tuningrob píše:Fakt těžko tak pálit od boku. Prostě bohužel všechno projít od drátěnky v sání, po hladinu komory, jehlový ventil, zapalování. Zda nedrhne plovák,...
Elektrika nová, jak nastavím hladinku v komoře? , projdu a kde je jehlový ventil ?
Hele - jako, my ti rozumíme že začínáš, ale všechno na co se ptáš už tady bylo mnohokrát řečeno. Zkus taky trochu sám něco hledat a teprve pokud nic z toho co tu najdeš nepomůže, tak rozviň debatu. Doporučuji začít pavlovým souhrnem řešení závad, nastavování hladiny je na tomto föru taky velice podrobně řešeno atd. (mimochodem, jak jsi seřizoval ty trysky ?)
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.
Základ je, aby ses vyznal a měl přehled, proč a co že to dělaš, co jak funguje apod. Jehlový ventil je ventil, který je v plovákové komoře. Je spojen háčkem s plovákem, jeho účel je zavírat a otevírat přísun paliva do komory.
jakože ted jsem vyčistil ventil nic moc ale jela jel jsem cca 5km a zničeho nic ve 25 zdechla tak zkouším nahodit nic tak to nechám zchladnout a pořád nic tak jsem zapl sytič to už chytla ale jakmile jsem ho vypl tak zdechla, když jsem chtěl přidat zdechla tak jsem začal štelovat trysku tak nejdřív jsem ji přitahoval to zdechala ještě víc tak jsem ji odtáhl asi na 5-6 otáčku a zničeho nic držela i když jsem vypl sytič, ale žádný výkon a tudíž rychlost tak jsem se dokodrcal domů a šel spát
Levý nebo pravý šroubek ? Levým, který je výše, tím seřizuješ volnoběh. Pravým seřizuješ bohatost směsi na volnoběh.(jeho vliv v jiném spektru otáček je minimální)
Ten pravý(bohatost) z teoretického hlediska se má správně zašroubovat na max a povolit o 1 - 1.5 ot.
tuningrop a to si četl kde že má byt povolený 1-1,5 otáčky? správně se má štelovat 3/4 - 1,5 otáčky a mezi touto hodnotou se má najít ideál,čili to neznamená nastavit 3/4 nebo 1,5 ale něco mezi tím a najít to správné seřízení. Konečně to udává i výrobce v manuálech na babetty. nevim kde berete pořád začátek od jedné otáčky to je nesmysl! já ji mám nastavenou na 3/4 a jede super a když dám více tak se uchlastává. TAK NA TO POZOR
panove,sroubem bohatosti se reguluje privod vzduchu do smesi,nikoli paliva. Tedy cim vice povoleny sroub,tim vice vzduchu a tim chudsi smes..... prostudujte si kanalky v karburatoru a uvidite.....
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout... Bez boje mne nedostanou...
Teď mě napadá že ještě vyměním čelisti (z motomaxu) mám těžké a chci se zeptat co kromě unašečů maláho gumového těsnění a jedné "podložky" budu muset měnit nebo zkontrolovat jestli není "vyklepané"?