Babetta 207 by Eriček

Zdravím vespolek,
tak na podzim minulého roku jsem se rozhodl, že si pořídím taky nějakou dvoukolovou hračku. Kvůli jednoduchosti jsem zvolil osvědčený jednorychlostní kostitřas B207. Sehnal jsem za 1000kč božatko, vyrobené LP 1982. Už na první pohled bylo patrno, že si někde poležela a to pěkně dlouho. Údajně nějakých 8 let. Na vzhledu to bylo jasně vidět ale co už-výzva je výzva. Přišlo na řadu rozkuchání na prvočinitele, poté přišlo na řadu rozladění z nutných investic ale nerad se vzdávám. Vše se nějak hýbalo ale nastartovat jsem se to raději ani nepokoušel, abych ještě více neuškodil.
Motor putoval k jednomu moc šikovnému pánovi a myslím že práce vs cena byla více než dobrá. Původní karburátor nebyl mechanicky v nejlepší kondici a díly na repas by vyšly draho, tudíž je osazen Delorto. Motor prošel odhumusením, poté na kompletní GO k onomu pánovi. Byla vůle na ojnici, klika celkem vpoho.
Rám jsem nechal nakomaxitovat ale s odvedenou prací techto "mistrů" už tak odvázaný nejsem. Zadní kyvka jde po vypálení v peci moc lehko-upekli to domrtva, nicméně vůle není, misky na přední vidlici dostaly taky co proto...
Blatníky dostaly nástřik zlatou metalízou a lak. Elektriku jsem zatím jen pospravoval a uvidíme co dál. Momentálně jsem ve stádiu čekání na nástřik nádrže a pak konečně dojde na kýžený start. Tedy snad příští týden napíšu více
. Fotky zde: http://denis15.rajce.idnes.cz/Babetta/
tak na podzim minulého roku jsem se rozhodl, že si pořídím taky nějakou dvoukolovou hračku. Kvůli jednoduchosti jsem zvolil osvědčený jednorychlostní kostitřas B207. Sehnal jsem za 1000kč božatko, vyrobené LP 1982. Už na první pohled bylo patrno, že si někde poležela a to pěkně dlouho. Údajně nějakých 8 let. Na vzhledu to bylo jasně vidět ale co už-výzva je výzva. Přišlo na řadu rozkuchání na prvočinitele, poté přišlo na řadu rozladění z nutných investic ale nerad se vzdávám. Vše se nějak hýbalo ale nastartovat jsem se to raději ani nepokoušel, abych ještě více neuškodil.
Motor putoval k jednomu moc šikovnému pánovi a myslím že práce vs cena byla více než dobrá. Původní karburátor nebyl mechanicky v nejlepší kondici a díly na repas by vyšly draho, tudíž je osazen Delorto. Motor prošel odhumusením, poté na kompletní GO k onomu pánovi. Byla vůle na ojnici, klika celkem vpoho.
Rám jsem nechal nakomaxitovat ale s odvedenou prací techto "mistrů" už tak odvázaný nejsem. Zadní kyvka jde po vypálení v peci moc lehko-upekli to domrtva, nicméně vůle není, misky na přední vidlici dostaly taky co proto...
Blatníky dostaly nástřik zlatou metalízou a lak. Elektriku jsem zatím jen pospravoval a uvidíme co dál. Momentálně jsem ve stádiu čekání na nástřik nádrže a pak konečně dojde na kýžený start. Tedy snad příští týden napíšu více
