korado - tomíno

Tak po dlouhý době sem se konečně odhodlal se "pochlubit" se svym korádem.
PSR kit je namotnovanej, nakoupený trysky volnoběhu a hlavní trysky a přes sezonu se budou měnit a zkoušet nastavit karbec
plánované úpravy:
sání vzduchu upravit tak, aby se vešly kryty- de facto jen o výrobě redukce na hadici, jinak mám všechno připravený
elektrika- do krabičky tachometru chci dát MCU který bude řídit blinkry, otáčkoměr (senzor chci dát na kabel od svíčky ale nevím ještě jakej typ senzoru použiju) a tachometr (optický čidlo na vidlici a dělička třema, nebo magnetický ze starýho tachometru z kola ale nechci vrtat do ráfku kvuli magnetu).
-světla- do předního mám koupenou diodu 5W tak to tam chci naroubovat, taky jen otázka času.
samozřejmě dobastlit blinkry
přepojit přední světlo na denní svícení (To sem měl už předtím pomocí přepínače ale teď sem zjistil že to de pouhým přepojením jednoho kablíku ve spínači na řidítkách a natažením jednoho kablíku)
možná sedlo - chtěl bych komplet nový, tvrdší, níž a dozadu. Když si sednu na plochu nosiče tak se zpoza řidítek daleko hezčí pohled. Ještě tam pak dobastlit předkopy a je to jak na chopperu
Celá elektrika bude muset běhat na 5V, 9V a 12V SS, což ještě budu muset nějak pořešit (mám pár nápadů ale potřebujou ještě otestovat).
PSR kit je namotnovanej, nakoupený trysky volnoběhu a hlavní trysky a přes sezonu se budou měnit a zkoušet nastavit karbec
plánované úpravy:
sání vzduchu upravit tak, aby se vešly kryty- de facto jen o výrobě redukce na hadici, jinak mám všechno připravený
elektrika- do krabičky tachometru chci dát MCU který bude řídit blinkry, otáčkoměr (senzor chci dát na kabel od svíčky ale nevím ještě jakej typ senzoru použiju) a tachometr (optický čidlo na vidlici a dělička třema, nebo magnetický ze starýho tachometru z kola ale nechci vrtat do ráfku kvuli magnetu).
-světla- do předního mám koupenou diodu 5W tak to tam chci naroubovat, taky jen otázka času.
samozřejmě dobastlit blinkry
přepojit přední světlo na denní svícení (To sem měl už předtím pomocí přepínače ale teď sem zjistil že to de pouhým přepojením jednoho kablíku ve spínači na řidítkách a natažením jednoho kablíku)
možná sedlo - chtěl bych komplet nový, tvrdší, níž a dozadu. Když si sednu na plochu nosiče tak se zpoza řidítek daleko hezčí pohled. Ještě tam pak dobastlit předkopy a je to jak na chopperu

Celá elektrika bude muset běhat na 5V, 9V a 12V SS, což ještě budu muset nějak pořešit (mám pár nápadů ale potřebujou ještě otestovat).