Stránka 9 z 9

Re: Babetta 207 "Pišta"

PříspěvekNapsal: ned říj 13, 2013 18:22:26
od SAdamISH
Opet se hlasim se zmenami. Loziska vymenena. Symerinky nove. Vybrus nedelan. Pry je zbytecny. Za posledni 2 dny jsem najezdil cca 100 a stale casteji premyslim nad volnobezkou. Nezabyval jste se nekdo timto problemem.

Zacal jsem take mazat Mogul alfa 2T. Kourivost je pri startu mala po ohrati nulova. Tento olej je pry podobny jako Mogul TSF. Jezdim na nej jiz tyden a parada.

Re: Babetta 207 "Pišta"

PříspěvekNapsal: stř říj 23, 2013 15:26:20
od SAdamISH
Je možné zaměnit válec 207 a pionýra ? Chtěl bych totiž něco zkusit...

Re: Babetta 207 "Pišta"

PříspěvekNapsal: stř říj 23, 2013 16:35:25
od Dr.House
Nelze, válec je úplně jiný, ale na 207 můžeš dát válec z 210, někdo psal že mu pak vadil držák na indučku a že stačí obrousit popřípadě přiohnout, já mám 207 r.v.1982 a s držákem jsem nic dělat nemusel

Re: Babetta 207 "Pišta"

PříspěvekNapsal: ned lis 10, 2013 18:32:24
od SAdamISH
Zdravim po delsi dobe. Cim dal vice prestava byt pocasi vhodne pro jezdeni na mopedu, a tak po posledni projizdce mam naplanovano dat Pistu trochu do pucu. Predni pridavne svetlo z LED, zavarit sponu na motoru, komplet elektrika na babettu troch nadstandartni, teplomer pro zjisteni teploty motoru, obrousit rez z blatniku, vycistit ram, nove brzdove paky, brzdova svetla, nove zadni tlumice, mozna i novy rychlopal, a pro me nejvetsi zmena bude volnobezka. Ptal jsem se na ni, hledal jsem ji a nenasel,, jen dokumentaci a ja ji nemam kde udelat a tak se ptam zda nevite kde ji koupit nebo zda by mi ji mohl nekdo udelat.

Dale se chci zeptat zda nejak konzervujete sve stroje ( predevsim motor prevodovku a nadrz). Diky predem

Re: Babetta 207 "Pišta"

PříspěvekNapsal: úte lis 12, 2013 15:32:41
od SAdamISH
Dnes se mi podařil super kauf... Za 140 Kč Dva nové blinkry. Viz foto
http://asvasek.rajce.idnes.cz/Blinkry/#20131112_141903.jpg

Re: Babetta 207 "Pišta"

PříspěvekNapsal: čtv pro 19, 2013 21:07:59
od SAdamISH
Ac jsem se tomu branil. Nezbyvalo nic jineho nez predni svetlo nahradit LED variantou.

Svetlo jsem pouzil z vicero duvodu.
1) ma velmi maly odber. (Cca 300mA) Potrebuji co nejvice vykonu nacpat do blinkru.
2) Nebavilo me neustale menit zarovky ktere praskali i s omezovacem.
3) svetlo neni zlute ale bile a je mi prijemejsi.

Svetlo je velmi jednoduche. Rychla dioda - zenerka - transil - kondik - diody a odpor.

Re: Babetta 207 "Pišta"

PříspěvekNapsal: pát pro 20, 2013 10:05:43
od Pat
daleko jednodusi bys mel oddelit okruh blinkru pres baterku a vubec to nenapojovat na altik babetty, baterku jednou za cas dobijes a mas po problemech a muzes blikat i pri vypnutym motoru

Re: Babetta 207 "Pišta"

PříspěvekNapsal: úte led 21, 2014 16:31:36
od SAdamISH
Hlasim se se zmenami. Baterii uplne vynecham. Do drzaku blinru vyrobim LED zarovky ktere zabuduji do samotneho tela blinru. Stridac bude z SMD verze NE555 s periodou cca 1s. Na Pistu se mi podarilo sehnat pneu 3,00x16". Jsou sirsi ale krasne se do vydlic vejdou. Budu muset ovsem zmenit uchyceni zadniho blatniku, aby se nahodou pneu nedrelo o srouby co koukaji z blatniku smerem ke kolu. Zadni tlumice jsem take vymenil za typ pro pionyra. Ram je celkove vycisten. A motor je take dan na opravu. Vybrus + jehly na klice a take nove spojky. Ram prijde obrousit a prelakovat.

Re: Babetta 207 "Pišta"

PříspěvekNapsal: úte led 21, 2014 19:07:53
od Jawak7
hlavne nezabudni na stabilizator a poriadnu filtraciu, pred samotny prerušovač, 555 je dosť citliva na rušenie, ja som mal najprv 1000uf to bolo malo a trochu rušilo, dal som 4700uf/35V a ide ako ma... Ake LED chceš použiť na "žiarovky" ? klasické 5mm vysokosvietive? to by som neodporúčal, svieti to slabo a cez den to takmer nevidno. lepšie bude ak použiješ 3W LED a mali chladič.

Obrázek

Re: Babetta 207 "Pišta"

PříspěvekNapsal: úte dub 08, 2014 18:44:05
od SAdamISH
yslim, ze když bude střída 1:1 tak chladičani potřeba nebude. Možná spíše než tyto led moduly použiji LED sulfidky, ty jedou samy na 12VDC. Teď ovšem neni čas na to dodělat blinkry.

Nedávno, se mi stala nemylá věc. Měl jsem jet ráno za spolužákem do cca 10 km vzdalene vesnice aby mě odvezl do školy. Auto nebylo k dispozici, a tak jsem chtěl vyrazit na babette. Večer ji zkoušim nastartovat, ale marně. Po odšroubování svíčKy jsem ucítil benzín. Takže jiskra. Sundám kryt altiku, a vidim jak je na zapalovacím pólu udělaná rýha a přerušené vinutí.

Jelikož jsem nutně pištu potřeboval, pól jsem sundal, a marně se ho pokoušel opravit. Poté jsem se rozhodl ho převynout. Vzal jsem nabíječku na starou nokii, vyndal trafo a to rozebral a získal tak slabý lakovaný drát. Ve21 hod jsem začal navíjet. A o půlnoci bylo hotovo. Znaven jsem upadl do postele a doufal že se dílo zadařilo. Ráno zapojím, dám na stojan a babetta na první roztočení chytla bez sebemenších problémú. Čekal jsem že pól po pár Km odejde, ale stále šlape. Tak doufám že vydrží co nejdéle.


Píši to z důvodu toho, abyste staré zapalovací póly nevyhazovaly. Pokud už se k tomu chystáte, radši mi ho zašlete :-D