.v 1994 Loukotová/litá kola.

PříspěvekNapsal: úte srp 13, 2013 11:39:07
od Korado
Ta je teda nádherná :) Ten stav tacho je od výroby, nebo repase? :D Chtěl jsem se zeptat, v čem je svíčka NGK lepší než N17C? Používám N17C a jsem spokojený.

Re: Babetta 210/123 r.v 1994 Loukotová/litá kola.

PříspěvekNapsal: úte srp 13, 2013 12:18:46
od PetrT30
Moc pěkná.
Podobná byla nedávno na Aukru za 6500,- (neprodal jí).

Re: Babetta 210/123 r.v 1994 Loukotová/litá kola.

PříspěvekNapsal: úte srp 13, 2013 14:24:38
od jaryk77
Tahle krasacice nebyla koupená na aukru,ale dovezená z Jížních Čech koupená od jedné starší paní.Která ji koupila jako novou v mototechně v roce 1995.Paní sni jezdila jen do sámošky na menší nákup jen dvě sezóny.Pak ji omrzela :shock: odstavila ji v zateplené garáži.A v loni si koupila větší auto tak aby jí nepřekážela tak ji prodala a já ji od ní koupil :wink:
Když jsem si ji dovezl tak na tacháči měla 6km 462m,tachometr nebyl odpojený a fungoval.Nevím sám kolik má opravdu najeto,ale na skouknutí válce tak má původní vložku originál (bez výbrusu) s náznakem šlemu nebo jak bych to nazval neni ještě vevnitř jako zrcadlo které vzniká po 2000km a více.Píst byl zvrchu drobet zanešený a hlava válce byla taky bez usazenin.Výfuk byl docela čistý tak jsem ho nečistil a koleno výfuku u válce ještě pěkně v chromu,to znamená že ještě nebyla pořádně rozžhavená.Paní říkala že na ní dělal syn akorád spojky aby startovala.Podle mého je zdřejmě ještě původní.