nejasnost v typech

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

nejasnost v typech

Příspěvekod mr.fahrad » úte črc 28, 2015 5:55:52

Zdravím admina. Je mi jasné ze me hned proklejes proč sem. Ale po odpovědi klidně smaz nebo presun. Ale nevěděl jsem kam napsat.

Tedka k jádru věci čím se liší od sebe 210/100 a 210/300 bylo to jen výbavou a nebo i motorové. Nebo jsem úplně mimo. Děkuji za objasnění.
mr.fahrad
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 86
Registrován: pon dub 20, 2015 2:46:50

Re: nejasnost v typech

Příspěvekod ridchey » úte črc 28, 2015 9:15:45

nekde bych mozna dohledal tabulku typu, kouknu
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1997
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: nejasnost v typech

Příspěvekod Pavel » úte črc 28, 2015 13:11:16

Motorově (chápej součástkově) byly všechny Babetty 207.xxx kromě 207.356 stejné až na to, že se vyráběly ve 2 výkonových variantách 1.1kW a 1.3kW (řešené změnou kompresního poměru 1:6,5 a 1:7,5)
.100 měla Tranzimo zapalování, vidlici ještě z B206, která neměla manžety přední vidlice
.300 měla už tyristorové zapalování a novou přední vidlici (neplést s vidlicí B210) s dlouhými řidítkami a měla již manžety přední vidlice

Jinak ty Babetty byly úplně stejné na rámu. Rozdíl byl tedy jen v zapalování a v přední vidlici

Jinak tohle je příspěvek do sekce Pojezd, případně všeobecný pokec, smetiště. Ne do Vaše stroje.
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý :D
Uživatelský avatar
Pavel
Lokální moderátor
Lokální moderátor
 
Příspěvky: 1345
Registrován: stř srp 04, 2010 10:20:09
Bydliště: Brno

Re: nejasnost v typech

Příspěvekod marhalu » úte črc 28, 2015 21:20:21

Pavle super odpověď. Tohle jsem nevěděl. Zase jsem chytřejší děkuji

a teď ještě to samé k 210 jak se ptá mr.fahrad :D
Současně Babetta 207, 210, 215 a spousta dalších jako servisman :)
marhalu
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 207
Registrován: úte črc 20, 2010 8:27:33
Bydliště: Praha 9, Česká Lípa

Re: nejasnost v typech

Příspěvekod mr.fahrad » úte črc 28, 2015 21:52:09

Ale mám návod k obsluze od 210/100 a tam pišou tyristor gyt-90/b
mr.fahrad
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 86
Registrován: pon dub 20, 2015 2:46:50

Re: nejasnost v typech

Příspěvekod marhalu » stř črc 29, 2015 21:39:59

v poradku. Pavel moc pekne odpovedel ale na 207... sam ty rozdily takhle podrobne neznam.
Současně Babetta 207, 210, 215 a spousta dalších jako servisman :)
marhalu
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 207
Registrován: úte črc 20, 2010 8:27:33
Bydliště: Praha 9, Česká Lípa

Re: nejasnost v typech

Příspěvekod Dr.House » čtv črc 30, 2015 15:27:59

Ještě jsem jednou v kovošrotě zahlédl rám z 207 a měl jinou kyvnou vidlici, nebyla z oválných trubek, ale pouze 3 stranná ve tvaru U, co to bylo za typ ale netuším. víš o tom něco Pavle? celkem by mě to zajímalo možná nějaký první typ 207 s odpruženým zadkem
Uživatelský avatar
Dr.House
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 224
Registrován: ned kvě 01, 2011 8:58:43
Bydliště: Ústecký kraj

Re: nejasnost v typech

Příspěvekod Azor » čtv črc 30, 2015 17:21:45

Tu otevřenou kyvku z profilu tvaru U (se šponováky typu půlměsíc) mám na své 207.300, ale jedná se o stroj vrácený z exportu a prodaný v mototechně v Plzni v době, kdy už se dělaly jen 210. Původní štítek byl (asi v té mototechně) nahrazen movým - ta výměna je poznat - s označením 207.300 a rokem výroby 1985. Co tam bylo původně netuším, na rámu je neobvykle vyraženo číslo a to 404565, což ovšem nekoresponduje ani se štítkem, ani s dodanou origo knížečkou. Děly se různé věci. :shock:

Doplněno 31.7. - cestou do práce jsem viděl 2 dvěstěsedmy a obě měly tu U zadní kyvku. Nebyla nakonec u 207 výjimkou spíš ta kyvka oválného průřezu ?
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.
Uživatelský avatar
Azor
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 872
Registrován: stř led 24, 2007 9:15:09
Bydliště: Domažlicko


Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník