LittleDevil

Našel jsem u známého originál válce B210, okamžitě ho jako pro něj nepotřebný znárodnil a pak mě popadla pejcha - rozhodl jsem se to napářit na moji starou B207. Když už blbnout, tak pořádně a proto jsem ještě přidal karbec z pionýra (uloženka). Co vám mám povídat, výroba kolínka karbecu se svářecím transformátorkem plným okují (takže veškerá regulace 0) + vlhké elektrody = zážitek pro bohy. Další průšvih byl s pístními kroužky (válec tolerance B, píst taktéž B, takže by neměl být problém). Pro jistotu jsem to objednal v Pavlem vychváleném MOTOMAXU, či jak se to jmenuje, a protože poštovné není zanedbatelné, přiobjednal jsem ještě pár drobností, aby se to vyplatilo. Zásilka přišla obratem, ale jen ta bižuterie, kterou jsem až tak nepotřeboval, ovšem bez kroužků ! No co , reklamoval jsem a kroužky přišly v obálce následující den, naštěstí bez dalšího poštovného. (Protože neumožňují platbu předem, což mě dost irituje, musel jsem schrastit hotovost a v práci 2 x za sebou číhat na pošťáky.) Další sranda při kompletaci - válec 39.00 mm B, píst 39,00 mm B, ale do sebe to prostě NECHTĚLO
, nakonec jsem tam první kroužek silou narval, ale druhý praskl. při sundavání pak praskl i ten první, ale to už bylo fuk, stejně tam byl tak fest, že by to neběhalo. V uloženkách jsem našel pytlík s papírkem "origo kroužky, najeto 4000 km", už nevím kde se tam vzaly, a ty tam vjely jak po másle (mezitím jsem jako bonus při tom zápolení roztrhl 2 těsnění pod válec). Pak už jen drobné srandy typu válec nejde nasadit pro překážející držák cívky - vyřešeno brutálním zásahem hasáku, atp. Nakonec jsem to sesadil a světe div se, ONO TO JEDE. Zatím ten válec zajíždím a musím myslet též na výměnu gufer, jsou tam origo z r. 1982 + babča min. 10 let stála. Snad to dotáhnu do nějakého i oku více lahodícího konce.





