Babettka pěkná,přesně takový se mi líbí ale 65 km/h...kéž by to ta moje dala
Jawa 350/634 - 1984 perfektní stroj, po GO motoru Jawa-ČZ 175/356 - 1958 probíhá renovace Babetta 210 - 1985 po kompletní GO Betka - 2008 taková holka pro všechno, projede a dojede všude Octavia 1,8 20V SLX - 1997 - čeká na řidičák
Pekná Babetta, udržovaná, páči sa mi. Ale inak by som sa docela bál jazdiť na nej 65km/h. Koľko to preboha točí? Ja mám B210, vpredu 14 zubov, vzadu 42 zubov, a pritom viac ako 55 km/h z nej nedostanem a už i tak reve ako Husquarna .
Když už jsem u těch zubů,jak to s nima je? abych dostal větší rychlost,musim zuby na rozetě ubrat,nebo přidat? Dík
Jawa 350/634 - 1984 perfektní stroj, po GO motoru Jawa-ČZ 175/356 - 1958 probíhá renovace Babetta 210 - 1985 po kompletní GO Betka - 2008 taková holka pro všechno, projede a dojede všude Octavia 1,8 20V SLX - 1997 - čeká na řidičák
Je to to isté ako na bicykli, keď chceš ísť rýchlejšie, na koľko zubové koliesko si prehodíš, na väčšie, či na menšie? Keď chceš ísť rýchlejšie, rozeta musí mať menší počet zubov, alebo pastorok väčší počet zubov.
Díky,tak na těch 55-60 km těch 51/14 zubů na rozetě,jo? Díky moc
Jawa 350/634 - 1984 perfektní stroj, po GO motoru Jawa-ČZ 175/356 - 1958 probíhá renovace Babetta 210 - 1985 po kompletní GO Betka - 2008 taková holka pro všechno, projede a dojede všude Octavia 1,8 20V SLX - 1997 - čeká na řidičák
Jarda: Ale bacha aby si nemal moc nadnesené predstavy. To že tam použiješ prevod 51/14 zubov ešte neznamená, že ti to pôjde 55-60 km/h. Je to hodne individuálne. Ja mám prevod 42/14 zubov čiže by mi mala ísť ešte rýchlejšie a pritom ide iba 55 km/h. Alebo že by mi kecal tachometer a ukazuje mi menej než reálne idem . To pochybujem, keďže v meste idem na plný plyn rovnako rýchlo ako autá.
Já mam ten převod 51/14 a sotva se přehoupne přes 50Km/h a pak už strašně řve a bojim se aby se tim něco nepokazil, už tak se ozývaj ložiska na klice .
Černá Babetta 210/100, rv.1991, max 55km/h, po výbrusu -> konečně zajeto Ať vám to jezdí!