Stará babetta 207.500

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Stará babetta 207.500

Příspěvekod Fajn-Tom » sob úno 26, 2011 23:24:37

Protože tam jsou magnety a ty vrtat nechci
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: Stará babetta 207.500

Příspěvekod MrUffon » sob úno 26, 2011 23:34:34

Díky moc, že jsi si se mnou psal a tak rychle odepisoval :-))
Vysvětlil jsi mi pár věcí.... Fakt dík :P

A chci se zeptat na to klapkové sání ?? Jak jsi na tom ?
MrUffon
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 35
Registrován: pát úno 25, 2011 18:34:48
Bydliště: Velvary

Re: Stará babetta 207.500

Příspěvekod MrUffon » sob úno 26, 2011 23:46:29

Díky moc, že jsi si se mnou psal a tak rychle odepisoval :-))
Vysvětlil jsi mi pár věcí.... Fakt dík :P

A chci se zeptat na to klapkové sání ?? Jak jsi na tom ?
MrUffon
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 35
Registrován: pát úno 25, 2011 18:34:48
Bydliště: Velvary

Re: Stará babetta 207.500

Příspěvekod Fajn-Tom » sob úno 26, 2011 23:56:00

není zač :) Zatím nijak, příští týden se pokusím sehnat dural na výrobu
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: Stará babetta 207.500

Příspěvekod butan » ned úno 27, 2011 8:58:06

Fajn-Tom píše:Mohl by jsi rotor ještě předtím že tam uděláš ty díry zvážit??
Pánové mám zrovna rotor na stole, má 700g.
Nechci vám radit, ale smysl má odlehčovat pouze součásti které vykonávají vratný pohyb.
Lubor
butan
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 910
Registrován: pát říj 23, 2009 6:40:57
Bydliště: Praha

Re: Stará babetta 207.500

Příspěvekod Fajn-Tom » ned úno 27, 2011 11:45:51

To máš pravdu, bohužel na nich skoro néni co odlehčovat. Pístní čep už je dost tenký, na pístu jsem odebral 3g a víc nemůžu kvůli pevnosti a na horní polovině ojnice jsem odebral leštěním 1g a tu už taky víc brát nechci. Odlehčením rotujících části se na výkonu nic nepřidá, akorát se motor bude rychleji vytáčet :lol:
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: Stará babetta 207.500

Příspěvekod MrUffon » ned úno 27, 2011 12:56:38

Tak rotor už mám odlehčenej, povedle so :-)
No, jo :D:D Kdyby jste měly Babettu210 se spojkami, Tak můžete odlehčit spojku, hodně to pomůže na rychlosti, a síle a jsou mnohem lepší rozjezdy :-P
MrUffon
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 35
Registrován: pát úno 25, 2011 18:34:48
Bydliště: Velvary

Re: Stará babetta 207.500

Příspěvekod MrUffon » ned úno 27, 2011 13:24:12

A ještě "Rotor" má 690g. A po odlehčení 670g.
Povedlo se mi odlehčit o 20g...
MrUffon
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 35
Registrován: pát úno 25, 2011 18:34:48
Bydliště: Velvary

Re: Stará babetta 207.500

Příspěvekod avar » ned úno 27, 2011 15:21:24

MrUffon píše:Tak rotor už mám odlehčenej, povedle so :-)
No, jo :D:D Kdyby jste měly Babettu210 se spojkami, Tak můžete odlehčit spojku, hodně to pomůže na rychlosti, a síle a jsou mnohem lepší rozjezdy :-P

V ziadnom pripade sa tym neziska nic na sile. Ako uviedol Fajn-Tom, vysledkom je jedine rychlejsi prechod motora do otacok. Pokial s babettou jazdis zavodne, mal by si mat oproti superom lepsiu akceleraciu pri vyjazde zo zatacok. :wink: Chce to este odlahcit klukovku.
Pre ostru jazdu su tieto upravy OK. Pre beznu civilnu jazdu znizenie zotrvacnych hmotnosti motora je dost diskutabilna uprava. Su aj situacie kedy je zotrvacnost motora vyhodou.
avar
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 284
Registrován: sob čer 02, 2007 15:42:11

Re: Stará babetta 207.500

Příspěvekod MrUffon » ned úno 27, 2011 15:30:06

Avar :
Hale když odlehčíš spojkový buben u B210, tak máš mnohem větší sílu, má to větší otáčky tudíž i větší rychlost.
Nevím jestli jsi to zkoušel ty, ale každý kdo tuto úpravu má... Tak mu to pomohlo :D
MrUffon
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 35
Registrován: pát úno 25, 2011 18:34:48
Bydliště: Velvary

Re: Stará babetta 207.500

Příspěvekod avar » pon úno 28, 2011 4:11:51

Hale, nie je to celkom pravda. Odlahcenim sa neziska ani vykon, ani tocivy moment naviac. Takze ziadna sila navyse. Nevravim ze ziadna zmena. Ano, ochotnejsi prechod do otacok a mensia zotrvacnost motora.
A pokial si az tak zvedavy na moje skusenosti s upravami.... :D :D :D ....bez prehanania, motorov bolo asi viac nez si kedy videl pohromade, vratane specialov odlahcenych na zivotnost par sto kilakov. zial niekedy skolabovali predcasne.
momentalne takto caka aj zo sest babetackych na upravy, po ktorych chytia novy dych. a do jari mozno este nejaky pribudne.

0001 moto.jpg
0001 moto.jpg (66.26 KiB) Zobrazeno 12336 krát


Ale tie pretekat nebudu, takze ziadne extremne odlahcenia.

Inak drzim palce Fajn-Tomovi.
avar
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 284
Registrován: sob čer 02, 2007 15:42:11

Re: Stará babetta 207.500

Příspěvekod Fajn-Tom » pon úno 28, 2011 18:41:29

Okýnko v pístu pro přepouštěcí kanál, zatím je docela malý, podle toho jak to pojede ho pak zvětším nebo ne...

pist.jpg
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: Stará babetta 207.500

Příspěvekod Tommy » pon úno 28, 2011 18:51:10

Muzu se zeptat kolikatej je to vybrus ?
Babetta 210 Babetta 207 Babetta 210 Grand lux
Video http://www.youtube.com/watch?v=XM6Vs3FrcOY
Uživatelský avatar
Tommy
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 502
Registrován: pát čer 25, 2010 8:55:53
Bydliště: Kunštát-Sychotín 54

Re: Stará babetta 207.500

Příspěvekod Fajn-Tom » pon úno 28, 2011 19:07:01

Nultej, a zatim nepředpokládám, že ten válec pujde na výbrus. To až další válec, kde budou jinak upravený kanály, tam nechám udělat 8. výbrus
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: Stará babetta 207.500

Příspěvekod Fajn-Tom » pon úno 28, 2011 22:11:10

Výfukový kanál hotov. Horní hrana ze 30,5 na 27mm a o rozšířen z 17,5 na 18,5. Výstupní průměr 25mm. Okénko v pístu jsem uznal za hodně malý a tak ho ještě zvětším o 1mm nahoru a 2mm dolu. Spodní a horní hranu okénka udělám po 45°

P2280398.jpg


P2280411.jpg


Ještě přemýšlím nad výřezem ve spodní části pístu kvůli dřívějšímu sání směsi
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

PředchozíDalší

Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků