Babetta 207.500 r.v.1982

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Babetta 207.500 r.v.1982

Příspěvekod wenca084 » stř led 22, 2014 14:24:45

No já jsem ji tam ještě nezkoušel , tak doufám že se tam vejde :roll:
Babetta 207/500 , Simson SR 70
wenca084
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 359
Registrován: úte led 14, 2014 3:09:14
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Babetta 207.500 r.v.1982

Příspěvekod wenca084 » pon led 27, 2014 22:21:30

Tak ta rozeta se tam vejde. Dnes jsem konečně zkompletoval motor,( (oravená klika , nové gufera a dodané díly které chyběly při rozpůlení) .Ještě zbejvá zamontovat do rámu , vše dozapojit a hůra to project( Musim ještě vyčistit nádrž , poštelovat karbec , sehnat drátěnku do sání) akorát doufám že nebude taková kosa jako je ted , abych po zastavení dokázal slést :D
Babetta 207/500 , Simson SR 70
wenca084
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 359
Registrován: úte led 14, 2014 3:09:14
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Babetta 207.500 r.v.1982

Příspěvekod wenca084 » pát led 31, 2014 23:20:34

Zdar chlapy , tak jsem to dnes dodělal, vše co šlo tak jsem vyčistil , namazal , seřídil, dal odrušenou fajku , tak už ukazuje dobře i tacho.Najel jsem na tom dnes cca 2km , a je to furt tu problém - motor jde do otáček tak bídně , pomalu reaguje na plyn , ze začátku je jakoby díra v plynu , pak se rozjede do středních otáček docela dobře, ze středních otáček do plnejch jde jakoby - trochu přidusí - zatáhne , zase přidusí - zatáhne. Nejde to prostě na plnej , nechce v těch otáčkách táhnout, díky tomu nemohu defakto vyject kopec , protože pod ním se nedokáže vytočit.Jakoby nejde za plynem.Scháněl jsem drátěnku do sání , Struna nemá , byl jsem ještě u Lorence , ten taky nemá , ale prodal mi takovej trochu hrubší černej molitan , že prej mu to posílaj jako náhradu místo tá drátěnky , je to kostička molitanu velikosti otvoru sání pro drátěnku cca1cm širokej, dal mi 2ks. Když jsem tam měl 1 kus ( lehce jsem ho naolejoval WD sprejem), tak nechtěl motor vůbec do otáček , když jsem prstem přicpal sání tak se roztočila , tak jsem to rozebrál a dal tam i ten druhej kus , zlepšilo se to ale jede to tak jak popisuji výše.Když jsem to skládal a zapojoval elektriku , tak jsem si pro zkoušku zatočil motorem Akučkou a koukal jestli hází jiskru , hází , ale zdá se mi slabá , nevím nemám to s čím porovnat. Ale na pionýru nebo símovi , jestli si dobře pamatuji , tak byla určitě jasnější. Jestli taky nemůže být chyba tady. Nebo stím chvíli jezdit až si to sedne?? To přeci musí chodit normálně i po generálce né?? Dva různí prodejci náhradních dílu na babettu mí každej doporučil jinou svíčku o jiné tepelné hodnotě. Jeden říka N15C a druhej N19C , koupil jsem oboje. Před tím jsem jezdil na N17C. Tet jsem tam dal N15C. Jede to , ale jaká je ta správná??
Díky za každou radu , co Vás napadne , jak by se ty moje problémy s babettkou daly odstranit.
Babetta 207/500 , Simson SR 70
wenca084
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 359
Registrován: úte led 14, 2014 3:09:14
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Babetta 207.500 r.v.1982

Příspěvekod ridchey » sob úno 01, 2014 2:57:53

dej N17, a ted v zime s tou N19 taky nic nepokazis, odtrh muzes trosku snizit,max na 0,5mm , kdyz to nepomuze,tak zkusit neodrusenou fajku, kdyz ani to ne,tak jinou indukcni civku, mas ji doufam na 4V, zkontrolovat predstih, a taky jaka je smes-kdyz to projedes a pak se podivas na svicku,v jakem je stavu- mokra, cerna , cihlova,nebo jaka...
navic tesne po vybrusu se chova motor postupne trochu jinak v zavislosti na poctu zajizdecich km,takze laborovani s nastavenim sroubu na karbecu se nevyhnes
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Babetta 207.500 r.v.1982

Příspěvekod tuningrob » sob úno 01, 2014 10:29:25

To přidusí - zatáhne- přidusí - zatáhne. Nemůže to být jehlovým ventilem ?
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Babetta 207.500 r.v.1982

Příspěvekod wenca084 » sob úno 01, 2014 11:11:00

Svíčku vrátím N17 , snížím ten odtrh na 0.5mm , indučku jsem kupoval před rokem novou , jak poznám že je na 4V , nic na ni není napsaný ani vyražený , jaké má mít ohm veličiny , že bych ji změřil multákem. Jehloví ventil?? Hladinu jsem šteloval asi 10x , ventil napustí a zavře , koukal jsem jak protejká benzín hadičkou.Když už budu u toho měření , dá se změřit snimač na statoru , cívka napájecí zapalování , tyristor?? Děkuji
Babetta 207/500 , Simson SR 70
wenca084
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 359
Registrován: úte led 14, 2014 3:09:14
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Babetta 207.500 r.v.1982

Příspěvekod ridchey » sob úno 01, 2014 12:06:32

vsechno o mereni se da najit na foru
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Babetta 207.500 r.v.1982

Příspěvekod wenca084 » sob úno 01, 2014 18:20:41

Hledal jsem a našel jsem na foru, co jsem naměřil tak hodnoty jsou podobné. Od rána s tím laboruju rozebírám dávám dohromady projíždím, svíčku jsem zkoušel 15 i 17 , na obě to jede stejně, fajfku odrušenou i neodrušenou, jede to stejně , znova jsem zkontroloval hladinu plováku, furt stejný, svíčka je spíš k barvě černé suché, přisuzuju to tomu , že to vždycky vytáhnu ,tůruju , projedu 200 metrů zase rozeberu, možná kdybych jel 10km tak už by byla taková jaká má být. Ale je strašná kosa.Hlavní tryska je 65 , jehla na 2 zářezu. Dokonce jsem na rychlo sletoval diodu tyristor a kondik ( sehnal jsem jen 10mikroF a elektrolitický- by tam asi být neměl) a zapojil to, jiskra hází stejně jako s původním tyristorem ale jelo to ještě hůř ve vysokejch.Tak jsem to zase vyhodil. Furt mě rejpe hlavou ta indučka , jestli tam je opravdu ta 4V , ale nemůžu to poznat, nic na ni není napsaný. Ta jiskra se mi prostě zdá taková slabá . Na stojánku už to jde vytočit do maxima, ale jakoby polevuje, ztrácí a zase přidá, to samí při jízdě. proti větru to ani nevytočim na max, furt tomu něco chybí.
Babetta 207/500 , Simson SR 70
wenca084
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 359
Registrován: úte led 14, 2014 3:09:14
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Babetta 207.500 r.v.1982

Příspěvekod ridchey » sob úno 01, 2014 18:44:10

ted me napadla takova mozna blbost,ale .... neni nekde privodni hadicka zalomena,tudiz priskripnuty privod paliva?
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Babetta 207.500 r.v.1982

Příspěvekod wenca084 » sob úno 01, 2014 18:51:22

Tu jsem dal taky novou celou , sítko nádrže nové , nádrž propláchlá , a ještě filtr před karbec jsem dal , benzín teče dobře.
Babetta 207/500 , Simson SR 70
wenca084
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 359
Registrován: úte led 14, 2014 3:09:14
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Babetta 207.500 r.v.1982

Příspěvekod ridchey » sob úno 01, 2014 18:59:44

no,kazda rada draha,vyfuk predpokladam cisty, i ty pruchozi diry v prepazce vyfuku (nemyslim ted vlozku vyfuku)
jinak je bud moc nizko hladina v karbecu,nebo si saje nekde falesny vzduch,nebo nesedi gufero na klice....
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Babetta 207.500 r.v.1982

Příspěvekod wenca084 » sob úno 01, 2014 19:32:23

Vložka vyčištěná , a v přepážce jsou dvě díry , a ty jsou průchozí,( je jich tam víc??)Motor jsem skládal pečlivě , ale i to je možný , gufera na klice jsou dotukané zároveň s karterem , dal jsem všude 2 břité.
Babetta 207/500 , Simson SR 70
wenca084
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 359
Registrován: úte led 14, 2014 3:09:14
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Babetta 207.500 r.v.1982

Příspěvekod wenca084 » ned úno 02, 2014 13:50:14

Tak , sehnal jsem drátěnku na nádobí , nacpu to do sání , tak jak to má být, beru vercajk , pořádně oblíknu a jedu to projet trochu dál, doufám že se mě to někde nevysipe :D
Babetta 207/500 , Simson SR 70
wenca084
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 359
Registrován: úte led 14, 2014 3:09:14
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Babetta 207.500 r.v.1982

Příspěvekod wenca084 » ned úno 02, 2014 18:54:17

Vrátil jsem se z cest .Najel jsem cca 40km. Venkovní teplota okolo 1 C .Řekl bych že si babetta jak se říkajíc sedla, postupem jízdy šla vytočit do maxima, a kopce se mnou vyjela. Jel jsem okolo 32km/hod tak nak furt defakto na půl plynu po rovině a super větru. Max. jsem z ní dostal 45km/hod , víc ani tuk. Po půl hodině jízdy jsem dělal přestávku abych se ohřál ruce o válec a vejfuk, a nechal ji prblat než jsem vykouřil cígo a zase jel. Při té příležitosti jsem si všim že je zadní část karburátoru a koleno celé zmrzlé a obalené jinovatkou. Jediné co jsem zpozoroval je , že když uberu plyn ve vyšších otáčkách tak to tzv. čtyřtaktuje asi 5 vteřin, pak se chytne a jede dál, nebo uberu a přidám tak se zadusí , začne čtyřtaktovat ( nevím čemu bych ten zvuk jinýmu přirovnal) a pak sezase chytne a jede.Čím to může být? Šroubem bohatosti jsem hejbal, mám ho ted asi 3 půl otáčky povolen, svíčku jsem vyndal a je hnědá (malinko do šediva)suchá čista je tam N17C.Při poslední zastávce na ohřátí a cígo, jsem to zase nechal brblat, po 3min zničeho nic začínala zhasínat a chcípla už jsem ji nenatočil, kouknul jsem tedy jestli náhodou nedošel benzín a asi jo, přepnul jsem na rezervu a po 2O metrech rošlapání chytla.Vydal jsem se tedy domu. Zbývaly předemnou serpentíny cca 1Km dlouhé a pak rovinka a hurá dom. Zázrakem jsem serpentíny vyjel bez příšlapu , ale na rovince když jsem ji roztočil tak najednou přestala na 5vteřin jet pak zase jo 10 vteřin a takle se to opakovalo. Přisoudil jsem, že bude zase ucpanej kohout na nádrži, na půl plynu jsem to dojel.Přitom nádrž jsem čistil a proplachoval. Je ve vnitř rezavá a víc už to ven nedostanu, nevíte někdo jak to pořádně vyčisti od té rzi?
Babetta 207/500 , Simson SR 70
wenca084
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 359
Registrován: úte led 14, 2014 3:09:14
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Babetta 207.500 r.v.1982

Příspěvekod ridchey » ned úno 02, 2014 19:30:54

no,jestli je po vybrusu,tak se bude jeste nastaveni karbecu postupne se zabihanim menit....,

rez bud vymlet mechanicky nejakymi ostrymi kaminky, nebo se da jeste chemicky - roztok kyseliny citronove a nechat pusobit nejakou dobu, doporucuju napred vyzkouset na nejakych rezavych sroubcich. (jinak se tak da taky udelat ze zkorodovane zacernale medi nova leskla)
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

PředchozíDalší

Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků