B207 - Červenka

Tak konečně jsem se dokopal k tomu dát sem mojí babču.
Neorigo části:
- Gumy 2,5" s hrubějším vzorkem (drží lépe než standardní 2,25 Barum/Mitas, testoval jsem i krosové 2,75", ale špatně se to lámalo do zatáček a značně se snížila rychlost a stoupavost)
- Barva je nastříkaná sprejem prasácky přes origo žlutou, uděláno předchozím majitelem (já nemám potřebu řešit, mám kokos v podobné barvě a na barvu to nejezdí, proto Červenka=infekční onemocnění prasat projevující se rudnutím kůže)
- Zadní tlumiče (nějaké replikové na pionýra údajně made in ČR, myslím si ale že podle svarů spíše lacině made in China či PL apod.)
- Chcípák (kvůli absenci dekompresoru)
- Hlava + válec z B210 (válec 4. výbrus, výměnu origo hlavy a válce za ty z B210 doporučuji vřele každému s B207, velmi pěkné zvýšení výkonu)
- Karbec Dellorto SHA 14 s bočním sáním (doporučuji sání bokem, neteče na válec a hlavu)
- Zapalování VAPE (zatím úplně v pohodě, vůbec nemusím řešit, jen když praskne jedna žárovka, prasknou obě, ale to považuji u Báby za standard, zatím za 2 roky provozu to prasklo 1x, takže na Bábu úplně v pohodě)
- Neorigo potah sedla a vycpávky (konstrukce originální, krásně zrezlá a uzrálá)
Do budoucna:
-Výměna přední vidlice = zvažuji za nějakou pokročilejší a silnější vidlici, snad seženu nějakou bazarovou na Korádo a nějak jí tam naroubuju.
-Sedlo = rozhodně to chce lepší konstrukci, po 10km se mi odkrví rozkrok a zadek, ten zadní plech mně prostě tlačí ať tam nacpu cokoliv (v současnosti = nahoře 2x jekor pak 4cm EVA pěny dole 4mm kůže=ochrana před ocel. konstrukcí, aby netrhala a neprotlačovala pěnu, pořád tlačí ...)
Shrnutí:
Převodovka, spojky = rozhodně mnohem méně náchylné na opotřebení než B210, jedna rychlost = žádné laborování s řadícím ústrojím. Oproti B215 to ale má silnější převod = zhruba taková 1,5-ka (něco mezi 1 a 2 u B210). Doladit se to dá výměnou sekundárního převodu (momentálně tam mám 13:39, předtím 14:34, a teď to má docela sílu na Babku, maximálka 40km/h po rovině, 30km/h do rozumného kopce, zatím to vyjelo i dost hrozné krpály kde jsem už říkal že si zašlapu, ale bez příšlapu tak cca 20km/h).
Jezdím na ní pro zábavu a ve všední dny už cca 1 měsíc do práce (cca 15km denně).
Najeto zatím na nový výbrus tak max. 1000 km. Od května do února jí měl strejda, jezdil s ní na výlety a na nákupy, nevím, kolik nalítal (nemám tachometr).
Zatím je to asi nejlepší Babča, co jsem provozoval (předtím 2x B215), koupil jsem jí po předchozích zkušenostech jako nepojízdnou za 4000,-, nastrkal jsem do ní ještě asi 8000,- a jezdí spolehlivě (zatím
)
Tak tady ji máte, zrovna, když jsem přijel s čerstvým benálkem:




Neorigo části:
- Gumy 2,5" s hrubějším vzorkem (drží lépe než standardní 2,25 Barum/Mitas, testoval jsem i krosové 2,75", ale špatně se to lámalo do zatáček a značně se snížila rychlost a stoupavost)
- Barva je nastříkaná sprejem prasácky přes origo žlutou, uděláno předchozím majitelem (já nemám potřebu řešit, mám kokos v podobné barvě a na barvu to nejezdí, proto Červenka=infekční onemocnění prasat projevující se rudnutím kůže)
- Zadní tlumiče (nějaké replikové na pionýra údajně made in ČR, myslím si ale že podle svarů spíše lacině made in China či PL apod.)
- Chcípák (kvůli absenci dekompresoru)
- Hlava + válec z B210 (válec 4. výbrus, výměnu origo hlavy a válce za ty z B210 doporučuji vřele každému s B207, velmi pěkné zvýšení výkonu)
- Karbec Dellorto SHA 14 s bočním sáním (doporučuji sání bokem, neteče na válec a hlavu)
- Zapalování VAPE (zatím úplně v pohodě, vůbec nemusím řešit, jen když praskne jedna žárovka, prasknou obě, ale to považuji u Báby za standard, zatím za 2 roky provozu to prasklo 1x, takže na Bábu úplně v pohodě)
- Neorigo potah sedla a vycpávky (konstrukce originální, krásně zrezlá a uzrálá)
Do budoucna:
-Výměna přední vidlice = zvažuji za nějakou pokročilejší a silnější vidlici, snad seženu nějakou bazarovou na Korádo a nějak jí tam naroubuju.
-Sedlo = rozhodně to chce lepší konstrukci, po 10km se mi odkrví rozkrok a zadek, ten zadní plech mně prostě tlačí ať tam nacpu cokoliv (v současnosti = nahoře 2x jekor pak 4cm EVA pěny dole 4mm kůže=ochrana před ocel. konstrukcí, aby netrhala a neprotlačovala pěnu, pořád tlačí ...)
Shrnutí:
Převodovka, spojky = rozhodně mnohem méně náchylné na opotřebení než B210, jedna rychlost = žádné laborování s řadícím ústrojím. Oproti B215 to ale má silnější převod = zhruba taková 1,5-ka (něco mezi 1 a 2 u B210). Doladit se to dá výměnou sekundárního převodu (momentálně tam mám 13:39, předtím 14:34, a teď to má docela sílu na Babku, maximálka 40km/h po rovině, 30km/h do rozumného kopce, zatím to vyjelo i dost hrozné krpály kde jsem už říkal že si zašlapu, ale bez příšlapu tak cca 20km/h).
Jezdím na ní pro zábavu a ve všední dny už cca 1 měsíc do práce (cca 15km denně).
Najeto zatím na nový výbrus tak max. 1000 km. Od května do února jí měl strejda, jezdil s ní na výlety a na nákupy, nevím, kolik nalítal (nemám tachometr).
Zatím je to asi nejlepší Babča, co jsem provozoval (předtím 2x B215), koupil jsem jí po předchozích zkušenostech jako nepojízdnou za 4000,-, nastrkal jsem do ní ještě asi 8000,- a jezdí spolehlivě (zatím

Tak tady ji máte, zrovna, když jsem přijel s čerstvým benálkem:



