Stránka 10 z 11

Re: Verushčina Bábuška

PříspěvekNapsal: čtv črc 16, 2015 22:56:37
od stotun
já bych řekl, že je to jednoduše ucpaná hlavní tryska. Když motor jede na volnoběh tak je v chodu jenom soustava pro běh naprázdno, a když se přidá plyn tak se v difuzéru změní tlaky, benzín se začne nasávat z hlavní trysky. No a když je hlavní tryska přicpaná tak to nefunguje, směs je moc chudá a motor na ňu nefunguje. Takže buď udělat rozborku a sborku karbecu nebo hodně lenošně to de protáhnout tak, že se odmontuje šoupátko a tryska se prorazí zezhora přez emulzní trubku neakým tenkým drátkem nebo trávou :)

a eště sem se nekde dodvěděl (mozná tu na fóru), že při tomto stavu de nouzově dojet, že se dotáhne šroub směsi na karbecu a to udělá bohatší směs a že to funguje na cca 1/4 plynu, prostě nouzovka, ale nikdy sem to nezkoušel

Re: Verushčina Bábuška

PříspěvekNapsal: pát črc 17, 2015 0:14:21
od Raplik
ja tiez jazdim s prelepenym sanim... proste co kus, to original :)

Re: Verushčina Bábuška

PříspěvekNapsal: pát črc 17, 2015 6:56:01
od san3596
stotun píše:a eště sem se nekde dodvěděl (mozná tu na fóru), že při tomto stavu de nouzově dojet, že se dotáhne šroub směsi na karbecu a to udělá bohatší směs a že to funguje na cca 1/4 plynu, prostě nouzovka, ale nikdy sem to nezkoušel


Já už musel :D a opravdu s tím jde dojet, ale není to pohodlný a člověk musí mít dobré brzdy a podrážky :lol:

Re: Verushčina Bábuška

PříspěvekNapsal: pát črc 17, 2015 8:12:11
od stotun
san3596: a máš na mysli doraz šoupátka pro volnoběžný otáčky (jako ten horní šroubek) nebo šroub bohatosti směsi pro volnoběh (spodní)? já sem psal o spodním

Re: Verushčina Bábuška

PříspěvekNapsal: pát črc 17, 2015 18:48:39
od san3596
stotun píše:san3596: a máš na mysli doraz šoupátka pro volnoběžný otáčky (jako ten horní šroubek) nebo šroub bohatosti směsi pro volnoběh (spodní)? já sem psal o spodním



moje babetta je originál takže sem tam funguje jeden a sem tam druhý :D

Re: Verushčina Bábuška

PříspěvekNapsal: sob črc 18, 2015 18:36:22
od verushka
Včera si můj sypal popel na hlavu, že ten karbec nevyčistil rovnou, když měl motor venku. Včera jsme ho spolu vyčistili a Babča zase brká jako za mlada, ale pro změnu přestává vypínat spojka, takže asi budeme muset koupit nové pružinky, nebo co...

Re: Verushčina Bábuška

PříspěvekNapsal: sob črc 18, 2015 22:29:26
od pankac1985
to znam, ale clovek si na to v tu chvíly nevzpomene ale hlavne ze už to maka jak ma

Re: Verushčina Bábuška

PříspěvekNapsal: pon srp 10, 2015 18:55:03
od verushka
Tak, léto v plném proudu a Babettka chudák stojí v kůlně, protože teď jsou trochu jiné priority. Ale aby jí to nebylo líto, vytáhli jsme ji spolu se Stadionem a kámošovou Kentoyou na vyjížďku na místní štěrkáče, že se vykoupem (my, stroje pochopitelně ne :-) ). Samozřejmě po příjezdu okamžitě začal liják jako prase, takže mám Babettku i umytou :-) A mám tu i fotku z výletu, zaparkovali jsme vedle větších bratříčků a sestřiček :-)

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: Verushčina Bábuška

PříspěvekNapsal: stř zář 02, 2015 22:02:40
od verushka
Tak má drahá polovička dneska pořídila Babetce kamaráda Dandyho. Prý jsem už zvládla babetu, takže je na čase se na motorce učit řadit, tohle má 5q, takže to bude dobrá škola :lol: :lol: :lol:

Obrázek

Re: Verushčina Bábuška

PříspěvekNapsal: pát bře 25, 2016 15:09:10
od verushka
Na mou drahou polovičku asi leze jaro
Obrázek

Re: Verushčina Bábuška

PříspěvekNapsal: úte dub 19, 2016 21:09:30
od verushka
Pánové, měli bychom dotaz na píst s jedním a s dvěma kroužky, na výkon versus životnost? Muž uvažuje, že by udělal jeden motor 207 s válcem, hlavou a karburátorem z 210 a neví, jestli dát válec s jedím kroužkem po výbrusu, nebo standartní dvoukroužek? Domnívá se, že s jednokroužkem půjde životnost dolů, ale třeba se plete... Klikovou hřídel by použil http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klika_207_jehla_jednorychlostni22.html a udělal by "maďarskou" úpravu kanálů před výbrusem, co vy na to, místní odborníci?

Re: Verushčina Bábuška

PříspěvekNapsal: úte dub 19, 2016 21:39:33
od Dr.House
Válec, hlava a karburátor z 210 je dobrá úprava na 207 zlepší se výkon i chlazení, maďarská úprava podle plánku má časování výfuku 154° to je na jednorychlostní celkem dost na běžné ježdění i když lehčího jezdce to do kopců ještě utáhne ale už to chce lehce stáhnout hlavu pro dorovnání komprese, já bych místo 27.5mm udělal tu hranu pouze 28,5mm to je nějakých 148° což už bude použitelné na běžné ježdění, výkon se posune do vyšších otáček takže je třeba dát tvrdší pružinky do spojky( z brzd).
Dvoukroužek má vyšší životnost než jednokroužek, ta životnost se týká hlavně toho kroužku, u jednokroužku první kroužek je potřeba vyměnit po záběhu další už vydrží déle, jednokroužek u upraveného válce jede lépe. Pokud to bude na normální ježdění, výlety atd.. tak bych dal 2kr

počkal bych si jak se k tomu vyjádří např Fajn-tom a nebo jiní kdo také upravují babetty, já osobně jezdím ještě vyšší časování ale mám i jiné úpravy a životnost až tak neřeším i když na motor jsem nesáhl kromě gufer už asi 3 roky.

Pokud má původní klika ještě dobré čepy tak je nejlepší jenom nechat nalisovat novou ojnici, já mám CKR kvalitativně je na tom lépe než původní.

Re: Verushčina Bábuška

PříspěvekNapsal: stř dub 20, 2016 20:44:20
od alexandr-t
Do takovýho motoru nemá jednokroužek cenu. Dokonce mě bylo řečeno, že víceméně ani do mýho motoru to nemá cenu a rozdíl v tření je minimální...a to tam je skoro 5,5k.

Každopádně do tak "málo upravenýho" 210 válce bych dal normálně dvoukruh. Myslim si, že jak na to sedneš, tak ti to i tak bude připadat že to letí jak šutr :wink:

Re: Verushčina Bábuška

PříspěvekNapsal: ned dub 24, 2016 15:21:43
od verushka
Díky hoši, vaše rady a připomínky jsou velmi podnětné, třeba to s tím časováním kanálů muže docela zaujalo, ještě uvažoval o vrtání 41, ale to už by byla asi moc velká vopičárna :-D

Re: Verushčina Bábuška

PříspěvekNapsal: pon dub 25, 2016 21:46:19
od alexandr-t
Vopičárna to určitě neni, ten objem tam sakra poznáš! Já teď jezdím 41,75 na dvoukroužku a mám ještě jeden výbrus do zálohy :D Když sem motor stavěl, tak vrtání bylo 41,5 a při první projížďce sem myslel že mě ta potvora chce vytahat ruky. Podotýkám, že výfuk byl origo, jen se zkráceným kolenem a vykuchanou tlumící vložkou a krmilo to babeťácký dellorto SHA 1412 (to co se dávalo na poslední babuše, 12mm difuzor).

Samozřejmě vhodně naladěným výfukem ten výkon dostaneš "kam potřebuješ". Věc další je samozřejmě karbec, protože koně je třeba krmit že :wink: Chce to dost velkýho, teda jako karburátora, ale ne zase zbytečně moc, aby nebyla třeba poslední třetina "plynu" bez odezvy.

edit: S vrtáním 39mm vychází objem 49ccm, u vrtání 41mm už to je 54ccm, což je 10% nahoru. U 12. výbrusu, což je 42mm je objem necelých 57ccm. Sice je to jen 5ml objemu válce, ale na tak malým motoru to poznat je :wink: