Zelená 210ka

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Zelená 210ka

Příspěvekod janeon1 » úte črc 14, 2009 23:57:27

pist pod 55g se me nepovedlo obrat,mozna by to slo ale bylo by to moc prace a tech 5g snad preziju:) jinak motor jede v otackach pekne za plynem ale zda se me ze v nizkych je slabsi,mozna je to tim ze jsem ho zkratil a tim zmenil dobu otevreni pod pist,chtelo by to klapku nebo souptako,to by bylo jeste lepcejsi... mozna by to slo pak i preplnovat 8)
janeon1
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 98
Registrován: stř led 14, 2009 23:44:15
Bydliště: Opava

Re: Zelená 210ka

Příspěvekod janeon1 » čtv črc 16, 2009 13:43:31

toz jsem provedl testy.karbec je porad bez jakyckoli zmen ted laboruju s vyskou hladiny v plovakove komore..pote prijdou trysky.. vybral jsem si kopec s peknym stoupanim a delkou cca 1,5km do kopce jela pekne 40 misty se rozjela na 45 ale s protivetrem klesla zase na stalych 40(mereno podle babeto tacho..) z kopca hned po pridani sla na 65 a sla drzet i pres pretoceny tacho takze neco okolo 70 a vys.pod 60 jsem nesel a pist se ani nerozkocil ani nepridiral,jeste laboruju s hlavou s fictla ma jinou spalovaci komoru ale i jinou mensi roztec sroubu. penize na vybrus jsou jeste na rozlisovani kliky a nalesteni ojnice se setri pak to bude drak :lol:
janeon1
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 98
Registrován: stř led 14, 2009 23:44:15
Bydliště: Opava

Re: Zelená 210ka

Příspěvekod BabettaDV » pát srp 21, 2009 19:28:14

souhlasím že je lepší zachovat původní výfuk :idea:
Babetta 207.300, rok výroby 1979, najeto kolem 7000km, maximální rychlost je cca 48 km/h, oranžový lak
BabettaDV
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 77
Registrován: sob srp 08, 2009 21:57:08
Bydliště: Dobrá Voda u Jablonce nad Nisou

Re: Zelená 210ka

Příspěvekod janeon1 » stř led 06, 2010 19:03:42

po dlouhe dobe zde pisu.. uz se cosik zmenilo sehnal jsem 17ti palcove kola z pucha mely by jit hodit na babku jsou to litacky :P dale jsem obednal fungl novou kliku ktera pujde jeste na vyvazeni s novym pistem o prumeru 41,5mm doupravi se valec a to bude asi tak vse dily maj prijit do konce tydne pak mozna dam i fotecku 8) jeste dodam ze na kole je rozeta se 44 zuby a zadrene lozisko :D
janeon1
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 98
Registrován: stř led 14, 2009 23:44:15
Bydliště: Opava

Re: Zelená 210ka

Příspěvekod janeon1 » pát led 08, 2010 19:54:49

obednane vecicky od sesy prisly uz se na tom i pracuje:)
Přílohy
Foto0063.jpg
a novej pist v hrube opracovan prumer 41,47mm
Foto0063.jpg (69.43 KiB) Zobrazeno 7418 krát
Foto0064.jpg
starej pist doslouzil prumer 39mm
Foto0064.jpg (57.79 KiB) Zobrazeno 7418 krát
Foto0061.jpg
nova klika pist krouzky svicka a tesneni
Foto0061.jpg (99.43 KiB) Zobrazeno 7418 krát
janeon1
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 98
Registrován: stř led 14, 2009 23:44:15
Bydliště: Opava

Re: Zelená 210ka

Příspěvekod Bzuk » úte srp 17, 2010 1:37:54

Pěkná babča to s toho bude letadlo :-D mam otázku přemíšlim taky o tomto výfuku a taky se mi moc nelíbí jak vypadá takže ho dám taky do laku čím si to stříkal a kolik tě ta barva stála
Uživatelský avatar
Bzuk
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 137
Registrován: ned čer 07, 2009 12:29:00
Bydliště: Příšovice

Re: Zelená 210ka

Příspěvekod avar » pon led 24, 2011 22:11:18

Tato tema je sice uz asi pase, ale aj tak... Nedajboze by niekoho mohlo napadnut kopirovat tieto upravy a aby sa zabranilo sklamaniu z nevydarenych uprav, par slov k nim.
Aj ked mam svoj nazor na predvedene upravy motora, nebudem ich komentovat, kedze k tomu nemam dostatok informacii. Co mi ale neda neokomentovat, je vymena vyfuku a sposob montaze noveho hikone vyfuku. Nepoznam presne parametre tohto vyfuku a tak mozem usudzovat len podla jeho vonkajsieho tvaru z fotografie.
Tvar vyfuku je pomerne triezvy a je zjavne ze bol navrhovany aby pracoval v pomerne sirokom rozpati otacok. Toto ale autor tychto uprav sposobom jeho pouzitia, ci montaze dokonale znegoval. Zvacsenie sacieho a vyfukoveho otvoru valca babette jednoznacne prospeje, kedze ako sanie tak i vyfuk su poddimenzovane. Dovodom bola zrejme snaha vyrobcu vyhoviet legislative (obmedzenie rychlosti na 45km/h) a asi aj snaha o udrzanie spotreby v rozumnych medziach.
Nepoznam ako boli zmenene saci, vyfukovy kanal ani prefuky. Co ale vidim je, ze tu vlastne zberne vyfukove potrubie medzi valcom a rezonancnou komorou takmer uplne chyba. To je podla mna aj pricinou slabeho vykonu v nizkych otackach. Avsak podla tvaru vyfuku tento nie je navrhnuty pre vysokootackove motory. Posadenim vyfuku viac dozadu, predlzenim a zvacsenim objemu zberneho vyfukoveho potrubia medzi valcom a rezonancnou komorou sa podla mna jednoznacne zlepsi priebeh vykonovej krivky motora.
Dlzka, tvar i priemer zberneho vyfukoveho potrubia velmi ovplyvnuje priebeh vykonu motora dvojtaktneho motora a musi byt zladena s rezonancnou komorou vyfuku, jeho tlmiacou koncovkou, vyfukovym kanalom a vlastne celym motorom. Obavam sa ze v tomto pripade na to absolutne nebol brany ohlad a upravy mi pripadaju akoby boli robene ako strelba od boku v style: "skusime urobit a uvidime co sa stane"
Stari motorari vravia, ze výfuk dvojtaktu tvori tretinu vykonu motora. Obavam sa ze v takomto prevedeni netvori nic, iba duni a odvadza smrad. Bohuzial.
avar
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 284
Registrován: sob čer 02, 2007 15:42:11

Re: Zelená 210ka

Příspěvekod kubo HC » úte led 25, 2011 0:17:33

avar máš pravdu nestrávil som hodinku ladením môjho síce ladeného ale ladeného pre inú moto pre iné kanaly a pre celkom iný motor nakoniec som použil origo výf koleno ktorého je mierne poupravený priemer a nebojte sa nikto nerobil som to štýlom HPT (hadam to pôjde) ale strávil som nejakú tu hodinku an nete hladaním pravidiel ladenia výfukov a taktiež mi pomáhla bývaly závodník ktorý ma momentálen tu v HC svoj servis a robí motorky a robí ich dobre mladým chalanom ladí skútre za čo najnižšie love a robí to fakt dobre proste vyzná sa, a taktiež mi hovoril že motor môže byť aj v origo stave pokial je dobre vyladený výfukom tak sa dá nahrabať 60% ,,spacieho,, výkonu
tu nájdete info o mojej babče čo sa týka ladeného výfuku, motora, fotiek a podobne http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=18&t=1350&p=14722#p14722 PREDANÁ do Rumanovej blízko Hlohovca
Uživatelský avatar
kubo HC
Lokální moderátor
Lokální moderátor
 
Příspěvky: 267
Registrován: úte pro 21, 2010 18:28:36
Bydliště: Hlohovec

Re: Zelená 210ka

Příspěvekod Tommy » úte led 25, 2011 12:26:50

Čau mě to dělalo taky že se to na plnej dusilo mam karbec z 20ky mam přiškrcenou trysku a změněnou hladinu plováku a taky musim mit furt dost benzínu v nádrži jak je mín tak to začne dělat :D a filtr mám zatím jak je u fichtla dáné koleno na bok a natým filtr moc se mě nechce kupovat ty filtry za 300-500 protože vím že by to stym nejelo :roll: zatim mě to jelo nej stým z pionyra
Babetta 210 Babetta 207 Babetta 210 Grand lux
Video http://www.youtube.com/watch?v=XM6Vs3FrcOY
Uživatelský avatar
Tommy
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 502
Registrován: pát čer 25, 2010 8:55:53
Bydliště: Kunštát-Sychotín 54

Re: Zelená 210ka

Příspěvekod janeon1 » pát čer 21, 2013 22:10:38

tak jsem po odmlce z5.uznavam ze nektere upravy jsou na prd ale musi se to zkouset:) prubeh vykonu se urcite zmenil k lepsimu i kdyz nebylo nainstalovano koleno.
ovsem po instalaci noveho kolena vyrobeneho nove na miru a zmene tlumice se prubeh zlepsil o dalsi kus dopredu, foto pridam.
na valci jsem zavaril sani a znovu profrezoval primo na kolinko z fichtla, upravila se i hlava pro prumer 41,5 tim odpadly detonace v otackach, zaroven se musela mirne snizit.
janeon1
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 98
Registrován: stř led 14, 2009 23:44:15
Bydliště: Opava

Re: Zelená 210ka

Příspěvekod janeon1 » pát čer 21, 2013 22:21:41

prikladam cele foto, vyfuk neni dokoncen nemam material na koncovku. prijde tam 15 az 20cm dlouha trubka s vnitrnim prumerem 16 nejspis dozatacky jako scooter at tam vyjde jeste tlumic
Přílohy
babeta.jpg
babeta.jpg (216.18 KiB) Zobrazeno 6302 krát
janeon1
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 98
Registrován: stř led 14, 2009 23:44:15
Bydliště: Opava

Re: Zelená 210ka

Příspěvekod janeon1 » pát čer 21, 2013 22:25:00

a tady jsem se snazil na halve upravit trochu proudeni mezi zebry, vybral jsem vetsinu hliniku mezi zebry kde maj byt vlozeny jakesi gumicky. Nic necinka, nevybruje takze by nemel byt problem.

ma nekdo zkusenost se slabou jiskrou? pri plnych otackach se stane ze se jakoby utopi svice, zda se mi mala jiskra
Přílohy
babet.jpg
babet.jpg (198.73 KiB) Zobrazeno 6302 krát
janeon1
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 98
Registrován: stř led 14, 2009 23:44:15
Bydliště: Opava

Re: Zelená 210ka

Příspěvekod janeon1 » pon říj 13, 2014 0:23:22

aktualne jsem doopravoval ram ktery u predniho drzaku motoru zacal vlasenkovite praskat asi na trech mistech. Vymenena byla cela predni cast tj. vidle riditka a hlavne kolo s brzdou z fichtla.
Duvod? vetsi brzda pevnejsi savle a mozost zmeny vysky a tvaru riditek.
motor je kuchly na stole, pote co se vysypalo prave lozisko kliky a pripravuji se zasadni zmeny at to frci konstantne aspon 80
foto zitra :arrow:
janeon1
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 98
Registrován: stř led 14, 2009 23:44:15
Bydliště: Opava

Re: Zelená 210ka

Příspěvekod Pat » pon říj 13, 2014 8:17:17

to sem zvedav, nahod pak hlavne ty fotky :)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Zelená 210ka

Příspěvekod janeon1 » úte říj 14, 2014 23:15:00

nove vdile jsou na miste, jsou o 3cm delsi pokud to bude delat problem upravim horni bryle a savle popustim.jeste se vyztuzi hlavko zespoda a dodela drzak svetla.
Krom riditek jsem chtel at to vypada jako origo
Foto945.jpg
srovnani
Foto945.jpg (152.62 KiB) Zobrazeno 5600 krát

Foto946.jpg
celek
Foto946.jpg (191.5 KiB) Zobrazeno 5600 krát


praskliny na ramu taky opraveny, uz jen postavit motor a zrenovovat brzdy
janeon1
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 98
Registrován: stř led 14, 2009 23:44:15
Bydliště: Opava

PředchozíDalší

Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků