Stránka 2 z 2

Re: B210/100 alias moje druhá

PříspěvekNapsal: sob lis 23, 2013 9:30:17
od mirra99
Pánové vaše uznání mě velice těší, je spravena v ramci rozumných možností. Kdybych ji mel uvést do origo stavu tak bych musel vyměnit ještě spoustu dílů na které předchozí majitel šáhl nebo zničil

Re: B210/100 alias moje druhá

PříspěvekNapsal: sob lis 30, 2013 18:03:51
od mirra99
Mám takový problém začal jsem testovat jak to jezdi a zjistil jsem ze mi drhne řemen o startovací buben zkoušel jsem laborovat s podlazkama ale bez výsledku. Řemen má mezery na startovacím ozubeném kole ale to se mi zdá v pořádku. Nevím co s tím nemáte někdo zkušenost?

Re: B210/100 alias moje druhá

PříspěvekNapsal: sob lis 30, 2013 21:43:00
od ridchey
covece,zajimava vec.....
jak o tom premyslim,tak me napada nekolik veci,jen nevim,co myslis tema mezerama ....
jestli nepomuze remen otocit, tak je nekde neco krive. napadaji mne vylagrovana loziska na klice - chvile pred smrti,kdy je klika uz sejdrem,pripadne lozisko v prevodovce,ve kterem je zasunut velky ozubeny buben je bud spatne,nebo nesedi rovne.....

Re: B210/100 alias moje druhá

PříspěvekNapsal: ned pro 01, 2013 13:51:12
od mirra99
Na motoru sem delal GO loziska jsou nové zkusim ještě ten buben vyměnit popřípadě řemen

Re: B210/100 alias moje druhá

PříspěvekNapsal: ned pro 01, 2013 16:40:51
od ridchey
jeste me tak napadlo,koukni na ty Ina loziska co jsou na hrideli pod tim rozbehovym bubnem

Re: B210/100 alias moje druhá

PříspěvekNapsal: ned pro 01, 2013 19:38:03
od mirra99
Tak problém vyřešen vyměnil jsem startovací buben nebo jak se tomu říká a je to OK ale na starém nevidím rozdíl nejspíš bude šišojidní.