Stránka 3 z 16

Re: Jawa 210

PříspěvekNapsal: pát lis 01, 2013 10:19:26
od Pat
Kdyz na babe sklopis riditka a sundas sedlo narves to na stojaka (normalne na stojan, takze nic nevytece) do formana i opel meriva, vyzkouseno :)
Zkus procistit vyfuk i karbec, zkontrolovat diru ve vicku nadrze.

Re: Jawa 210

PříspěvekNapsal: pát lis 01, 2013 11:03:18
od RottenFox
Výfuk mě taky napadl, ale spíš bych to viděl na karbec, vejfuk jsem čistil nedávno. Ale možný je všechno, hlavně u Babetty :wink:
A díra ve víčku nádrže, nad tím jsem se pozastavoval nedávno - tam jako odvzdušnění funguje to, že to jde dírou do víčka a pak bokem jak je ta pružina ven? Jinak tím to asi taky nebude, páč jsem to zkoušel nakopnout úplně bez víčka a taky nic. Taky jsem šnuptychlem zacpal sání vzduchu a to taky nepomohlo.

A ty auta by si možná zasloužili vlastní téma, aby babeťáci věděli, koho si můžou zavolat jako odtahovku :wink: :D

Re: Jawa 210

PříspěvekNapsal: pát lis 01, 2013 13:12:23
od Pat
No tak jestli to neni vickem tak potom nejspis ten karbec, pokud jsi vyfuk nedavno cistil. Mohlo se tam dostat nejaky smitko a zacpat trysku nebo tak neco.

Re: Jawa 210

PříspěvekNapsal: pát lis 01, 2013 15:07:57
od RottenFox
Jó, taky to předpokládam. Uvidíme, až se do toho pustim. Každopádně ten karbec už stejně podle mě sundat a vyčistit chtěl. Tak jen aby to nebylo něco horšího a bude to fajn. :wink:

Re: Jawa 210

PříspěvekNapsal: pát lis 01, 2013 15:43:13
od kolos
Včera mi babča udělala něco podobného. Sjížděl jsem z krátkého kopečka, ani né 100m, kdy motor trochu předběhl plyn a po přidánní na rovnice začal vynechávat a málem zdechl. Ujel jsem ještě 500m a na další křižovatce zhasnul. Odtlačil jsem to bokem, zkusil zda z hadičky teče benál. Ten tekl normálně, našlápnul jsem ji a v pohodě dojel domů. Dneska ujeto 40km a bez jediného zaváhání. Tak nevím co to bylo, jestli se na svíčce něco vyrobilo a spadlo to pak samo... :?

Re: Jawa 210

PříspěvekNapsal: pát lis 01, 2013 17:58:39
od RottenFox
Třeba to je změnou počasí ;) Přece jen jsou naše stroje již starší dámy. :D

Re: Jawa 210

PříspěvekNapsal: pát lis 01, 2013 22:42:22
od ridchey
to vypada , ze spis svicka prestala palit. jestli mas zarazeny v systemu palivovy filtr a benzin normalne tece,tak bych v karbecu nehledal, ale jistota je jistota a kouknout se do nej da taky :-)

Re: Jawa 210

PříspěvekNapsal: sob lis 02, 2013 12:44:05
od RottenFox
To mi ani neříkej. :( Sehnat tady u nás svíčku do Babetty je umění. :roll:

Re: Jawa 210

PříspěvekNapsal: pon lis 04, 2013 16:42:15
od RottenFox
Tak jsem dneska koupil novou odrušenou svíčku, tak uvidíme. 8)

Re: Jawa 210

PříspěvekNapsal: úte lis 05, 2013 9:05:40
od RottenFox
Tak zajímavé zjištění - ani stará ani nová svíčka jiskru nehází. Měřákem zjištěno, že do fajfky nejde proud. Do tyristoru proud jde, ale z tyristoru do cívky už ne... Takže nejspíš budu muset dát asi novej tyristor, že? Samozřejmě ještě pořádně projdu kontakty, ale vypadaj ok. A dá se předpokládat, že je v čudu i cívka?

Re: Jawa 210

PříspěvekNapsal: úte lis 05, 2013 9:08:17
od Pat
najdi tady nekde navod, kde je napsany mereni toho tyristoru, tak aspon muzes zjistit jestli je fakt v haji nebo ne... ale pokud nejde proud z tyristoru do civky tak je to celkem jasny...

Re: Jawa 210

PříspěvekNapsal: úte lis 05, 2013 10:31:53
od RottenFox
Jo jo, nekde jsem to tady uz videl, najdu si to. Potrebuju hlavne zjistit, jestli je v haji i civka. Jak, to zatim nevim.

Re: Jawa 210

PříspěvekNapsal: úte lis 05, 2013 14:42:23
od Lecco
Změř Ohmmetrem: (to bylo u mě)
1-15 => 1,0-1,1 Ohm
15 - vysokonapěťový vývod => 6150-6160 Ohm

Re: Jawa 210

PříspěvekNapsal: úte lis 05, 2013 15:08:27
od RottenFox
Viz prirucka: http://www.speaker.cz/motoboard_305//download/file.php?id=1428
Dejme tomu, ze tyristor je teda kaput. Je treba menit i startovaci pol na altiku, jak pise Jakub: http://www.motokramek.cz/dily-taristor-zapalovani-gyt/ ?
A pak premyslim, zda misto klasicke JTZ koupit ten se zabudovanou civkou. Pac nevim, jestli ta ma civka je ok.

Re: Jawa 210

PříspěvekNapsal: úte lis 05, 2013 15:46:25
od Pat
pokud koupis ten se zabudovanou, pak musis vymenit i zapalovaci pol, sou to dva ruzny
kdyz koupis jen tyristor, tak se muze stat ze bude spatna i civka, ale tu zmerit snad ani nijak nejde, aspon sem na to nenarazil...

pokud ti nevadi dat par set navic koupil bych ten sdruzenej a novej zapalovaci pol, budes mit apson jistotu ze mas vsechno novy