No stými šróbami máš čiastočne pravdu, len tam nesmieš dať nejaké veľké lebo si preliačiš nádrž. Skôr sa na to využívali olovené broky, alebo jemný štrk. Potom už len hodne silné ruky, aby si to vládal triasť, alebo sa s niekým striedať.
Počul som dokonca, že niekto obviazal nádrž do starého koberca, zašprajcol ju do miešačky, aby nechodila a jednoducho ju zapol. Výsledok bol vraj skoro dokonalý.
Inak Babča vyzerá v pohode, akurát vyčisti motor zvonka buď arvou, alebo nejakým sprejom na čistenie motorom nech nie je taký od oleja. Určite rozober karburátor a ak dlho stála bude tam taký hustý olej (ako želatína) pekne ho vytri a prefúkni kompresorom všetky trysky a ihlový ventil pod plavákom. Ak dlho stála tú želatinku tam máš na 100%. Dobrá správa však je, že ak ti chytila na prvý šup, tak to nebude také zlé, ale odporúčam to urobiť, aby si nemal problémy do budúcna.
Určite obzri aj olej v prevodovke, či jeho dostatok a najlepšie bude ho tiež vymeniť.
Namasti reťaze, obzri či ti svietia svetlá (predné, zadné, tachometer), ak nebude svietiť hoci len žiarovčička v tachometri tak ti bude vybíjať aj ostatné žiarovky. Na koniec ju už len vyleštíš a susedia budú čumeť.
Tento postup som už využil na dvoch Babettkách a nesklamal ma. Slúžia ako majú.