Nepér - Babetta 210

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Nepér - Babetta 210

Příspěvekod tuningrob » stř kvě 21, 2014 19:55:47

To je hotová tragédie teda. Když tě to nehodilo na asfalt popř. nikoho nesejmul, tak chuj stím, jen ať to sype :twisted:
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Nepér - Babetta 210

Příspěvekod Nepér » čtv kvě 22, 2014 8:15:45

Hm, tak dnes jsem jel do práce... ke konci (rovinka podél Vltavy) jsem jel 50 a zase podobnej profil, malinko dokopce a pak malinko klesání... a v něm zase podobný stav, ztráta výkonu... ale neseklo se to, tak jsem zajel ke kraji, odpojil motor a odšlapal za roh. Po vychladnutí to šlo nakopnout, po chvíli to drželo i volnoběh a posledních 500 m jsem normálně dojel, tak nevim... asi potřebuju silnější stroj :evil:
B210 1985
Uživatelský avatar
Nepér
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 146
Registrován: stř srp 07, 2013 0:33:31
Bydliště: Praha-východ

Re: Nepér - Babetta 210

Příspěvekod Pat » čtv kvě 22, 2014 8:41:50

spis vypada jak kdyby ti nedotikal benal mi prijde...
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Nepér - Babetta 210

Příspěvekod Nepér » čtv kvě 22, 2014 10:21:33

Hele, nevim, je to vždycky, když jedu delší kus naplno (vlastně jezdím naplno pořád, ubírám jen z kopce a na semaforech) a pak je nějaký zpomalení, znovu rozjezd a pak se to stane... teda bylo to tak zatím dvakrát.
Zase to rozeberu, zkusím ještě trochu vyleštit píst a uvidíme. V nejhorším výbrus, ale pak si nedokážu představit, jak to budu zajíždět, leda bych jezdil 20 po cyklostezkách. Nebo tohle...

http://www.super-skutry.cz/modely/maxon ... l=&start=1
B210 1985
Uživatelský avatar
Nepér
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 146
Registrován: stř srp 07, 2013 0:33:31
Bydliště: Praha-východ

Re: Nepér - Babetta 210

Příspěvekod ridchey » čtv kvě 22, 2014 10:37:10

nehazej flintu do Vltavy, pist muzes zkontrolovat,ale nelešti ho do lesku,jen jemne prebrousit jen kdyz to bude nutne, ve stopach po brouseni se ti bude lepe drzet olejovy film,na lesku se snadneji trhne a pridres.
mozna je i vymena celeho pistu,kdysi se pisty delily rozmerem jeste na pismena A,B,C,D cim vyssi pismeno,tim tesnejsi pist do vybrusu
tak mozna ze mas trochu tesnejsi,bo se dnes uz tohle rozdeleni nedodrzuje
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Nepér - Babetta 210

Příspěvekod Pat » čtv kvě 22, 2014 10:48:47

No to sice nedodrzuje, ale zase ten kdo delal vybrus, mel nejdriv zmerit pist a az pote udelat vybrus, takze otazka jestli to nebylo spatne udelany.... Normalne by tohle babetta delat nemela.
Zkus zkontrolovat jestli ti dobre tece benal do karbecu z hadicky a jestli neni pricpanej jehlovej ventil.
Pak bych se zameril na ten pist a valec.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Nepér - Babetta 210

Příspěvekod Nepér » čtv kvě 22, 2014 14:42:30

Tím to není, dokud jsem s tím nejel tak dlouho nakrev, nestalo se nic podobnýho. Dokonce myslím, že jsem poprvé namíchal 1:50 místo 1:40, což tomu asi neprospělo... prostě Babetta pražskej provoz nedává... v koloně všechny předjedu a za semaforem je trapně brzdím... 50 to dá po rovině na max. plyn, s dobrym větrem...
B210 1985
Uživatelský avatar
Nepér
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 146
Registrován: stř srp 07, 2013 0:33:31
Bydliště: Praha-východ

Re: Nepér - Babetta 210

Příspěvekod Pat » čtv kvě 22, 2014 15:17:43

Vsak co cekas, babetta je na to aby jezdila 40, pokud od toho chces vic tak musis upravit karbec a vyfuk, mozna lehce valec. Ja sem si hral az tak ze zatah v nizkych nic moc, ale 60 s tim muzu jet v klidu nejakou dobu (tzn plnej). 50 jezdim na 1/4 plynu po Brne.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Nepér - Babetta 210

Příspěvekod alexandr-t » čtv kvě 22, 2014 19:19:01

Je to divný, ale s 11/35, dellorto karbecem a vykuchaným výfukem po rovině na půl plynu 65. Když už dojde na podřazení, tak vyjedu všechno i když někdo tu strašil že s tvrdšíma rozběhovýma pružinkama (mám bílý stage6) je riziko, že při poklesu rychlosti motor přestane dřív zabírat (dřív se odpojí jednička). Asi to dělá ten chrom uplně všude :mrgreen:
'85 Babetta 210 Chrome edtiton aka pankostroj :twisted:
'99 Fileta 1,3 mpi Cold weather rider :twisted: HP sporitng podvozek, 3 stabilizátory, prostě pecka!
Uživatelský avatar
alexandr-t
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 235
Registrován: sob kvě 18, 2013 2:55:27
Bydliště: Bošovice

Re: Nepér - Babetta 210

Příspěvekod Nepér » úte kvě 27, 2014 21:59:38

Trochu jsem jezdil kolem domu a jak bylo vlhko, nechtělo se tomu podřazovat na jedničku a dvojka tam padala dost prudce a pozdě, to je normální, jo?
B210 1985
Uživatelský avatar
Nepér
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 146
Registrován: stř srp 07, 2013 0:33:31
Bydliště: Praha-východ

Re: Nepér - Babetta 210

Příspěvekod alexandr-t » úte kvě 27, 2014 22:30:37

Jo, mě tohle dělají brzdy. Když je mokro/vlhko, tak to prvních pár zabrždění funguje brutálně...po vysušení opět klasika.
'85 Babetta 210 Chrome edtiton aka pankostroj :twisted:
'99 Fileta 1,3 mpi Cold weather rider :twisted: HP sporitng podvozek, 3 stabilizátory, prostě pecka!
Uživatelský avatar
alexandr-t
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 235
Registrován: sob kvě 18, 2013 2:55:27
Bydliště: Bošovice

Re: Nepér - Babetta 210

Příspěvekod Nepér » úte kvě 27, 2014 22:56:05

To je pravda, teď si vzpomínám, že to brzdilo dost dobře :)
B210 1985
Uživatelský avatar
Nepér
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 146
Registrován: stř srp 07, 2013 0:33:31
Bydliště: Praha-východ

Re: Nepér - Babetta 210

Příspěvekod Nepér » čtv čer 12, 2014 8:47:53

Tak šmirgltuning asi dobrý, ráno do práce jsem neměl problém.
Přidal jsem malinko oleje do mojí směsi 1:50.
Dal jsem nový čínský koleno, nezkracoval jsem ho, zdá se, že to nejede hůř, možná ten top-end tomu chybí, ale to je možná dobře. Původní jsem měl zkrácený, co to šlo, tak tohle třeba časem zkusím, zkrátit o těch 8 cm, co se někde píše.

Až dojedu zpět domů (20km), kouknu, jak píst vypadá. V nejhorším bych tam dal nový kroužky a asi i píst pro 0. výbrus.
B210 1985
Uživatelský avatar
Nepér
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 146
Registrován: stř srp 07, 2013 0:33:31
Bydliště: Praha-východ

Re: Nepér - Babetta 210

Příspěvekod Nepér » čtv čer 12, 2014 21:33:16

Tak to jezdí, dávám si pozor a netahám z toho z kopce šedesátku...
Cestou domů jsem ještě pomáhal nějaký holce opravit na autě hadici, co jí sklouzla z chladiče... jsem si blb ani číslo nevzal :D
B210 1985
Uživatelský avatar
Nepér
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 146
Registrován: stř srp 07, 2013 0:33:31
Bydliště: Praha-východ

Re: Nepér - Babetta 210

Příspěvekod Pat » pát čer 13, 2014 7:15:08

Jestli byla hezka jsi blb, pokud ne tak si asi o nic neprisel :-D
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků