Babetta 207 "Pišta"

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Babetta 207 "Pišta"

Příspěvekod SAdamISH » čtv zář 12, 2013 20:55:12

Nafotil jsem ... a nevím...

http://asvasek.rajce.idnes.cz/PIUH
SAdamISH
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 121
Registrován: ned bře 31, 2013 6:00:18

Re: Babetta 207 "Pišta"

Příspěvekod tuningrob » čtv zář 12, 2013 21:03:12

ryska na rotoru je ta velká, předposlední fotka ta z hora, ty rysky z boku tam sou na dizajn :D

Teda ale jak vidím ten píst...kroužky vypadají nezapečené ale ta vydřená plocha mezi horním dnem pístu a kroužkem vypadá jakoby vydřeně. Co válec, nejsou tam rýhy ?

v příloze máš navod na předstih(je to z fora, ne moje bla bla autorské práva)
Přílohy
RYSKY PŘEDSTIHU.JPG
RYSKY PŘEDSTIHU.JPG (85.44 KiB) Zobrazeno 6181 krát
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Babetta 207 "Pišta"

Příspěvekod kolos » čtv zář 12, 2013 21:07:22

Dobře že jsi to nafotil. Záhada je tím vyřešena. Máš moc krátký šlapací řetěz. Přidej dva články a mělo by to být ok. Ještě než cokoli uděláš, tak zkus míru opotřebení hlavního řetězu. Chyť ho prsty vzadu na rozetě a zatáhni. Jestli půjde vytáhnout víc než do poloviny výšky zubu, tak je na vyhození. Rysku na rotoru jsi vyfotil správně na obr.č 12,13.
Babetta 210, Simson S51, Jawa 50/20, Yamaha XJR 1300, Citroen Xantia 2.0 HDi
kolos
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: úte lis 08, 2011 22:42:46
Bydliště: Orlová

Re: Babetta 207 "Pišta"

Příspěvekod ridchey » čtv zář 12, 2013 22:42:55

teda strycku, ale kdyz jsem videl v albu ty kroucenaky,co mas na dratech u altiku,toz me mraz presel po zadech..... 8)
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Babetta 207 "Pišta"

Příspěvekod kolos » čtv zář 12, 2013 22:50:12

Náhodou, elektrika v takovém stavu, je prospěšná pro tělesnou kondici majitele, protože často tlačí nebo šlape. :mrgreen:
Babetta 210, Simson S51, Jawa 50/20, Yamaha XJR 1300, Citroen Xantia 2.0 HDi
kolos
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: úte lis 08, 2011 22:42:46
Bydliště: Orlová

Re: Babetta 207 "Pišta"

Příspěvekod SAdamISH » pát zář 13, 2013 5:49:35

Přeštěte si celé vlákno. Psal jsem že elektrika je hrozná. A ty kroucený spoje jsou tam jen na 1 km dojezd. Dneska to spravím.

Jak se mi může řetěz zkrátit? Spíš je řetěz od motoru vytahanej. Prozatím vyndám dvě očka a uvidím.
SAdamISH
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 121
Registrován: ned bře 31, 2013 6:00:18

Re: Babetta 207 "Pišta"

Příspěvekod ridchey » pát zář 13, 2013 6:52:01

nono, tak me napadlo,jestli ten kratsi na slapani jsi treba neprohodil s nejakym jinym
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Babetta 207 "Pišta"

Příspěvekod kolos » pát zář 13, 2013 6:58:05

Řetěz se ti sám určitě nezkrátil, ale pochybuji, že máš babettu od novoty a můžeš zaručit, že je tam řetěz správné dělky. Podle fotky máš zadní kolo zhruba v polovině rozsahu napínání, ale napínací kladku na šlapacím řetězu máš nadoraz. Takže, hlavní řetěz se o něco vytáhl, což je normální, ale kvůli krátkému šlapacímu řetězu už ho nemůžeš napnout.
Babetta 210, Simson S51, Jawa 50/20, Yamaha XJR 1300, Citroen Xantia 2.0 HDi
kolos
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: úte lis 08, 2011 22:42:46
Bydliště: Orlová

Re: Babetta 207 "Pišta"

Příspěvekod Pat » pát zář 13, 2013 9:12:16

opravdu prodluz ten slapaci, na to je klasickej retez co byval driv na kole favorit, ten sezenes v pohode nebo koupis za 150 novej pri nejhorsim, rozhodne nezkracuj ten motorovej
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Babetta 207 "Pišta"

Příspěvekod SAdamISH » ned zář 15, 2013 18:40:13

Tak je vyreseno. Pritlacne kolecko jsem tam nedaval a retez staci. Dal jsem I novou hadicku na benzin a novy filtr. Rovnes jsem posteloval volnobeh. Jel jsem na Pistovi vzdalenost cca 20 km (v patek ) a cca 30 km dnes. Myslim si ze problem byl ve VN civce, respektive v jejim umisteni. Po umisteni k nadrzi neni problem.

Chci se zeptat zda se da na Delorto karbec dat jiny filtr sani ?

Lehce jsem poupravil alternator. Mam v nem 22 plechove civky. Chtel bych pouzit malou 6V baterii ktera by se nabijela pres obycejny jednocestny usmernovac. Baterii pridavam kvuli blinkrum, ktere nevim jestli alternator utahne.
SAdamISH
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 121
Registrován: ned bře 31, 2013 6:00:18

Re: Babetta 207 "Pišta"

Příspěvekod Nepér » ned zář 15, 2013 20:57:27

Dellorto můžeš koupit ve dvou verzích, s malým sáním - jen taková krytka před drátěným filtrem, nebo s velkým sáním za roh. Já koupil to větší, pak se osazuje tryska 52. S tím menším osazují trysku 57. S větším sáním to není tak hlučné, ale měl jsem problém s bohatou směsí ve vysokých otáčkách, 48 tryska to napravila ale bylo to chudé v nízkých otáčkách, takže jsem vrátil trysku 52 a do sání jsem udělal větší díry :twisted: Takže je to zase hlučnější :lol: Původní sání na to moc nepasuje, ale ani jsem to nezkoušel.
B210 1985
Uživatelský avatar
Nepér
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 146
Registrován: stř srp 07, 2013 0:33:31
Bydliště: Praha-východ

Re: Babetta 207 "Pišta"

Příspěvekod SAdamISH » pon zář 16, 2013 18:25:30

A když nechám původni trysku a dám jiné sání ??
SAdamISH
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 121
Registrován: ned bře 31, 2013 6:00:18

Re: Babetta 207 "Pišta"

Příspěvekod Nepér » úte zář 17, 2013 18:37:25

Zkus to a uvidíš. Když to nejede dole, máš malou trysku, když to čtyřtaktuje, nebo cuká nahoře, máš málo průchozí sání, toť má zkušenost.
B210 1985
Uživatelský avatar
Nepér
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 146
Registrován: stř srp 07, 2013 0:33:31
Bydliště: Praha-východ

Re: Babetta 207 "Pišta"

Příspěvekod SAdamISH » čtv zář 19, 2013 19:54:29

Dneska jsem jel cca 20km a pista se ukazal v cele sve krase. Celkova doba jizdy je neco pod 30 min. Doopravdy parada. Zacal jsem mazat TSF. Uvidim jestli to odkarbonuje valec.

Porad resim ten karbec. Ma cenu tam dat ten jinej filtr vzduchu ??
SAdamISH
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 121
Registrován: ned bře 31, 2013 6:00:18

Re: Babetta 207 "Pišta"

Příspěvekod Naxos » pon zář 23, 2013 1:08:21

Douho jsem neviděl tak zuboženou babetu, teď už chápu že pořád řešíš nějaký problém :? Je vidět že udržba hadra, už jen podle té špíny všude. V takovém případě bych doporučil celkově rozebrat a pořádně očistit, promazat a složit, pak člověk ví na čem je. S tímhle bych měl strach jezdit, a to o té eletrice ani nemluvím :|

Ten píst se mi taky zdá nějaký divně jety, a to nemluvím o tom jak je připečený. Doufám žes to aspoň ojel kartačem i pod kroužkama ? Jestli né, tak bych to určitě udělal. A jak píšeš o dekarbonizaci válce, nechápu proč jsi teda ten válec nevyčistil když jsi ho měl vymontovaný :?: Stačí ho proprat v benzínu a pak protáhnout kanálky a případně z výfuk. to vyškrabat atp. Je to na chvilku a pokud je to zapečené, tak to jde jedine mechanicky dolů. Nepočítej že Mogul TSF tu práci udělá za tebe.
Naxos
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 56
Registrován: pon srp 12, 2013 20:59:01

PředchozíDalší

Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 72 návštevníků