Stránka 8 z 9

Re: Babetta 207 "Pišta"

PříspěvekNapsal: stř zář 25, 2013 17:59:21
od SAdamISH
Azor píše:
SAdamISH píše:"aby se mi tam pri prujezdu louzi timto sanim nedostala voda. Ta se stlaci a je pruser"


Jenom taková drobnost - voda je, jako ostatně všechny kapaliny, nestlačitelná. :D


Já to vim že je nestlačitelná, ale vysvětlete to motoru.

Dneska jsem zkrátil koleno výfuku o 4cm. Je to o poznání lepší.

Konečně jsem se odhodlal k vyzkouseni kalafuny na paknách brzd. A musím říct že je to něco úžasnýho.

Re: Babetta 207 "Pišta"

PříspěvekNapsal: pát zář 27, 2013 16:57:18
od SAdamISH
Tak dneska další změny.

Do předního světla jsem si zapojil H1 žárovku. 12V/55W. Alternátor bez problému utáhne. Do zadního světla jsem dal 12V/15W. Při obou světlech jde motor bez problému.

Po dnešní skoro kolizi jsem se odhodlal k montáži blinkrů. Navrhl jsem si přerušovač jen z tranzistorů a blikacích diod. Je to v podstatě základní zapojení tranzistoru. Dioda bliká a v rytmu blikání diody se otvírá a zavírá tranzistor. Plus jsem si vymyslel jak budu ovládat světla. Přemýšlím jak mám vymyslet ty kontrolky na blinkry. Zapojení vypínačů bude asi jak je na obrázku pod zapojením. S1 je levý blinkr, S2 je pravý blinkr, a S3 jsou všechny 4.

http://asvasek.rajce.idnes.cz/DPS

Re: Babetta 207 "Pišta"

PříspěvekNapsal: sob zář 28, 2013 9:50:50
od Pat
zarovka 55W ti nemuze normalne svitit, to spis je to jak bludicka, sezen si treba HS1 ta ma 35W, to uz muzes slusne rozsvitit, ale pak dej dozadu ledku at mas vetsi vykon pro predni svetlo, jinak bez premotanych civek to nema smysl...

navic na 207 je plastova parabola, takze tam bych silnejsi zarovky nedaval jinak se to roztavi, premyslej trochu!

Re: Babetta 207 "Pišta"

PříspěvekNapsal: sob zář 28, 2013 18:39:06
od SAdamISH
Parabola se neroztaví. Žárovku jsem zapojil na nabíječku autobaterii a těsně před žárovku umístil PET láhev která je ze slabšího plastu než parabola. Po 5 hodinách byl plast teplý ale nebyl nikterak pokroucený.

Cívky jsou převinuté a svítí to dost. Večer to zkusím. Pak sem hodím foto.

Re: Babetta 207 "Pišta"

PříspěvekNapsal: sob zář 28, 2013 19:52:15
od ridchey
komu neni rady......
parabola je jiny material,nez petka
mozna se nezkřenti hned,ale jeji konec bude nezvratny, bud se pokrouti,nebo se plast vypece a zkrehne,takze se zacne drolit
uz jen proto je dobre se zabyvat LED čipy.....aby to svitilo vic, melo dobrou svitivost a nepeklo to.

Re: Babetta 207 "Pišta"

PříspěvekNapsal: sob zář 28, 2013 23:03:27
od Pat
Chjo, chlape ty ses fakt trida, tobe tady radi tolik lidi co a jak a stejne si to udelas po svym a spatne, kolik ti je prosimte 14??
Ja mam na sve babette zarovku 40/45W (patice p45t) a mam kovovou parabolu (210ka) a to se bojim aby se nesloupnul chrom teplem...
v pripade tve 207 bych se tam bal dat cokoliv silnejsiho nez 25 (max 30W), kdyz je to staveny na 15W, nejde o ten plast, ale o tu barvu co je na tom plastu, ktera se zacne loupat po chvili sviceni a casem ti opada a budes z toho mit prd... ale delej jak myslis :)

Re: Babetta 207 "Pišta"

PříspěvekNapsal: sob zář 28, 2013 23:40:40
od SAdamISH
To me nenapadlo. :-( . Stejne to vymyslim jinak. Zarovka asi neni delana na tyhle otresy nebo nevim. Po cca 10km praskla a ja jel za svitu zadni co jsem nandal do predni paraboly.

Dam tam puvodni patici a nejak vymyslim Ledky aby ale nebyly moc videt.

Mam hold svou hlavu. Podle me lepsi nez jak oslik delat vse podle toho jak mi kdo rekne.

Dneska jsem procistil vyfuk a odkarbonoval pist abych mohl jezdit na TSF. Docela jsem se divil co ten M2T dokaze. Uz vyjizdim posledni zbytky a tesim se na TSF. Jsem zvedav jak to bude zaneseny oproti tomuhle.

Uz jsem si I domluvil vymenu lozisek a opiskovani veskerych casti ramu.

Mam dotaz jestli je nejak poznat prasklej ram (jinak nez vizualne). Me se totiz za jizdy hejbe motor a srouby jsou utahle.

Re: Babetta 207 "Pišta"

PříspěvekNapsal: ned zář 29, 2013 0:47:11
od Naxos
SAdamISH: Né že bych si chtěl příhřívat polívečku jak se říká, ale ostatní mají pravdu v tom že ti tady lidi různě v dobrém radí kde co a jak, a ty stejně uděláš všechno opačně a pak se divíš že se to potentuje atp.
Hlavu máme každý svoji,jen je otázkou jak jí kdo používá. Když něčemu nerozumím, tak se nechám poučit, ale ty jsi asi hold chlap před důchodem tak se na to díváš asi jinak a nechceš uznat že na to sám nepříjdeš :wink:

Jinak dost věcí co se tady ptáš a co tady řešíš se tady psalo XXX, stačí použít hledání a najdeš odpověď určitě sám, a když se ti to potom nepodaří, tak sem teprve napiš svůj problém. Ono totiž časem se každý unaví, a věř tomu že ti přestane radit čím dál tím míň lidí :wink: Je třeba si uvědomit že je to forum a ne chat, takže psát dokola základní veci, které si můžeš přečíst v jiném vláknu je hold jen zasírání fora.

Jinak je fajn, že ses koněčně pustil do dekarbonizace atp. A příprava na nový lak je taky fajn, jen to dotáhnout dokonce a až potom vymýšlet nějaké blinkry a lepší světla. Pokud máš základ motorky v dezolátním stavu, jako je ta tvoje, je zbytečné a spíše usměvné že řešíš doplňky a vylepšení, než podstatné problémy Babety. Toť můj názor.

Co se týká možnosti prasklého rámu, zkus třeba ( použít tu svojí Hlavu) ten motor stačí chytnout a hýbat s ním a sledovat kde se to hýbe :wink: Případně prasklina nebo viditelné opadání laku je jasný podpis praskliny. je to jen logické myšlení problému, určitě to místo kde se to hýbe najdeš a pak budeš o krok dál. A takhle by se dalo pokračovat v tvojich dalších dotazech....

Re: Babetta 207 "Pišta"

PříspěvekNapsal: ned zář 29, 2013 18:09:04
od SAdamISH
Dnes jsem domluvil výměnu ložisek. Jsem zvědav na změnu.

Našel jsem skoro nejetý motor z Jawy 21. Koukal jsem na net a píst by měl jít teoreticky vyměnit za ten co mám ted. Ovšem je tříkroužkový. Nevím jaký je v tom rozdíl.

Chci zkusit jestli Pišta pojede lépe s Dellortem nebo s karburátorem z 21. Ten musím ale vyčistit. Přidávám fotky jak pístu tak karburátoru.

http://asvasek.rajce.idnes.cz/21

Re: Babetta 207 "Pišta"

PříspěvekNapsal: pon zář 30, 2013 6:14:22
od Pat
misto pistu z fichtla radsi udelej vybrus :)
jinak karbec pouzit muzes, akorat bude potreba vyrobit koleno sani a pak to spravne naladit, urcite to pojede lip a uz se to tu taky nekolikrat resilo

Re: Babetta 207 "Pišta"

PříspěvekNapsal: čtv říj 03, 2013 19:02:17
od SAdamISH
tak mam domluvený výbrus, výměnu ložisek, já pak budu odrezovat nádrž a kompletně babettu čistit.

Zajímalo by mě:
Jestli a pokud ano tak kam mám dojít že budu měnit barvu babetty? Když to mam v tom techničáku. Jestli mi to jen přepíšou nebo jak.

Máte někdo zkušenosti s barvou na motory? Je to stálý ? Drží to? Nedělá to bublinky? Chtěl bych válec bez hlavy nastříkat na černo.

Re: Babetta 207 "Pišta"

PříspěvekNapsal: čtv říj 03, 2013 19:27:16
od SAdamISH
Nasel jsem tohle, ovsem se trochu bojim aby se mi na urade nevysmaly ze tam lezu s takovyhlema blbostma...

http://www.prepisy-vozidel.cz/zmena-barvy-vozidla

Re: Babetta 207 "Pišta"

PříspěvekNapsal: čtv říj 03, 2013 20:07:57
od Koby
Pokud provozuješ vozidlo s TP tak by tam měli být všechny změny(barva,motor,os.údaje)zapsány.Návštěva úřadů u nás většinou bere nervy a čas ale vyvaruješ se pozdějším problémům s PČR a pojištovnou v případě nehody.50kč navíc je dnes ještě slušná cena,divím se že to ještě nezdražili,diletanti

Re: Babetta 207 "Pišta"

PříspěvekNapsal: pát říj 04, 2013 0:24:41
od SAdamISH
Nevim jak v tom vasem TP, ale ten co prisel me z Motomaxu je bez casti o majitelich. Treba u technicaku na auto mam udaje o majitelich ve spodni casti prodlouzene A4..

Re: Babetta 207 "Pišta"

PříspěvekNapsal: pát říj 04, 2013 0:39:06
od Koby
Jo tak :shock: ,jestli ji nemáš na značkách tak to samozřejmě řešit nemusíš.Já už myslel že máš ještě spz :D Barva je uplně jedno v tomto případě,pokud stroj nemáš přihlášený v registru.Hlavně aby tam bylo aspon číslo rámu.Taky mám kartičku z motomaxu,(a originál schovanou v šufleti :D )