Stránka 3 z 4

Re: klasika B210

PříspěvekNapsal: sob úno 01, 2014 18:52:02
od ridchey
no covece,tohle uz je, bych rekl - krok zpet.
spis bych zustal u toho reglu s LM2596, ja to mam delane tak,ze jeden mam na hlavni svetlo a druhy na zadni svetlo,tacho a jeste pribudou bocni oranzove pasky

Re: klasika B210

PříspěvekNapsal: sob úno 01, 2014 19:42:56
od Jawak7
oranžové pásky reflexne? do je len dočastne riešenie už mi došli DC-DC len tak ma to napadlo ale funguje to.. ked pridu meniče samozrejme vymením.

Re: klasika B210

PříspěvekNapsal: sob úno 01, 2014 20:43:49
od ridchey
oranzove (resp. syta zluta) .... led pasky

a kdo vi, mozna je casem povysim na blinkry...:-)

Re: klasika B210

PříspěvekNapsal: ned úno 02, 2014 10:16:45
od Jawak7
jo, to by bolo dobre ak by si LED pas napojil na blinkre a blika cela strana 8)
Na ebay som našiel domino pačky budu sedieť na babettu?
http://www.ebay.com/itm/New-Honda-Suzuk ... 6b&vxp=mtr

inač toto som našiel nahodne, čo ma to znamenať? novinar je taky blby alebo na slovensku už treba značku? :shock:
Ďalšieho previnilca prichytila polícia na ceste v smere od obce Budulov na Moldavu nad Bodvou (okr. Košice okolie). Vodič vo veku 24 rokov z Moldavy nad Bodvou viedol moped Babetta bez evidenčných čísel. Dopravná policajná hliadka zistila, že vodič má uložený zákaz viesť motorové vozidlá.

"Poverený príslušník okresného dopravného inšpektorátu Okresného riaditeľstva Policajného zboru v Košiciach – okolie obvinil 24-ročného muža z prečinu marenia výkonu úradného rozhodnutia, za ktorý mu hrozí až dvojročné väzenie," konštatovala Mésarová.

http://www.teraz.sk/regiony/vodic-alkoh ... ctionTab=1

Re: klasika B210

PříspěvekNapsal: ned úno 02, 2014 11:35:14
od ridchey
jedine kontaktovat prodejce,na jaky prumer riditek to je delane, ale jevi se mi to dost vachrlate

jo a novinar je jen pisalek,vyjimku na znacky mate a jen to nafouknul, bo kdyby mel ten exot ridicak,tak si nikdo ani nevsimne...

Re: klasika B210

PříspěvekNapsal: ned úno 02, 2014 12:27:00
od Jawak7
no piše tam 22mm čo ma aj babetta malo by to sedieť, objednal som si jedno za tu cenu sa oplati, tak uvidime....

Re: klasika B210

PříspěvekNapsal: pon úno 03, 2014 23:30:02
od Hannibal1913
No podle mého to novinář tak špatně nenapsal... Evidenční čísla přece babetta mít musí (štítek motoru a štítek karoserie)

Re: klasika B210

PříspěvekNapsal: ned úno 09, 2014 22:49:03
od Jawak7
dnes som sa bol trochu povoziť, no začinaju sa objavovať problémy z radením, veľmi skoro radi na 2-jku, a strašne pomaly, do mierneho stúpania cesty motor nemá ťah cítiť ako ho dusí, karburátor jikov tečie, už na to nemám nervy . je tam novy ventil+ tesnenie, nastavená hladina plaváku, no stále tečie, asi kúpim Dellorto, ten by mal fungovať dobre. Sviečka je stále čierna, ale zaujímave je že ak sa dobre rozbehnem dole kopcom a ide rovinka tak nemá problém isť cez 55 a viac cítiť ten ťah no len pri vysokých otáčkach. čo z tím ešte môže byť? voľnobežke bola menena ma nabehane cca.50km , spojky su zabehane. ja to vidim tak že preplavuje karburátor a dusí motor..

Re: klasika B210

PříspěvekNapsal: pon úno 10, 2014 8:16:32
od Pat
Muzes zkusit oddelat sani z ramu, tim bys mel ochudit smes a uvidis jestli to pomuze. Kazdopadne jestli ti tece karbec, tak se to fakt preplavuje.

Re: klasika B210

PříspěvekNapsal: stř úno 12, 2014 19:41:39
od Jawak7
no skušal som aj uberať zmes stále to iste, už mam objednaný dellorto. ešte som pozeral na rozbehovu spojku a nejako divne su opotrebovane tak to ma byť? jedna strana je zodreta uplne až do železa, a druhy koniec je ako novy z tim som sa ešte nestretol :roll:
Obrázek
Obrázek

Re: klasika B210

PříspěvekNapsal: stř úno 12, 2014 21:53:46
od mirra99
řekl bych že ti už nepruží ty plechy pod paknama

Re: klasika B210

PříspěvekNapsal: stř úno 12, 2014 22:24:30
od ridchey
to nebude plechama,kdyz se podivam na to zakriveni,tak mi z toho vychazi,ze to tak nekdo nekdy musel pobrousit.anebo druha moznost,ze jsou ohnute ven od stredu ty cepy na kterych jsou nasazene,ale to se mi nezda
kazdopadne bych proveril i fukcnost lehkeho chodu tech cepu na paknach - v bubnu. pri pridani plynu z volnobehu by ten pohyb mel byt videt.
mozna by stalo za to porovnat vzdalenost nosnych cepu od vnitrniho kraje bubnu s jinym kusem....

Re: klasika B210

PříspěvekNapsal: stř úno 12, 2014 23:09:29
od Jawak7
to jo, nemam sice nahradne čeluste ale kupim nove a porovnam, ale každopadne ich vymenim., asi to nebude v karburatore ako som si myslel , sice tečie, ale na stojane toči max. otačky ,može byť že nefunguju čeluste ako popisuješ, a preto nezaberaju na 100% ale len mala časť čelusti, a preto to dobre taha len pri max. otačkach kde ich "oprie" poriadne o bubon. Vdaka za rady.

Re: klasika B210

PříspěvekNapsal: čtv úno 13, 2014 19:02:30
od wenca084
No málo tahá ? Nerozumím , když jedeš tak spojka klouže?? Myslím to tak že jedeš 10km/hod a motor je vytočenej :D

Re: klasika B210

PříspěvekNapsal: čtv úno 13, 2014 19:52:31
od Jawak7
ano niečo take pri nizkych otačkach šmika, ale ked ju rozbehnem dole kopcom a stale držim plyn na cca 45km/h tak už je to lepšie ale stale citiť slaby ťah, jednoducho povedane nezabera spojka na 100% lebo ako som dal hore foto tak su nejako divne obrusene dam nove a malo by to isť .A hlavne karburator dellorto 8)