LittleDevil

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

LittleDevil

Příspěvekod Azor » pon kvě 16, 2016 12:58:30

Našel jsem u známého originál válce B210, okamžitě ho jako pro něj nepotřebný znárodnil a pak mě popadla pejcha - rozhodl jsem se to napářit na moji starou B207. Když už blbnout, tak pořádně a proto jsem ještě přidal karbec z pionýra (uloženka). Co vám mám povídat, výroba kolínka karbecu se svářecím transformátorkem plným okují (takže veškerá regulace 0) + vlhké elektrody = zážitek pro bohy. Další průšvih byl s pístními kroužky (válec tolerance B, píst taktéž B, takže by neměl být problém). Pro jistotu jsem to objednal v Pavlem vychváleném MOTOMAXU, či jak se to jmenuje, a protože poštovné není zanedbatelné, přiobjednal jsem ještě pár drobností, aby se to vyplatilo. Zásilka přišla obratem, ale jen ta bižuterie, kterou jsem až tak nepotřeboval, ovšem bez kroužků ! No co , reklamoval jsem a kroužky přišly v obálce následující den, naštěstí bez dalšího poštovného. (Protože neumožňují platbu předem, což mě dost irituje, musel jsem schrastit hotovost a v práci 2 x za sebou číhat na pošťáky.) Další sranda při kompletaci - válec 39.00 mm B, píst 39,00 mm B, ale do sebe to prostě NECHTĚLO :evil: , nakonec jsem tam první kroužek silou narval, ale druhý praskl. při sundavání pak praskl i ten první, ale to už bylo fuk, stejně tam byl tak fest, že by to neběhalo. V uloženkách jsem našel pytlík s papírkem "origo kroužky, najeto 4000 km", už nevím kde se tam vzaly, a ty tam vjely jak po másle (mezitím jsem jako bonus při tom zápolení roztrhl 2 těsnění pod válec). Pak už jen drobné srandy typu válec nejde nasadit pro překážející držák cívky - vyřešeno brutálním zásahem hasáku, atp. Nakonec jsem to sesadil a světe div se, ONO TO JEDE. Zatím ten válec zajíždím a musím myslet též na výměnu gufer, jsou tam origo z r. 1982 + babča min. 10 let stála. Snad to dotáhnu do nějakého i oku více lahodícího konce. :lol:

Obrázek

Obrázek
Naposledy upravil Azor dne sob pro 31, 2016 18:46:23, celkově upraveno 3
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.
Uživatelský avatar
Azor
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1017
Registrován: stř led 24, 2007 9:15:09
Bydliště: Domažlicko

Re: LittleDevil

Příspěvekod ridchey » pon kvě 16, 2016 15:56:25

ja to ted taky rikam,ze i ojetou vec se vyplati uschovat....
a v duchu davam za pravdu, blahe pameti tatikovi, ktery mi to kdysi taky rikal,ale ja mu tehdy neveril....
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: LittleDevil

Příspěvekod tuningrob » pon kvě 16, 2016 17:34:30

Teda jako naprostý amatér se musím zeptat, jak si trafem vařil to kolínko ? Tos musel propalovat. Vařit trafem je ideál lešeňové trubky, ni ?
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: LittleDevil

Příspěvekod Azor » pon kvě 16, 2016 20:40:17

Když použiješ obyčejnou topenářskou půlcoulku, tak to není tak zlý, je dostatečně silnostěnná :) , dvojky elektrody a ubrat, pokud to teda jde (okujemi, pilinami a oharky elektrod, které přitáhne mag.pole vznikající při práci trafa, se mi ale často zkratují regulační odbočky a vzhledem k tomu, že jsem líný to furt otvírat a čistit, pálí to jak bejk :twisted: ). Příruby jsou z obyčejných podložek pod tlusté šrouby - ty jsou taky dostatečně silné. Na výstavu by to jít nemohlo, ale hlavní je funkce. :D Je zima jak v psinci, ale 20 km jsem si s tím dnes neodpustil. :mrgreen:
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.
Uživatelský avatar
Azor
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1017
Registrován: stř led 24, 2007 9:15:09
Bydliště: Domažlicko

Re: LittleDevil

Příspěvekod Azor » čtv kvě 19, 2016 20:59:48

Pánové ladiči, potřeboval bych poradit, abych nemusel hledat cesty jinými již poznané. Jezdí suprově, ale taky mu hodně chutná. Asi by bylo vhodné dát menší trysku než origo na pionýra (68), k sehnání je ještě 60 a 62. Nechci kupovat obě, přece jen je to za dost peněz a rozdíl bude asi malý - k čemu se přiklánějí odborníci ? A pak mám problém s tím, že při ubrání plynu je v první čtvrtině (až třetině) zdvihu šoupátka dost díra, pokud např. před křižovatkou průběžně při současném brždění netůruju, má to chuť zdechnout. Je mi jasné, že jsem napářil bez ladu a skladu části, které k sobě nepatří - válec B210, karbec Pionýr, filtr bez jakkoliv odladěného sání. Má někdo tip, co by s tím šlo dělat ? Za každý nápad budu vděčný. :)
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.
Uživatelský avatar
Azor
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1017
Registrován: stř led 24, 2007 9:15:09
Bydliště: Domažlicko

Re: LittleDevil

Příspěvekod ridchey » pát kvě 20, 2016 17:46:09

ja jezdim karbec pio 555 i s originalnim kolinkem 555, momentalne nasazena tryska 58 a jede jak o zivot
akorat to chce udelat prechodku-podlozku pod kolinko - k valci- velkoplosnou,jako je origo tesneni
trysky pasuji z babetty a je tam jen jedna. volnobeh se steluje napnutim lanka soupatka.
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: LittleDevil

Příspěvekod Azor » sob kvě 21, 2016 10:41:11

Díky za info, asi půjdu na tu 62, když babeta má origo 63. A jak to máš se spotřebou ? Tryska je menší, na druhé straně karbec z pařeza je přece jen konstrukčně starší, tak by měl být méně úsporný. Je také zajímavé, že s menší tryskou ti to jede jako ďas. Origo karbec na babetu není žádný zázrak, hlavně mě iritují trysky vyžadující při jakémkoliv zásahu celkovou rozborku (i když při použití palivového filtru nejsou zásahy tak časté). Vzpomínám jak jsem vícekrát rozebíral někde na mezi - to ten karbec z pincka, tam je to pohoda a to byl taky asi hlavní důvod výměny (proti delorťáku mám averzi, na to jeho fórové provedení je předražený).
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.
Uživatelský avatar
Azor
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1017
Registrován: stř led 24, 2007 9:15:09
Bydliště: Domažlicko

Re: LittleDevil

Příspěvekod ridchey » ned kvě 22, 2016 2:14:29

no,spotrebu jeste nemam zmerenou. ale vzhledem k tomu,ze jsem diky absenci velkoplosne prechodove podlozky jezdil cca za 3L,kdy mi benzin "odnekud" ochcaval motor a botu pri trysce 63, predpokladam pri 58 trysce mensi spotrebu,zvlast,kdyz uz benzin nejde mimo motor.
555karb ma vetsi prumer sani a kolinka a ja mam trochu upraveny motor,takze se mi lip plni smesi.
hodne taky zalezi na tlumeni sani pred difuzorem karbu (vzduch.filtru)
motor babetty ma tu neprijemnou vlastnost,ze pri chodu motoru flusa trochu zpet do karbu,tak jsem udelal pokus a misto primo nasazeneho sitka,jsem na karbec nasadil jen pulmetrovoy kus hadice-bez sitka. a melo to ucinek,jako bych jel na sytic-nechtelo to skoro jet a vysoke otacky(plny plyn) uz vubec,musel bych ladit delku hadice a to uz jsem se na to vyprdl.
takze ted je tam sestava origo karb 555 se sitkem,s kolinkem a velkoplosnou podlozkou.
starty jsou ted paradni a za tepla taky.
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: LittleDevil

Příspěvekod Azor » čtv čer 02, 2016 19:21:32

Tak jeden poznatek pro tuňáky - karbec z pionýra mi plive do sání. Najednou to přestalo jet a zjistil jsem, že filtr je zevnitř úplně ucpaný olejem :evil: , možná pomůže snížit hladinu, ale zatím jsem přidal kolínko, aby byl filtr lépe chráněný. Už to není tak elegantní, ale snad to bude funkční. Coby pubescent jsem proháněl pionýra často a nikdy jsem se s takovým problémem nesetkal, ale tam je sání řešeno úplně jinak. Taky jsem přidal schránku ála uživatel data, akorát z lenosti to mám zatím zjednodušené, jenom přesuvný kus a 2 víka - těsnicí guma to drží dostatečně a zámek nepotřebuju (hadr, svíčku a pár klíčů snad nikdo krást nebude).

Obrázek

Obrázek
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.
Uživatelský avatar
Azor
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1017
Registrován: stř led 24, 2007 9:15:09
Bydliště: Domažlicko


Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků