Stránka 5 z 7

Re: Babeta 210/100 - Phoenix

PříspěvekNapsal: úte kvě 12, 2015 13:16:40
od san3596
ronin10 píše:jinak použij příště na stahování imbus šroub je pevnostní ne jako ty bláta s šestihranem

Díky za radu

A utahoval jsem to celkem na fest aby mi ten magnet vypadl takže nevím jestli to půjde vyklepnout

Re: Babeta 210/100 - Phoenix

PříspěvekNapsal: čtv kvě 14, 2015 9:49:45
od san3596
Tak byl jsem v garáži a zjistil jsem že mám přirezlé ložisko v předním kolu + vidlice a tlumiče .... takže nice klucí napište mi sem jak mám vyměnit to ložisko :D

Re: Babeta 210/100 - Phoenix

PříspěvekNapsal: čtv kvě 14, 2015 14:54:45
od Pavel
Budeš potřebovat horkovzdušnou pistoli a stahovák ložisek vnitřní nejlépe v kombinaci s inverzním kladivem. Myslím, že do 2000 Kč se vlezeš, když to objednáš přes net.

Šetřílci vezmou svářečku, navaří na ložisko kus kulatinky , tu pak zahnou na druhém konci do pravého úhlu a pak ložisko vybouchají ven kladívkem.

Prasata vezmou šroubovák a hrubou sílou vybouchají protilehlé ložisko ven rozpěrka nerozpěrka

Re: Babeta 210/100 - Phoenix

PříspěvekNapsal: čtv kvě 14, 2015 16:13:52
od san3596
Takže když jsem amatér radši zaplatit někomu za výměnu nebo to taky zvládnu ? :D

Re: Babeta 210/100 - Phoenix

PříspěvekNapsal: čtv kvě 14, 2015 20:24:15
od jawson
inverzní kladivo si při trošce šikovnosti uděláš sám na koleni, stačí ti závitovka patřičného průměru 2 matky patřičného závitu (dle závitovky) a nějaký pořádný kus železa s dírou patřičného průměru (opět dle závitovky), eventuelně pak ještě pilka na železo, svěrák, šroubovák.

Re: Babeta 210/100 - Phoenix

PříspěvekNapsal: pát kvě 15, 2015 2:52:15
od ronin10
nastříkám wdčko nechám působit pak nahřeju náboje z venku horkovzduškou a ložiska vypadnou sami rez nerez,stejně postupuju při montáži,nahřeju pustím ložisko do náboje nechám schládnout a super,pak jsou tací co to klepou za studena a za studena to montují a těm bych nakopal prd.l ,to pak člověk koupí kolo či celou babku z netu a kolo mu háže do stran protože ložiska vyběhávají ze zkur..ých nábojů. a můžete mít ložiska uvnitř třeba za 10 tisíc :) a náboj za 1000-1500 kde má Pavel pravdu v tom že druhovýroba je naprt mi nestojí za to.

Re: Babeta 210/100 - Phoenix

PříspěvekNapsal: pát kvě 15, 2015 6:11:59
od san3596
ronin10 píše:nastříkám wdčko nechám působit pak nahřeju náboje z venku horkovzduškou a ložiska vypadnou sami rez nerez,stejně postupuju při montáži,nahřeju pustím ložisko do náboje nechám schládnout a super,pak jsou tací co to klepou za studena a za studena to montují a těm bych nakopal prd.l ,to pak člověk koupí kolo či celou babku z netu a kolo mu háže do stran protože ložiska vyběhávají ze zkur..ých nábojů. a můžete mít ložiska uvnitř třeba za 10 tisíc :) a náboj za 1000-1500 kde má Pavel pravdu v tom že druhovýroba je naprt mi nestojí za to.



Takže koupit z motomaxu?

Re: Babeta 210/100 - Phoenix

PříspěvekNapsal: pát kvě 15, 2015 6:23:22
od Droopi
Asi jsem teda prase, protože vezmu horkovzdušku, pořádně to nahřeju a opatrně tyčkou rovnoměrně vyklepnu protilehlé ložisko, jde to samo, pak druhé, nechám zchladnout, odstraním případně nečistoty, zahřeju a ložiska tam normálně zapadnou samy, musím říci, že to šlo úplně v pohodě a bez stahováku. Horkovzduška je kouzelná věc.

Re: Babeta 210/100 - Phoenix

PříspěvekNapsal: pát kvě 15, 2015 8:07:45
od Azor
Nejsi prase, já to dělám taky tak, inverzní kladivo rozhodně nepotřebuju, jde to úplně pohodově. :D

Re: Babeta 210/100 - Phoenix

PříspěvekNapsal: pát kvě 15, 2015 15:19:58
od ridchey
no, pro opatrneho cloveka neni inverzni kladivo potreba, na druhe strane,kdyz uz je po ruce,tak to celou vec ulehci.
to je jak s podprdou u zenskych, nemusi byt,ale kdyz uz je,tak to dokaze vec pozvednout...:-)

Re: Babeta 210/100 - Phoenix

PříspěvekNapsal: pát kvě 15, 2015 16:01:36
od jawson
Já sem montoval taky za studena a to doslova, ložiska sem poslal na půl dne do mražáku a pak to tam jde jak prdel do gatí bez kladiv či nějakých stahováků. :) a jak se to zahřeje na teplotu náboje, drží to uplně v pohodě. to je ovšem postup montáže , při demontáži bych taky nahříval.

Re: Babeta 210/100 - Phoenix

PříspěvekNapsal: sob kvě 23, 2015 9:31:37
od san3596
Hele borci sic budu za debila, tak kde na kostře najdu výrobní číslo ? - mám škráblý štítek tak potřebuji nový

Re: Babeta 210/100 - Phoenix

PříspěvekNapsal: sob kvě 23, 2015 23:20:57
od Azor
Číslo se na rám vyráželo jen pro některé exportní varianty, bývalo vyraženo na "krku", tj tam kde je vsazena přední vidlice. Vždycky říkejme "zpravidla", ale osobně jsem se na stroji pro tuzemsko s číslem vyraženým na rámu nesetkal. Opět zpravidla, bylo vždy stejné číslo rámu a motoru, pokud se tedy nejednalo o fabrický repas, kdy např po reklamaci byl do rámu dán jiný motor (a štítek byl vyměněn, často překvapivě tak, že to vypadalo dost amatérsky) a toto bylo opět prodáno jako nový stroj (takové případy znám). To se týká také strojů vrácených z nějakých důvodů ze zemí kam to bylo vyvezeno - sám mám takovou, původně vývozní a potom vrácenou 207mu s číslem na rámu, kterému neodpovídá ten zdánlivě amatérsky měněný štítek (osobně jsem ji kupoval v mototechně původně pro otce a to v době, kdy už se 207 nevyráběly). Pokud tedy budeš dávat nový štítek, řiď se tím, co máš udáno v "papírech", nechci tím nikoho navádět k neoprávněné legalizaci nejasně získaných babet, ale věřím, že nejsme komunita "šmejdů".

Re: Babeta 210/100 - Phoenix

PříspěvekNapsal: ned kvě 24, 2015 5:58:31
od san3596
Azor píše:Číslo se na rám vyráželo jen pro některé exportní varianty, bývalo vyraženo na "krku", tj tam kde je vsazena přední vidlice. Vždycky říkejme "zpravidla", ale osobně jsem se na stroji pro tuzemsko s číslem vyraženým na rámu nesetkal. Opět zpravidla, bylo vždy stejné číslo rámu a motoru, pokud se tedy nejednalo o fabrický repas, kdy např po reklamaci byl do rámu dán jiný motor (a štítek byl vyměněn, často překvapivě tak, že to vypadalo dost amatérsky) a toto bylo opět prodáno jako nový stroj (takové případy znám). To se týká také strojů vrácených z nějakých důvodů ze zemí kam to bylo vyvezeno - sám mám takovou, původně vývozní a potom vrácenou 207mu s číslem na rámu, kterému neodpovídá ten zdánlivě amatérsky měněný štítek (osobně jsem ji kupoval v mototechně původně pro otce a to v době, kdy už se 207 nevyráběly). Pokud tedy budeš dávat nový štítek, řiď se tím, co máš udáno v "papírech", nechci tím nikoho navádět k neoprávněné legalizaci nejasně získaných babet, ale věřím, že nejsme komunita "šmejdů".



Díky azore, ale to je ten problém nevím kdo tu babetu měl před minulým majitelem (fracek 12 let) a kartičku neměla :/
+ jsem se teď setkal s tím že mi nejdou sundat přední vidle (jako celek) nezná někdo z vás způsob jak povolit totálně zatuhlý šrouby ? :roll:

Re: Babeta 210/100 - Phoenix

PříspěvekNapsal: ned kvě 24, 2015 10:00:59
od Azor
Takže si najdi číslo na motoru, je dole šikmo vedle krytu magneta, to vyrazíš na štítek a koukej si zařídit "papíry" u "Hlavatého" - jak to udělat najdeš tady na fóru. Bez toho, stejně tak jako bez pojištění, na silnici stejně nesmíš.