Guferá, to je lacná záležitosť. Je ich 6, dohromady môžu stáť cca 8-10 EUR (už si nepamätám presne, koľko som platil).
Čo sa týka ložisiek, buď ZVL, alebo SKF. Rozdiely snáď poznáš, obraz o kvalite si urobíš sám. Ja som dával SKF. Štyri ložiská ma vyšli na 28 EUR. ZVL samozrejme vyjdú lacnejšie, len kto má furt každých 3 000 km poliť motor, že ano. Schválne vravím cenu za 4 ložiská. Predpokladám, že vymeníš všetky 4, čo sú v motore, nielen 2 na kľukovke. Už keď je rozpolený motor, tak radím vymeniť všetky. Aby si za pol roka nemusel poliť zas.
Tesnenia, záleží ktoré dáš nové. No určite radím dať nové aspoň tesnenie kartrov (to najväčšie, čo Babetta má) a tesnenie pod valec. Prípadne tesnenie pod karburátor a tesnenie pod výfuk. Ja som menil komplet všetky tesnenia, čo Babetta má. No tesnenia sú oproti ostatným ivestíciám "halierová" položka. Cca do 2 EUR.
Keď to spočítam dohromady mohol by si sa vojsť do 40 EUR (v prípade SKF ložísk). To máš cca necelých 1 000 Kč. Mňa to vyšlo zhruba na 200 EUR. Ale tak to už je "iná kategória". Ja som vymenil v motore prakticky všetko za nové. Pôvodná ostala už iba voľnobežka a kartre.