Samiho 215-021 rv.89

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Samiho 215-021 rv.89

Příspěvekod Sami » pát dub 04, 2014 14:43:03

Zdravím!
Jako pasivní uživatel toto fórum používám už takřka rok, ale aktivním jsem se stal právě teď, tak představení mi pro začátek přijde nejlepší.
Vždy jsem byl fandou ležatých 2t jednoválců, ale s Babettismem jsem začal až v srpnu 2013, kdy jsem zakoupil svou 215. Sice měla poměrně hodně much, ale jízda na ní mě z nevysvětlitelných důvodů bavila a s kamarádem jsme začali vyrážet na výlety a už tou dobou mi bylo jasné, že to co mám mi stačit nebude. Během zimy 2013/2014 jsem ji začal přetvářet ku obrazu svému. Nejprve jsem začal motorem. Sehnal jsem kartery z B210, obsah převodovky, řadící buben s čelistmi a ostatní díly nutné pro to, abych svůj motor předělal na dvourychlostní. Sám nedokážu přesně vysvětlit proč, je to prostě luxus, jako je lednička s mrazákem :D ikdyž si myslím že jednorychlostní motor 215 je funkčně lepší. Postupně dorazily i díly jako nová klika, válec z brusírny, ložiska, gufera a píst, tak jsem se dal do skládání.
Mezi tím jsem udělal plechařinu, lak, sehnal tlumiče a spousty dalších věcí. Najednou se blížil konec března, udělalo se hezky a já už chtěl jezdit, tak sem si jeden pátek udělal volno a za jeden den ji složil a ještě večer se jelo zajíždět. Vše bez problémů, ale hned při další projížďce mě nechala. Z ničeho nic přestala řadit a ani nešla nakopnout (protáčely se čelisti v řadícím bubnu). Po několika dnech odmašťování a ladění došlo k tomu, že jsem musel vyměnit regulační unašeče, čímž se problém vyřešil jen z poloviny, tak jsem musel koupit i čelisti. Od té doby funguje naprosto bezvadně a už s ní mám najeto takřka 600Km, takže pomalu je zajeto. Ikdyž nejsem moc fandou úprav a "tunění" tak všemu jsem se nevyhnul. Mám namontované ČR olejový tlumiče, uříznutý koleno vejfuku (už při koupi) a decentně vrtnutou koncovku (dráha původního labyrintu zachována), dále digitální otáčkoměr a na delší cesty brašny. Pokud neprší, jezdím na ní každý den do školy (15Km) a s kamarádama ze Zlivskýho klubu na vejlety. https://www.facebook.com/pages/Zlivsk%C3%BD-Babetta-klub/456196637819410
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Sami
Právě začínám...
 
Příspěvky: 2
Registrován: pát dub 04, 2014 1:34:54

Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků

cron