Babeta 210/100 - Phoenix

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Babeta 210/100 - Phoenix

Příspěvekod san3596 » sob úno 07, 2015 10:31:06

takže benzín kohout může být ucpaný a fakt ti to dělalo to samé ? :oops:
Nikdy není na nic pozdě i když se to může zdát.
Uživatelský avatar
san3596
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 317
Registrován: úte srp 12, 2014 1:10:09
Bydliště: Přerov

Re: Babeta 210/100 - Phoenix

Příspěvekod san3596 » sob úno 07, 2015 11:35:48

a dodávám že na stojanu to jde nádherně na plný plyn do otáček jak by to mělo jít
Nikdy není na nic pozdě i když se to může zdát.
Uživatelský avatar
san3596
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 317
Registrován: úte srp 12, 2014 1:10:09
Bydliště: Přerov

Re: Babeta 210/100 - Phoenix

Příspěvekod tuningrob » sob úno 07, 2015 12:26:13

Fakt těžko tak pálit od boku. Prostě bohužel všechno projít od drátěnky v sání, po hladinu komory, jehlový ventil, zapalování. Zda nedrhne plovák,...
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Babeta 210/100 - Phoenix

Příspěvekod san3596 » sob úno 07, 2015 17:33:11

tuningrob píše:Fakt těžko tak pálit od boku. Prostě bohužel všechno projít od drátěnky v sání, po hladinu komory, jehlový ventil, zapalování. Zda nedrhne plovák,...


Elektrika nová, jak nastavím hladinku v komoře? , projdu a kde je jehlový ventil ? :oops:
Nikdy není na nic pozdě i když se to může zdát.
Uživatelský avatar
san3596
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 317
Registrován: úte srp 12, 2014 1:10:09
Bydliště: Přerov

Re: Babeta 210/100 - Phoenix

Příspěvekod Azor » sob úno 07, 2015 18:43:17

Hele - jako, my ti rozumíme že začínáš, ale všechno na co se ptáš už tady bylo mnohokrát řečeno. Zkus taky trochu sám něco hledat a teprve pokud nic z toho co tu najdeš nepomůže, tak rozviň debatu. Doporučuji začít pavlovým souhrnem řešení závad, nastavování hladiny je na tomto föru taky velice podrobně řešeno atd. (mimochodem, jak jsi seřizoval ty trysky ?) :)
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.
Uživatelský avatar
Azor
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1035
Registrován: stř led 24, 2007 9:15:09
Bydliště: Domažlicko

Re: Babeta 210/100 - Phoenix

Příspěvekod tuningrob » sob úno 07, 2015 19:26:57

Hladina : viewtopic.php?f=4&t=2689

Řešení závad : viewtopic.php?f=4&t=3595
Přeji příjemné čtení :wink:

Stáhni si i toto : http://uloz.to/xeUvL2A/eduard-durkovic-babetta-zip

Základ je, aby ses vyznal a měl přehled, proč a co že to dělaš, co jak funguje apod.
Jehlový ventil je ventil, který je v plovákové komoře. Je spojen háčkem s plovákem, jeho účel je zavírat a otevírat přísun paliva do komory.
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Babeta 210/100 - Phoenix

Příspěvekod san3596 » ned úno 08, 2015 8:30:24

jakože ted jsem vyčistil ventil nic moc ale jela jel jsem cca 5km a zničeho nic ve 25 zdechla tak zkouším nahodit nic tak to nechám zchladnout a pořád nic tak jsem zapl sytič to už chytla ale jakmile jsem ho vypl tak zdechla, když jsem chtěl přidat zdechla tak jsem začal štelovat trysku tak nejdřív jsem ji přitahoval to zdechala ještě víc tak jsem ji odtáhl asi na 5-6 otáčku a zničeho nic držela i když jsem vypl sytič, ale žádný výkon a tudíž rychlost tak jsem se dokodrcal domů a šel spát :evil:
Nikdy není na nic pozdě i když se to může zdát.
Uživatelský avatar
san3596
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 317
Registrován: úte srp 12, 2014 1:10:09
Bydliště: Přerov

Re: Babeta 210/100 - Phoenix

Příspěvekod tuningrob » ned úno 08, 2015 9:22:49

Áha...tak tákhle šteluješ trysku :D

Levý nebo pravý šroubek ? Levým, který je výše, tím seřizuješ volnoběh. Pravým seřizuješ bohatost směsi na volnoběh.(jeho vliv v jiném spektru otáček je minimální)

Ten pravý(bohatost) z teoretického hlediska se má správně zašroubovat na max a povolit o 1 - 1.5 ot.
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Babeta 210/100 - Phoenix

Příspěvekod san3596 » ned úno 08, 2015 9:30:04

bohatost jsem šteloval volnoběh jsem měl úplně přitáhlý
Nikdy není na nic pozdě i když se to může zdát.
Uživatelský avatar
san3596
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 317
Registrován: úte srp 12, 2014 1:10:09
Bydliště: Přerov

Re: Babeta 210/100 - Phoenix

Příspěvekod ronin10 » ned úno 08, 2015 18:42:06

tuningrop a to si četl kde že má byt povolený 1-1,5 otáčky? správně se má štelovat 3/4 - 1,5 otáčky a mezi touto hodnotou se má najít ideál,čili to neznamená nastavit 3/4 nebo 1,5 ale něco mezi tím a najít to správné seřízení. Konečně to udává i výrobce v manuálech na babetty. nevim kde berete pořád začátek od jedné otáčky to je nesmysl! já ji mám nastavenou na 3/4 a jede super a když dám více tak se uchlastává. TAK NA TO POZOR
Uživatelský avatar
ronin10
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 434
Registrován: pon bře 31, 2014 0:21:51
Bydliště: Prostějov

Re: Babeta 210/100 - Phoenix

Příspěvekod ridchey » ned úno 08, 2015 18:59:37

panove,sroubem bohatosti se reguluje privod vzduchu do smesi,nikoli paliva. Tedy cim vice povoleny sroub,tim vice vzduchu a tim chudsi smes..... prostudujte si kanalky v karburatoru a uvidite.....
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Babeta 210/100 - Phoenix

Příspěvekod tuningrob » ned úno 08, 2015 19:06:21

Jestli má 1/4 otáčky (mezi 3/4 a 1) takový vliv, tak to smekám.

však píšu bohatost směsi. chudá x bohatá směs
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Babeta 210/100 - Phoenix

Příspěvekod ridchey » ned úno 08, 2015 21:47:34

vliv to ma,prave proto,ze jde o volnobezne otacky,kazda drobna zmena uz muze znamenat treba zdechani po chvili na volnobehu...
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Babeta 210/100 - Phoenix

Příspěvekod san3596 » sob bře 07, 2015 9:28:37

No tak teď se stalo to co jsem nikdy nechtěl vidět prdlo gufero v motoru a celý olej protekl....
Ahg a zase se neprojedu. :evil:
Nikdy není na nic pozdě i když se to může zdát.
Uživatelský avatar
san3596
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 317
Registrován: úte srp 12, 2014 1:10:09
Bydliště: Přerov

Re: Babeta 210/100 - Phoenix

Příspěvekod san3596 » sob bře 07, 2015 11:51:52

Teď mě napadá že ještě vyměním čelisti (z motomaxu) mám těžké a chci se zeptat co kromě unašečů maláho gumového těsnění a jedné "podložky" budu muset měnit nebo zkontrolovat jestli není "vyklepané"? :)
Nikdy není na nic pozdě i když se to může zdát.
Uživatelský avatar
san3596
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 317
Registrován: úte srp 12, 2014 1:10:09
Bydliště: Přerov

PředchozíDalší

Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků