Babetta 207.500 r.v.1982

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Babetta 207.500 r.v.1982

Příspěvekod wenca084 » ned úno 02, 2014 20:39:39

No radši bych moc mechanicky do toho nerejpal , nerad bych aby nadrž začla týct, znova jsem ji proplách , kohout rozebral vyčistil , zjistil jsem že gumička je na dranc , dal jsem novou . Dal jsem vše dohromady , jede to, až na to čtyřtaktování. Ale zjistil jsem že ten kohout teče, sice málo ale rosí se to. Ta gumička prostě stojí za prd ( říkal jsem si že je náká tvrdá :idea: ) , a to jsem ji nedávno kupoval. Prostě neorigo díly stojej za prd. Zase abych to rozebíral a snad si tu gumičku vyrobil sám :evil:
Babetta 207/500 , Simson SR 70
wenca084
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 359
Registrován: úte led 14, 2014 3:09:14
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Babetta 207.500 r.v.1982

Příspěvekod ridchey » ned úno 02, 2014 21:48:48

ctyrtakt znamena,ze je bohatsi, v dobe zabehu to neni zrovna na skodu, jak se najede aspon 1000 az 2000 km,tak se da poladit napr. ubranim filtracniho materialu ve filtru vzduchu
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Babetta 207.500 r.v.1982

Příspěvekod wenca084 » ned úno 02, 2014 22:28:15

Dobře , asi to je bohatší tím že je tam hlavní tryska 65 ta asi patří do 210 né? , neměla by tam být 62 nebo tak něco?
Babetta 207/500 , Simson SR 70
wenca084
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 359
Registrován: úte led 14, 2014 3:09:14
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Babetta 207.500 r.v.1982

Příspěvekod ridchey » ned úno 02, 2014 23:52:08

207 nejezdim, tak co rekne prirucka,ale tusim,ze 63 by to mohla byt
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Babetta 207.500 r.v.1982

Příspěvekod tuningrob » pon úno 03, 2014 0:17:57

Ne-e. 65 je bohatší i na 210ku, na 207čku je hlavní 58 tryska. Pokud je to karbec 2909 čili originál. To musíš mít teda rázně bohatou směs. Aspoň to nezadřeš :D
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Babetta 207.500 r.v.1982

Příspěvekod wenca084 » pon úno 03, 2014 20:42:57

Ááááha , tak tady je ten problém , tak to vyhodím ven , seženu tu 58 a jsem zvědav jak to bude frčet. Myslel jsem že karbec na 207.500 je stejný jako na 210ku?
Babetta 207/500 , Simson SR 70
wenca084
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 359
Registrován: úte led 14, 2014 3:09:14
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Babetta 207.500 r.v.1982

Příspěvekod tuningrob » pon úno 03, 2014 21:49:00

tady si stáhni : http://www.uloz.to/xeUvL2A/eduard-durkovic-babetta-zip
teda snad to je to co mam. Je tam vše potřebné i ty rozměry.

Karbece jsou mírně jiné
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Babetta 207.500 r.v.1982

Příspěvekod ridchey » pon úno 03, 2014 23:29:58

"mirne" znamena,ze 207 ma prumer difuzoru 10mm, a 210 ma 12mm
kazdopadne mit sadu trysek na ladeni, neni vubec na skodu.
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Babetta 207.500 r.v.1982

Příspěvekod wenca084 » úte úno 04, 2014 20:35:27

Tak jsem študoval tu příručku, píšou tam že pro karbec 2912DC má být hlavní tryska 63 , a pro 2909DC má bejt hlaví 58 , Takže jestli jsem to dobře pochopil , tak můžou bejt osazeny na babettu 207 oba dva typy karburátorů, je to tak?? Ale musí se tedy dodržet správná velikost trysky pro daný karburátor.
Takže musím tedy zjistit jaký typ karbecu mám namontovaný na své bábě , a podle toho tam dát trysku, je to tak?? Nemýlím se?? Je to označení na karbecu někde napsaný , nebo to poznám jen když budu měřit díru v tom karbecu?
Babetta 207/500 , Simson SR 70
wenca084
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 359
Registrován: úte led 14, 2014 3:09:14
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Babetta 207.500 r.v.1982

Příspěvekod mirra99 » úte úno 04, 2014 21:06:22

nejjednodušeji to poznáš podle víčka sání, 2909DC ji má hranatou, 2912DC neboli ten co se používal u 210 má víčko kulaté
Dva kvalty stačí, když dvoutakt tlačí!! viewtopic.php?f=18&t=2422
B210/121
B210/100
Uživatelský avatar
mirra99
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 230
Registrován: ned čer 24, 2012 17:12:00
Bydliště: Břeclav

Re: Babetta 207.500 r.v.1982

Příspěvekod wenca084 » úte úno 04, 2014 22:09:14

mirra99 píše:nejjednodušeji to poznáš podle víčka sání, 2909DC ji má hranatou, 2912DC neboli ten co se používal u 210 má víčko kulaté


Mám víčko sání kulaté , je to vidět na foto na první stránce , ale kdosi mi říkal , že ty víčka tam pasujou oboje dvoje , to hranate je vlastně víčko + kryt v jednom co ním prochází kabel k svíčce že?Že se prej nedalo sehnat jako náhradní díl , tak se tam na to dávalo i to kulaté. Nebo o tom víte někdo víc? Na vlasní voči jsem to neviděl :shock: . Takže když tam budu mít karbec 2912DC tak tam má bejt tryska 63 , to už ale není velkej rozdíl od 65 co tam mám ted :idea: .
Babetta 207/500 , Simson SR 70
wenca084
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 359
Registrován: úte led 14, 2014 3:09:14
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Babetta 207.500 r.v.1982

Příspěvekod mirra99 » úte úno 04, 2014 22:21:01

karbec opravdu vypadá jako z 210 tedy ten 2912DC ale nezapomeň že 63 tryska je pro 210 a ta má jiný válec a větší výkon tudíž bych řekl že 63 bude pro tebe moc. Pokud seženeš kup si nějakou řadu trysek od 58-63 a musíš vyzkoušet. Já mám jen zkušenost s 2909Dc karbecem na 207
Dva kvalty stačí, když dvoutakt tlačí!! viewtopic.php?f=18&t=2422
B210/121
B210/100
Uživatelský avatar
mirra99
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 230
Registrován: ned čer 24, 2012 17:12:00
Bydliště: Břeclav

Re: Babetta 207.500 r.v.1982

Příspěvekod tuningrob » úte úno 04, 2014 23:05:44

A nebo šuplerou změřit difuzor, nevím co všechno je ještě jiné.

65 je i tak bohatší než 63 a když nemáš zajeto tak to asi není moc vhodné štelovat směs a jezdit cukačky kolem baráku.
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Babetta 207.500 r.v.1982

Příspěvekod wenca084 » úte úno 04, 2014 23:41:04

Jj, seženu trysky různých velikostí a zkusím to vyladit , vím že je lepší to testovat na větší vzdálenosti , ale je zima a nebo nemám tolik času to dál projíždět :cry: , už aby bylo teplo, do tý doby chci aby to na 100% šlapalo , a mohl se na babušku spolehnout , i dyž ji moc nepoužívám, tak i přesto.Zatím dík všem za rady a porady.
Babetta 207/500 , Simson SR 70
wenca084
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 359
Registrován: úte led 14, 2014 3:09:14
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Babetta 207.500 r.v.1982

Příspěvekod ridchey » stř úno 05, 2014 6:57:04

hlavne neudelat na zabeh moc suchou smes....
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

PředchozíDalší

Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků

cron