Stránka 1 z 24

Kruanova Babetta

PříspěvekNapsal: stř črc 02, 2014 8:34:08
od Kruan
Tak jsem se stal hrdym majitelem Babetty 210 :)
Musim teda rict ze po posledni motorce co jsem mel ( Suzuku RF600R), je to trosku sok, ale jsem moc rad i za tento stroj :)
Je to rok 1990 a ma malo najeto(nejspis)
Vloni , dle prodejce, delan servis. Predni tlumice atd. Zadni jsou ale mizerne, bych rekl.
Musel jsem odstranit vsemozne priblbe samolepky a jeste me ceka odstraneni barvy z predniho kola. Draty a buben je natren stetcem na cerno-cerveno. Strasny.
Objednal jsem si par zakladnich veci jako svicku NGK, fajfku, kabel k civce, pak klinky do slapacich klik, origos samolepku na stred nadrze apod..

Ma par neduhu.
1. Hur radi dvojku. Musim trosku ubrat plyn a ona preradi. Majitel rikal ze dlouho stala a ze je spojka pripecena, ze se to "ojede". Tak uvidim.
2. Kdyz okamzite nevypnu benzin po chcipnuti motoru, tak proteka pres karbec na zem.
3. Tepla hur startuje. nevim jestli mam startovat s plynem nebo bez. Prijde mi, ze jak proteka ten benak, tak se to uchlasta.

Re: Kruanův Malý Bůh

PříspěvekNapsal: stř črc 02, 2014 13:02:48
od RottenFox
Ad ten benál, to bude třeba poštelovat karbec.
Jinak gratuluju. :)

Re: Kruanův Malý Bůh

PříspěvekNapsal: stř črc 02, 2014 13:26:50
od Kruan
Asi zasekavajici nejaky plovak ne ? Ani nevim presne jak to tam funguje...

Re: Kruanův Malý Bůh

PříspěvekNapsal: stř črc 02, 2014 13:36:45
od tuningrob
Je to šetrnější když ten plyn ubereš při řazení, počkaš až tam skočí a pak s citem přidávej, ať zbytečně nepřesmykuje.

Ten benzín kapajicí je naprosto běžné, čeká tě rozebírání a seřizování plováku. viewtopic.php?f=4&t=2689
Rozborka není složitá, to se zdá. Za chvili to budeš umět i o půlnoci :D
Startovat klidně s plynem, mě to taky jde lépe. Jestli bys chtěl čistit spojky, potřebuješ toto : http://www.motokramek.cz/babeta-dily-stahovak-bubnu/

Re: Kruanův Malý Bůh

PříspěvekNapsal: stř črc 02, 2014 14:55:00
od Kruan
OK :) Diky.
Stahovak uz mam od vcera objednanej. A primo z toho motokramku :)

Re: Kruanův Malý Bůh

PříspěvekNapsal: stř črc 02, 2014 19:12:35
od tuningrob
Jinak ještě ktomu benzínu, když asi 30 sekund před vypnutím a zaparkováním vypneš přívod, tak dojedeš směs z komory a nemá co téct.( nebo aspoň minimum)

Re: Kruanův Malý Bůh

PříspěvekNapsal: stř črc 02, 2014 19:43:45
od RottenFox
Ad karbec, pořádně proštuduj vlákno na který odkazuje rob, pak ještě nějaký info tady:

http://www.mylms.cz/text-nastaveni-karburatoru/
http://www.mylms.cz/text-cisteni-karburatoru/

a tady to kluci vysvětlovali jedný lamě:
viewtopic.php?f=18&t=3082&start=150

Re: Kruanův Malý Bůh

PříspěvekNapsal: pát črc 04, 2014 7:53:51
od Kruan
To Rob : Ja kdyz vypnu privod, tak to netece vubec :)
To RottenFocx : Diky. Mrknu ...

Re: Kruanův Malý Bůh

PříspěvekNapsal: pát črc 04, 2014 9:03:33
od Kruan
Vim ze to tady bylo uz asi 100x ale co bych mel projit, kdyz jsem poridil babu ? :)
Dam novou fajku, svici, kabel.
Vycistil jsem nadrz.
Zkusim i karbec.
Sundam jeste hlavu a odkarbonuju splaovaci prostor.
Vzduchac vyndam, vycistim a namastim.
Pokud mi dorazi stahovak, tak zkusim ocisti spojky.

Jeste vas napad neco, co by se nemelo podcenit ?

Re: Kruanův Malý Bůh

PříspěvekNapsal: pát črc 04, 2014 9:18:54
od kopr
Gufera na klice a vyčistit výfuk.

Re: Kruanův Malý Bůh

PříspěvekNapsal: pát črc 04, 2014 9:21:40
od Droopi
Pokud to jede, fajfku, kabel ani svíčku měnit netřeba. Fajfku jsem měnil až v situaci, kdy mi začala přeskakovat jiskra na kostru přímo od kabelu z fajfky. Nádrž už jsi udělal, super. Vyčisti a seřiď si karbec. Tu hlavu sundat můžeš, ale bacha při dotahování, s oblibou se strhává závit z těch šteftů - alespoň se rovnou podívej, jestli je na horní úvrati pístu vidět nějaká hranka, pokud ano, bude rozumné zvážit výbrus (cca 650,-Kč). Filtr vyfoukej, někdo doporučuje ho jemně namastit - tu drátěnku. Určitě bych vyčistil a odmastil spojky + se podívej na gufera, jestli nepouštějí olej, jinak je rovnou udělej, není to nic drahého. A co bych určitě udělal a Ty to nepíšeš - vyčistil bych řetěz a namazal, sundal bych obě kola, vyčistil a pořádně odmastil brzdy - zkontroluj si obložení brzd. Sundal bych výfuk a vyčistil koleno, bývá zanesené karbonem. Tlumič taky rozebrat a vyčistit. Brzdy na babettě nejsou žádný zázrak, snaž se, aby byly co nejlepší a nejčistší. To by mělo být vše, ostatní už bych řešil až při případných problémech konkrétní věci ;) Vypadá to, že je toho moc, ale jsou to drobnosti, neboj. A jinak Tě tu u nás vítám :)

Re: Kruanův Malý Bůh

PříspěvekNapsal: pát črc 04, 2014 9:48:39
od Kruan
Parada. Diky moc. No vidis vyfuk a retez jsem zapomel :) Brzdy brzdi celkem slusne ale urcite je taky prohlidnu.
A co olej v prevodovce?

Re: Kruanův Malý Bůh

PříspěvekNapsal: pát črc 04, 2014 10:06:35
od Droopi
Olej v převodovce neřeš, co vím, nikdo ho nemění, leda při GO motoru, nechal bych to co tam je ;)

Re: Kruanův Malý Bůh

PříspěvekNapsal: pát črc 04, 2014 11:47:49
od tuningrob
Nesouhlasím...
Když brzdy brzdí, tak je nech. Zbytečně do toho nevrtat, pak než si to sedne, to trva. Možna později každé zvlašť. Když to jede, má dobrou kompresi a neumírá v kopci, tak žádný výbrus. To je poslední možnost. Olej určitě vyměnit. Dej tam asi 70dcl, má být 80,ale je to hodně, tak nalij meně, nakloň na bok trochu a z kontrolního šroubu nesmí tect. Olej pp80,ja liju 80w co mam do převodovky u auta. O zničených závitech nevím, ale když si tam střikneš něčím den předem,tak tomu závitu neuškodíš. Bacha,jak sundaš hlavu,valec drži jen na zapečeném těsněním u kartru, tak jak budeš hybat pístem do vrati, ať ti valec neodjede od kartru. Výfuk rozeber, sežeň bowden, upni do vrtačky lanko, druhy konec roztřep, rukou chytni bowden a strč do kolena a projeď to zkrz na zkrz. Lepší je to vypálit,aby se maglajz přeměnil na suché saze, které se lankem vydřou a pak vyfoukat. Tlumič rozeber,vypal, hadrou vytři, vložku,koncovku a 2 díry v tlumiči pročisti.

Re: Kruanův Malý Bůh

PříspěvekNapsal: pát črc 04, 2014 11:56:02
od miraspk
"Olej v převodovce neřeš" nic ve zlým, ale to je kandidát na hlášku dne. Zkus to vypustit a uvidíš ten mazut. Myslím, že těch 10kč za olej (cca0,8dcl) tě nezabije a třeba taková volnoběžka ti bude neskutečně vděčná. Oleje tam nalej po kontrolní šroub, potom babču trošku nakloň a nech drobek odtéct. :)