Stránka 1 z 1

nejasnost v typech

PříspěvekNapsal: úte črc 28, 2015 5:55:52
od mr.fahrad
Zdravím admina. Je mi jasné ze me hned proklejes proč sem. Ale po odpovědi klidně smaz nebo presun. Ale nevěděl jsem kam napsat.

Tedka k jádru věci čím se liší od sebe 210/100 a 210/300 bylo to jen výbavou a nebo i motorové. Nebo jsem úplně mimo. Děkuji za objasnění.

Re: nejasnost v typech

PříspěvekNapsal: úte črc 28, 2015 9:15:45
od ridchey
nekde bych mozna dohledal tabulku typu, kouknu

Re: nejasnost v typech

PříspěvekNapsal: úte črc 28, 2015 13:11:16
od Pavel
Motorově (chápej součástkově) byly všechny Babetty 207.xxx kromě 207.356 stejné až na to, že se vyráběly ve 2 výkonových variantách 1.1kW a 1.3kW (řešené změnou kompresního poměru 1:6,5 a 1:7,5)
.100 měla Tranzimo zapalování, vidlici ještě z B206, která neměla manžety přední vidlice
.300 měla už tyristorové zapalování a novou přední vidlici (neplést s vidlicí B210) s dlouhými řidítkami a měla již manžety přední vidlice

Jinak ty Babetty byly úplně stejné na rámu. Rozdíl byl tedy jen v zapalování a v přední vidlici

Jinak tohle je příspěvek do sekce Pojezd, případně všeobecný pokec, smetiště. Ne do Vaše stroje.

Re: nejasnost v typech

PříspěvekNapsal: úte črc 28, 2015 21:20:21
od marhalu
Pavle super odpověď. Tohle jsem nevěděl. Zase jsem chytřejší děkuji

a teď ještě to samé k 210 jak se ptá mr.fahrad :D

Re: nejasnost v typech

PříspěvekNapsal: úte črc 28, 2015 21:52:09
od mr.fahrad
Ale mám návod k obsluze od 210/100 a tam pišou tyristor gyt-90/b

Re: nejasnost v typech

PříspěvekNapsal: stř črc 29, 2015 21:39:59
od marhalu
v poradku. Pavel moc pekne odpovedel ale na 207... sam ty rozdily takhle podrobne neznam.

Re: nejasnost v typech

PříspěvekNapsal: čtv črc 30, 2015 15:27:59
od Dr.House
Ještě jsem jednou v kovošrotě zahlédl rám z 207 a měl jinou kyvnou vidlici, nebyla z oválných trubek, ale pouze 3 stranná ve tvaru U, co to bylo za typ ale netuším. víš o tom něco Pavle? celkem by mě to zajímalo možná nějaký první typ 207 s odpruženým zadkem

Re: nejasnost v typech

PříspěvekNapsal: čtv črc 30, 2015 17:21:45
od Azor
Tu otevřenou kyvku z profilu tvaru U (se šponováky typu půlměsíc) mám na své 207.300, ale jedná se o stroj vrácený z exportu a prodaný v mototechně v Plzni v době, kdy už se dělaly jen 210. Původní štítek byl (asi v té mototechně) nahrazen movým - ta výměna je poznat - s označením 207.300 a rokem výroby 1985. Co tam bylo původně netuším, na rámu je neobvykle vyraženo číslo a to 404565, což ovšem nekoresponduje ani se štítkem, ani s dodanou origo knížečkou. Děly se různé věci. :shock:

Doplněno 31.7. - cestou do práce jsem viděl 2 dvěstěsedmy a obě měly tu U zadní kyvku. Nebyla nakonec u 207 výjimkou spíš ta kyvka oválného průřezu ?